Gå til innhold

Prøverør 2018

FlyBabe

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Waldfee skrev:

Å, jeg har vært så nervøs i dag og tenkt på de små som ligger i varmeskapet sitt 💗 Fikk telefon fra laben i ettermiddag, og av opprinnelig 6 befruktet er 2 falt fra, 4 har utviklet seg og «et par av dem ser fine ut», som de sa. Å jeg ble så glad, det kan fortsatt stoppe opp med dem alle men de satser på innsett av blastocyst onsdag. Forrige gang hadde jeg ingen fine igjen på dag 3 så det var ihvertfall bedre nå. Nå er det bare å håpe, håpe at noen fortsetter å utvikle seg fint til onsdag 🤞🤞🤞💗

Så har jeg også tenkt på deg, @Mynta og deg @Blomst37. Så utrolig leit at det ikke ble noen utvikling på egget, @Mynta. De må kanskje sjekke litt mer hvorfor det skjer, da. Og @Blomst37, jeg sender alt jeg har av lykketanker din vei, og håper dette kan gå bra allikevel 💗 Ikke mer blødning! Klemmer

Dette går veien🙏🏻💗 Krysser fingrene!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, tuppelene skrev:

Dette går veien🙏🏻💗 Krysser fingrene!

Tusen takk, snille du 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Blomst37 skrev:

Ja den var jo så bra og legen jublet også..Æsj så nervepirrende. Ringer Hausken imorgen. De vet sikkert hvor, bortsett fra Riksen, man får svar raskest ☺️.

Det blir såå spennende på onsdag🙏🏻🤞🏻🤞🏻💓 Krysser fortsatt alt jeg har!!! Stor klem til deg💗

Jeg har tatt alle mine blodprøver hos Furst. Fikk elektrisk rekivisjon av legen. Tok blodprøve klokken 08.00 på morgen. Også fikk jeg svar samme dag, gjerne rundt klokken 14.00. Dette ble da sendt til klinikken og jeg fikk svar fra de. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hollymolly skrev:

Jeg har tatt alle mine blodprøver hos Furst. Fikk elektrisk rekivisjon av legen. Tok blodprøve klokken 08.00 på morgen. Også fikk jeg svar samme dag, gjerne rundt klokken 14.00. Dette ble da sendt til klinikken og jeg fikk svar fra de. 

Åh tusen takk for svar!👌🏻🙏🏻❤️ Da ringer jeg sykepleier i morgen tidlig og fikser rekvisisjon. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Blomst37 skrev:

Åh tusen takk for svar!👌🏻🙏🏻❤️ Da ringer jeg sykepleier i morgen tidlig og fikser rekvisisjon. 

Spør om du kan bli varslet når de har blodprøvene dine ferdig. For da får du en lapp med noe kode av hun som tar blodprøve, også får du SMS når den er klar. Så ringer du til sykehuset, så får du svar. 

Masse lykke til❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Hollymolly skrev:

Spør om du kan bli varslet når de har blodprøvene dine ferdig. For da får du en lapp med noe kode av hun som tar blodprøve, også får du SMS når den er klar. Så ringer du til sykehuset, så får du svar. 

Masse lykke til❤️

Åh tusen takk!❤️🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Blomst37 skrev:
11 timer siden, Blomst37 skrev:

Åh tusen takk!❤️🙏🏻

Hvordan gikk det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dosene jeg tok for sent på fredag ser heldigvis ut til å ikke ha hatt så mye å si, takk og lov.

I dag hadde jeg egguttak på Riksen, og de fikk ut 9 egg. Det var legen superfornøyd med, og jeg er veldig lettet.

Jeg er groggy nå, og prosedyren var ikke direkte artig, og det er litt vondt å gå, men jeg er generelt i fin form. Nå skal jeg sove litt å sofaen, ble ikke mye soving i natt altså. :) 

Endret av SPOCA
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hollymolly skrev:

Blodprøven er tatt. Får svar etter kl.15🙏🏻. I dag er det den offisielle testdagen. Den viser gravid 1-2 i dag og😳. Æsj er så livredd😑 Blør litt i dag også😢😫. Har lite håp at det går riktig vei...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomst37 skrev:

Blodprøven er tatt. Får svar etter kl.15🙏🏻. I dag er det den offisielle testdagen. Den viser gravid 1-2 i dag og😳. Æsj er så livredd😑 Blør litt i dag også😢😫. Har lite håp at det går riktig vei...

Jeg blødde faktisk når egget festet seg. Det viktigste er hva blodprøven viser🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hollymolly skrev:

Jeg blødde faktisk når egget festet seg. Det viktigste er hva blodprøven viser🤞🏼🤞🏼

Takk snille deg 🙏🏻❤️ Nå er det bare 1 time igjen til jeg får resultater🤞🏻🤞🏻🤞🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blomst37 skrev:

Forhåpentligvis så jubler vi sammen om en time😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hollymolly skrev:

Forhåpentligvis så jubler vi sammen om en time😘

😍❤️🙏🏻🤞🏻❤️

Hvordan går det med deg?❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
20 minutter siden, Blomst37 skrev:

Men må du ikke ta en hcg i dag også en hcg på torsdag for og sjekke at alt er i orden? Eller har du en tidliger hcg og måle i mot. Spør ikke for og være slem eller drepe noe håpe men bare lurer 😃 krysser fingre for deg. ❤️

Anonymkode: fb53c...da6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men må du ikke ta en hcg i dag også en hcg på torsdag for og sjekke at alt er i orden? Eller har du en tidliger hcg og måle i mot. Spør ikke for og være slem eller drepe noe håpe men bare lurer 😃 krysser fingre for deg. ❤️

Det går helt fint!😉 hyggelig at du passer på meg❤️. Ja jeg skal ta to blodprøver, en i dag og en på torsdag. 🙏🏻  Jeg tar nok test hjemme i morgen også😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, Blomst37 skrev:

Det går helt fint!😉 hyggelig at du passer på meg❤️. Ja jeg skal ta to blodprøver, en i dag og en på torsdag. 🙏🏻  Jeg tar nok test hjemme i morgen også😳

Oki da skjønner jeg litt mere 😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått tlf fra klinikken. Dessverre 😭 Hcg var bare på 12😭😭😭 Dumme tester som skapte falske forhåpninger 😫. Det gjør så vondt, veldig vondt😢

3 misslykket ivf på rad... Vet ikke om jeg orker flere😔😫. Gud livet er så urettferdig noen ganger 😫😢

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Blomst37 skrev:

Da har jeg fått tlf fra klinikken. Dessverre 😭 Hcg var bare på 12😭😭😭 Dumme tester som skapte falske forhåpninger 😫. Det gjør så vondt, veldig vondt😢

3 misslykket ivf på rad... Vet ikke om jeg orker flere😔😫. Gud livet er så urettferdig noen ganger 😫😢

Odd ja hele denne prosessene er så jævelig. Føler med deg. Dette er noe dritt at vi skal slite så fælt. Gode klemmer sendes til deg ❤️❤️

Du må ikke gi opp men la det gå noen dager føre du bestemmer deg om du orker mere eller ikke. Akk nå føles alt bare håpløst 💓❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Blomst37 skrev:

Åh nei! 😫😭

Klem til deg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Blomst37 skrev:

Å nei nei nei!! 😢😢😢 De testene er nesten for sensitive, altså. Slår ut på så lavt HCG. Enig i at dette er urettferdig, og sender deg en kjempestor klem 💗. Ta deg tid til å være lei deg, og tenk på hva du orker videre når du har fått det litt på avstand. Mange klemmer 💗💗💗

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...