El25 Skrevet 23. august 2018 #2901 Del Skrevet 23. august 2018 Hei. Jeg er litt stresset nå. Jeg satt ovitrelle i går. Fant ikke noe dosering i papirene fra klinikken, så jeg satt hele med 250. Er dette riktig under ivf? Noen som har tatt mindre doser når den brukes to kvelder før uttak? Håper på svar av noen som kan dette bedre enn meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 23. august 2018 #2902 Del Skrevet 23. august 2018 11 minutter siden, El25 skrev: Hei. Jeg er litt stresset nå. Jeg satt ovitrelle i går. Fant ikke noe dosering i papirene fra klinikken, så jeg satt hele med 250. Er dette riktig under ivf? Noen som har tatt mindre doser når den brukes to kvelder før uttak? Håper på svar av noen som kan dette bedre enn meg! Helt riktig👍 Masse lykke til😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shake90 Skrevet 23. august 2018 #2903 Del Skrevet 23. august 2018 9 timer siden, Waldfee skrev: Jeg fikk råd om å kutte ut sukker sist forsøk, det funket ikke. Første prøverørsforsøk i 2014 ga oss en flott gutt, drakk 1-2 kopper kaffe under forsøket og graviditeten og det gikk helt fint. Tror kanskje sånne tiltak som kutte ut kaffe og sukker og lignende diett-tips kan bedre sjansene bittelitt, men stor betydning har det neppe☺️. Med mindre man har noen særskilte grunner som tilsier endring av kost, da. Ok. Jeg holder meg nå til 1 maks 2 kopper kaffe om dagen. Sukker spiser jeg generelt lite av og har et ellers variert kosthold. Kaffen er uansett viktig, men trenger ikke store doser. Takk for svar. Får sikkert mer informasjon i morgen, for da skal vi på fertilitetssjekk og samtale. Gleder meg veldig, men også spent på hva de kommer frem til og råder oss til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #2904 Del Skrevet 23. august 2018 11 timer siden, Shake90 skrev: Har fått råd om å kutte ut kaffe/koffein under prøveperioden ved prøverør. Har dere fått disse rådene, og evt flere råd? Ja, jeg fikk også disse rådene. Jeg har fulgt de nogenlunde. Tok meg en kaffe blandet med melk inni mellom. Grunnen til at de råder til det er fordi at kaffe kan øke til østrogen økning/dominans. Og det kan risikere å ødelegge hele forsøket eller tukle til hormoner. Var det jeg fikk beskjed om fra klinikken. - Pippi Anonymkode: 7b375...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #2905 Del Skrevet 23. august 2018 Fikk denne før i dag😍 jeg trodde det var kjemisk og bekymret meg mye for at det ikke var så rask stigning. Men i dag på selve ordentlige testdagen (testdagen ble flyttet til i går, men den egentlige datoen var i dag, så ventet til i dag med å teste.) Er tydeligvis ikke alle som produserer masse HCG med en gang. Men jeg er gravid og føler meg gravid. Har hengt over doskålen konstant i 3 dager nå😍 ønsker dere andre masse lykke til videre. Jeg håper dere lykkes. Jeg skal lese videre i denne gruppen, da jeg er veldig spent på deres vegne. Store bamse klemmer til dere❤️❤️ - Pippi Anonymkode: 7b375...058 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 23. august 2018 #2906 Del Skrevet 23. august 2018 Gratulerer Pippi!!! ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 23. august 2018 #2907 Del Skrevet 23. august 2018 Er det noen som slitter med for mye fragmentering i eggene? Lurer på om dette kan være problem hos meg siden det skjer noe med eggene etter dag 3 og eggene ikke overlevd opptining... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #2908 Del Skrevet 23. august 2018 2 minutter siden, Aaa08 skrev: Gratulerer Pippi!!! ❤️❤️❤️ Tusen takk!😍❤️❤️❤️ Lykke til videre❤️ Anonymkode: 7b375...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maldo Skrevet 23. august 2018 #2909 Del Skrevet 23. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk!😍❤️❤️❤️ Lykke til videre❤️ Anonymkode: 7b375...058 Wohoooo 😍😍😍 gratulerer 😘🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #2910 Del Skrevet 23. august 2018 12 minutter siden, Maldo skrev: Wohoooo 😍😍😍 gratulerer 😘🙏 Tusen takk😃😍❤️ Lykke til videre til deg❤️ - Pippi Anonymkode: 7b375...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 23. august 2018 #2911 Del Skrevet 23. august 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk denne før i dag😍 jeg trodde det var kjemisk og bekymret meg mye for at det ikke var så rask stigning. Men i dag på selve ordentlige testdagen (testdagen ble flyttet til i går, men den egentlige datoen var i dag, så ventet til i dag med å teste.) Er tydeligvis ikke alle som produserer masse HCG med en gang. Men jeg er gravid og føler meg gravid. Har hengt over doskålen konstant i 3 dager nå😍 ønsker dere andre masse lykke til videre. Jeg håper dere lykkes. Jeg skal lese videre i denne gruppen, da jeg er veldig spent på deres vegne. Store bamse klemmer til dere❤️❤️ - Pippi Anonymkode: 7b375...058 Gratulerer så mye😃 Men du, har du tatt blodprøve også? Vet at hos min klinikk så blir du følgt opp først med blodprøve også etter noen dager seinere skal du ta hjemmetest. Men da ringer de meg før hjemmetesten og sier hvordan blodprøven gikk. Og hvor høyt HCG man har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shake90 Skrevet 23. august 2018 #2912 Del Skrevet 23. august 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg er gravid og føler meg gravid. Så utrolig glad på dine vegne! Nyt kvalmen Håper å få komme dit en dag. Lykke til ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #2913 Del Skrevet 23. august 2018 57 minutter siden, Hollymolly skrev: Gratulerer så mye😃 Men du, har du tatt blodprøve også? Vet at hos min klinikk så blir du følgt opp først med blodprøve også etter noen dager seinere skal du ta hjemmetest. Men da ringer de meg før hjemmetesten og sier hvordan blodprøven gikk. Og hvor høyt HCG man har. Tusen takk😃❤️ Nei, har ikke fått gjort det. Jeg må bli henvist fra klinikken, men da må jeg bestille vanlig gyn.time hos de først og det er ganske dyrt ringte legekontoret mitt og hun i skranken sa at da måtte jeg bestille legetime der også, og at det ikke var en vanlig blodprøve å ta. Men jeg har min første svangerskapskontroll på torsdag til neste uke. Så hun ba meg bare vente til timen. Tydeligvis vanskelig og få tatt den hersens blodprøven Så bra at klinikken deres gjør det, jeg ble litt skuffet av at ikke klinikk hausken også gjorde det, men men. Jeg får heldigvis gratis ultralydtime. Så skal på ultralyd 12/9 om alt går som det skal. - Pippi Anonymkode: 7b375...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #2914 Del Skrevet 23. august 2018 38 minutter siden, Shake90 skrev: Så utrolig glad på dine vegne! Nyt kvalmen Håper å få komme dit en dag. Lykke til ❤️ Tusen takk😍❤️ Jeg nyter kvalmen til det fulle😍 det håper jeg også. Så jeg krysser fingre og tær og håper for din del. Masse lykke til!❤️ - Pippi Anonymkode: 7b375...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 23. august 2018 #2915 Del Skrevet 23. august 2018 Jeg går fortsatt og venter på oktober for neste fryseforsøk, men hormonene herjer med kroppen og jeg var fire dager forsinket denne måneden, så hvis dette fortsetter blir kanskje mitt allerede forsinkede forsøk enda mer forsinket? Litt usikker på hvordan riksen forholder seg til det siden alt er så tettpakket. I tillegg til det har jeg fått cyster i det ene brystet som antageligvis har sammenheng med hormoner, så da kan jeg kose meg med litt andre sykehusbesøk mens jeg venter. Noen andre som har fått cyster etter hormonbehandling? Siden jeg allerede har endometriose så høres det kanskje ut som om jeg har østrogen dominans, litt usikker på om det kan ha noen betydning for ivf men jeg jobber i alle fall med å få litt balanse i kroppen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 23. august 2018 #2916 Del Skrevet 23. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk😃❤️ Nei, har ikke fått gjort det. Jeg må bli henvist fra klinikken, men da må jeg bestille vanlig gyn.time hos de først og det er ganske dyrt ringte legekontoret mitt og hun i skranken sa at da måtte jeg bestille legetime der også, og at det ikke var en vanlig blodprøve å ta. Men jeg har min første svangerskapskontroll på torsdag til neste uke. Så hun ba meg bare vente til timen. Tydeligvis vanskelig og få tatt den hersens blodprøven Så bra at klinikken deres gjør det, jeg ble litt skuffet av at ikke klinikk hausken også gjorde det, men men. Jeg får heldigvis gratis ultralydtime. Så skal på ultralyd 12/9 om alt går som det skal. - Pippi Anonymkode: 7b375...058 Gratulerer og lykke til !! 👍😊 Flotte nyheter. Du kan ta blodprøve for å måle HCG hos fastlegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 23. august 2018 #2917 Del Skrevet 23. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk😃❤️ Nei, har ikke fått gjort det. Jeg må bli henvist fra klinikken, men da må jeg bestille vanlig gyn.time hos de først og det er ganske dyrt ringte legekontoret mitt og hun i skranken sa at da måtte jeg bestille legetime der også, og at det ikke var en vanlig blodprøve å ta. Men jeg har min første svangerskapskontroll på torsdag til neste uke. Så hun ba meg bare vente til timen. Tydeligvis vanskelig og få tatt den hersens blodprøven Så bra at klinikken deres gjør det, jeg ble litt skuffet av at ikke klinikk hausken også gjorde det, men men. Jeg får heldigvis gratis ultralydtime. Så skal på ultralyd 12/9 om alt går som det skal. - Pippi Anonymkode: 7b375...058 Dette var veldig rart. På Livio så blir man følgt ganske tett hele veien. Fikk nesten ultralyd hver uke til uke 7. Og blodprøve er et must for de. Når jeg ble gravid av meg selv, så ringte jeg legen min og spurte om jeg kunne få blodprøve, fikk det på dagen. Uansett, masse lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 23. august 2018 #2918 Del Skrevet 23. august 2018 22 timer siden, Waldfee skrev: Jeg satte første sprøyte med procren sist helg og er på andre uka. Lite bivirkninger foreløpig. Men har 10 uker igjen (2 sprøyter til, virker i 4 uker). Egguttak uke 47, så jeg blir heiagjeng en god stund frem til det. Håper så veldig at mange skal lykkes i høst💗🤞! Hva er procren? Hvorfor må du ta den? Jeg begynner med nesespray på mandag. 🙏🏻🤞🏻 Åh blir spennende. Det blir noen lange uker for deg😔💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 23. august 2018 #2919 Del Skrevet 23. august 2018 1 time siden, Blomst37 skrev: Hva er procren? Hvorfor må du ta den? Jeg begynner med nesespray på mandag. 🙏🏻🤞🏻 Åh blir spennende. Det blir noen lange uker for deg😔💗 Procren er en depotsprøyte med samme virkestoff som nesesprayen som brukes ved nedregulering. Litt enklere med sprøyte hver 4. uke når det er snakk om 3 mnd ☺️. Tar den for å dempe adenomyose/endometriose før neste forsøk. Håper så inderlig det skal bli verdt deg. Ikke tungt enda, men er jo bare andre uka. Åh det blir superspennende med nesespray-start og forsøk. Har troen på at Riksen fikser dette nå, jeg 💗🤞😊! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 24. august 2018 #2920 Del Skrevet 24. august 2018 9 timer siden, Waldfee skrev: Procren er en depotsprøyte med samme virkestoff som nesesprayen som brukes ved nedregulering. Litt enklere med sprøyte hver 4. uke når det er snakk om 3 mnd ☺️. Tar den for å dempe adenomyose/endometriose før neste forsøk. Håper så inderlig det skal bli verdt deg. Ikke tungt enda, men er jo bare andre uka. Åh det blir superspennende med nesespray-start og forsøk. Har troen på at Riksen fikser dette nå, jeg 💗🤞😊! Tusen takk!❤️🙏🏻 Ja håper virkelig at de fikser dette nå🤞🏻 Ok. Skjønner. Ja det må være mye enklere med dette. Krysser alt jeg kan for at du får drømmen din oppfylt du også!💗🙏🏻🤞🏻 Jeg gar også fått jobbtilbud på den jobben jeg har søkt 🙈🙉 åh gud nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Jeg har 3 mnd oppsigelse, så oppstart blir evt ikke før i desember. Men hva om jeg blir gravid nå? Nesten litt flaut å begynne ny jobb og være gravid.. Har nesten litt lyst til å fortelle den nye sjefen om det vi går gjennom 🧐. Selv om jeg vet at hun har ingenting med det å gjøre, men tenker da får hun ikke sjokk hvis jeg informerer... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå