Gå til innhold

Prøverør 2018

FlyBabe

Anbefalte innlegg

22 timer siden, Wiley skrev:

Føler jeg er på en skikkelig berg og dal bane denne runden. Fikk endelig tak i laben og ingen av de tre blastoene holdt til frys, så da starter jeg på bar bakke igjen om det ikke går denne runden. Da har jeg faktisk klart å bruke 7 embryo på en eneste runde. Ikke helt topp stemning akkurat. 

❤️❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, malla1992 skrev:

Da ringte hausken å fortalte at en av eggene er befruktet, 👍🏻 ble litt skuffet når ikke begge ble det. Men er super glad for det ene egget, så nå får jeg bare håpe at det ene egget deler seg fint til i morgen 😊

👏🏻👏🏻👏🏻🤞🏻 Håper formen din er bedre i dag💓.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ginny skrev:

Fryseforsøk på meg, innsett i morgen :)

Lykke til! 😊🤞 Jeg skal og gjennom fryseforsøk ganske snart 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Blomst37 skrev:

👏🏻👏🏻👏🏻🤞🏻 Håper formen din er bedre i dag💓.

Litt bedre idag 😊 kaster værtfall ikke opp. Men føles som jeg har fått skikkelig rundjuling i magen 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter fikk tlf fra hausken i dag om at det ene egget mitt hadde blitt befruktet, men så sa de at hvis noe skjedde så skulle de ringe i løpet av dagen. Hva tror dere ? At de skulle ringe hvis egget ikke delte seg eller at de skulle ringe hvis det delte seg ? 

De har ikke ringt i dag. Jeg er så nervøs for at det ikke skal dele seg, og at vi ikke får tilbakesett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, malla1992 said:

Hei jenter fikk tlf fra hausken i dag om at det ene egget mitt hadde blitt befruktet, men så sa de at hvis noe skjedde så skulle de ringe i løpet av dagen. Hva tror dere ? At de skulle ringe hvis egget ikke delte seg eller at de skulle ringe hvis det delte seg ? 

De har ikke ringt i dag. Jeg er så nervøs for at det ikke skal dele seg, og at vi ikke får tilbakesett. 

Vil tro de ringer hvis det ikke blir tilbakesett, dvs hvis egget ikke klarer seg. Har ingen erfaring med Hausken selv, men det er i allefall slik de gjør det på Riksen nå. Det høres ut som om det blir innsett i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Wiley skrev:

Vil tro de ringer hvis det ikke blir tilbakesett, dvs hvis egget ikke klarer seg. Har ingen erfaring med Hausken selv, men det er i allefall slik de gjør det på Riksen nå. Det høres ut som om det blir innsett i morgen!

Takk fo svar 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, malla1992 skrev:

Jeg har også vært på Hausken. Forsøk i april fikk vi ut 8 egg og bare 2 som ble befruktet dagen etter😳  På innsettdagen fikk jeg tlf at ingen av de to har klart seg😰 Så det er godt tegn at de ikke har ringt i dag🤞🏻 krysser fingre🙏🏻🤞🏻💓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, malla1992 skrev:

De hadde nok ringt om det ikke gikk bra. Jeg hørte ikke noe fra dem da det ble innsett. Masse lykke til i morgen 🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomst37 skrev:

Jeg har også vært på Hausken. Forsøk i april fikk vi ut 8 egg og bare 2 som ble befruktet dagen etter😳  På innsettdagen fikk jeg tlf at ingen av de to har klart seg😰 Så det er godt tegn at de ikke har ringt i dag🤞🏻 krysser fingre🙏🏻🤞🏻💓

Så da kan de fortsatt ringe i morgen å si egget ikke klarte seg da 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Waldfee skrev:

De hadde nok ringt om det ikke gikk bra. Jeg hørte ikke noe fra dem da det ble innsett. Masse lykke til i morgen 🤞🤞🤞

Er kjempe redd for at se skal ringe i morgen å si at det ikke har klart seg. Er et vrak nå, vi har jo bare ett egg 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, malla1992 skrev:

Er kjempe redd for at se skal ringe i morgen å si at det ikke har klart seg. Er et vrak nå, vi har jo bare ett egg 😞

Skjønner det er tøft 💗Krysser fingrene masse for egget ditt! 🤞 Det er vel sånn at man først vet i morgen om delingen videre etter befruktningen har gått fint og hva slags kvalitet egget har (antall delinger, fragmentering mv). Men det bør ha delt seg videre noe i dag siden du ikke hørte noe! Satser på at dette er gullegget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Waldfee skrev:

Lykke til, @Ginny og @Mamma til én🤞👍😊

Takk for det ☺❤ Og masse lykke til til deg og, ser at du endelig skal få begynne på sprøyter. Krysser virkelig fingrene for deg 🤞

Endret av Mamma til én
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Waldfee said:

Ohoi, jeg begynner med sprøyter i morgen! Tenk at jeg er kommet hit, etter 12 uker! Skrekkblandet fryd, altså! 🤞🤞🤞

Yay! Tenk at man skal bli glad for å starte på sprøyter igjen! 😂 Men sååå deilig å komme seg videre, dette kommer til å gå bra nå!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, malla1992 skrev:

Så da kan de fortsatt ringe i morgen å si egget ikke klarte seg da 😥

I utgangspunktet ja😞 men får håpe at de ikke ringer 🤞🏻🤞🏻🤞🏻💓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Waldfee skrev:

Ohoi, jeg begynner med sprøyter i morgen! Tenk at jeg er kommet hit, etter 12 uker! Skrekkblandet fryd, altså! 🤞🤞🤞

Dette blir så spennende! Endelig!❤️👌🏻👏🏻 Hvor store doser sksl du gå på? Masse masse lykke til!🙏🏻🤞🏻❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er klokken litt over 10 å de har fortsatt ikke ringt. De hadde vell sikkert ringt hvis det ikke gikk bra. Har time 10:30 så er kjempe spent 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...