Waldfee Skrevet 10. juni 2018 #2341 Del Skrevet 10. juni 2018 3 timer siden, Mynta skrev: Jeg tenkte jeg skulle høre med de i morra😊er jo lov å håpe🙏🏼 Ja, prøv det👍 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 10. juni 2018 #2342 Del Skrevet 10. juni 2018 2 timer siden, Hollymolly skrev: Ja, det stemmer. Noen som mener at når man mister i uke 8 som jeg gjorde, så var det fordi progestron er for lite. Så lurte jeg på om noen som har lykkes med det. Og eventuelt noen har mistet i uke 8 og har fått hva årsaken kan være? Åja, jeg vet ikke noe om det - hadde MA oppdaget i uke 7, men det hadde skjedd tidligere og da sier de det mest sannsynlig skyldes noe feil med embryoet. Er det derimot etter man har sett hjerteslag det går galt, så tror de kanskje det f eks kan ha med for lavt progesteron? I så fall kan kanskje krem være en ide, da - du får høre med legene hva de anbefaler. Hjelper ikke lutinus/crinone/annen progesteronstøtte bra nok? Men det kan vel sikkert også være andre årsaker om man mister uke 8 eller senere, enn at det har med progesteron å gjøre. Håper du får noen svar, og håper virkelig det går fint neste gang for deg🤞🤞🤞💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynta Skrevet 11. juni 2018 #2343 Del Skrevet 11. juni 2018 De ringte fra klinikken nå, egget hadde ikke utviklet seg😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 11. juni 2018 #2344 Del Skrevet 11. juni 2018 4 minutter siden, Mynta skrev: De ringte fra klinikken nå, egget hadde ikke utviklet seg😭 Sender deg gode tanker ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 11. juni 2018 #2345 Del Skrevet 11. juni 2018 36 minutter siden, Mynta skrev: De ringte fra klinikken nå, egget hadde ikke utviklet seg😭 😢❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 11. juni 2018 #2346 Del Skrevet 11. juni 2018 1 time siden, Mynta skrev: De ringte fra klinikken nå, egget hadde ikke utviklet seg😭 Uff, utrolig kjedelige nyheter❤️ Sender deg mange gode tanker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 11. juni 2018 #2347 Del Skrevet 11. juni 2018 4 timer siden, Mynta skrev: De ringte fra klinikken nå, egget hadde ikke utviklet seg😭 Nei, så leit 😢 Føler så med deg 💗💗 Sender en god klem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 11. juni 2018 #2348 Del Skrevet 11. juni 2018 Er så fortvilet 😔😫 hatt blødning i går også. Det kom litt blod i dag tidlig og. Har testdag i morgen, men vært så dum og tok test i dag. Og den viser gravid 1-2. Og det gjør bare enda mer vondt😫 Det skjedde akkurat det samme første forsøket. Ganske sikker på at det ender samme som første gangen😢. Prøvde å kontakte sykepleier. Håper hører fra henne snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 11. juni 2018 #2349 Del Skrevet 11. juni 2018 47 minutter siden, Blomst37 skrev: Er så fortvilet 😔😫 hatt blødning i går også. Det kom litt blod i dag tidlig og. Har testdag i morgen, men vært så dum og tok test i dag. Og den viser gravid 1-2. Og det gjør bare enda mer vondt😫 Det skjedde akkurat det samme første forsøket. Ganske sikker på at det ender samme som første gangen😢. Prøvde å kontakte sykepleier. Håper hører fra henne snart. Uff håper dette går bra denne gang!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 11. juni 2018 #2350 Del Skrevet 11. juni 2018 Er i gang igjen. Forsøk nr 2. Første sprøyte settes i kveld 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 11. juni 2018 #2351 Del Skrevet 11. juni 2018 56 minutter siden, Blomst37 said: Er så fortvilet 😔😫 hatt blødning i går også. Det kom litt blod i dag tidlig og. Har testdag i morgen, men vært så dum og tok test i dag. Og den viser gravid 1-2. Og det gjør bare enda mer vondt😫 Det skjedde akkurat det samme første forsøket. Ganske sikker på at det ender samme som første gangen😢. Prøvde å kontakte sykepleier. Håper hører fra henne snart. Åh, krysser fingrene for at det er ufarlig blødning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 11. juni 2018 #2352 Del Skrevet 11. juni 2018 Er det noen av dere som vet når man tar blodprøve (hcg) hos fastlege om man får svar med en gang eller samme dag? Har snakket med sykepleier i dag. Hun ville at jeg tar den imorgen om testen viser fortsatt gravid🙏🏻🤞🏻. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 11. juni 2018 #2353 Del Skrevet 11. juni 2018 5 timer siden, Blomst37 skrev: Er så fortvilet 😔😫 hatt blødning i går også. Det kom litt blod i dag tidlig og. Har testdag i morgen, men vært så dum og tok test i dag. Og den viser gravid 1-2. Og det gjør bare enda mer vondt😫 Det skjedde akkurat det samme første forsøket. Ganske sikker på at det ender samme som første gangen😢. Prøvde å kontakte sykepleier. Håper hører fra henne snart. Å, skjønner at det er ille 💗 Har du fått snakket med sykepleier? Jeg krysser alt jeg har for at det kan gå bra denne gangen 🤞 klem💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 11. juni 2018 #2354 Del Skrevet 11. juni 2018 Akkurat nå, Blomst37 skrev: Er det noen av dere som vet når man tar blodprøve (hcg) hos fastlege om man får svar med en gang eller samme dag? Har snakket med sykepleier i dag. Hun ville at jeg tar den imorgen om testen viser fortsatt gravid🙏🏻🤞🏻. Å, så denne nå. Så bra at du fikk snakket med sykepleier. Det er jo bra at testen viser gravid, da. Har du sluttet å blø nå? Håper !!! 💗 På riksen får man svar samme dag, men tviler hos fastlegen. Du kan ikke få tatt på riksen eller fürst, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 11. juni 2018 #2355 Del Skrevet 11. juni 2018 Å, jeg har vært så nervøs i dag og tenkt på de små som ligger i varmeskapet sitt 💗 Fikk telefon fra laben i ettermiddag, og av opprinnelig 6 befruktet er 2 falt fra, 4 har utviklet seg og «et par av dem ser fine ut», som de sa. Å jeg ble så glad, det kan fortsatt stoppe opp med dem alle men de satser på innsett av blastocyst onsdag. Forrige gang hadde jeg ingen fine igjen på dag 3 så det var ihvertfall bedre nå. Nå er det bare å håpe, håpe at noen fortsetter å utvikle seg fint til onsdag 🤞🤞🤞💗. Så har jeg også tenkt på deg, @Mynta og deg @Blomst37. Så utrolig leit at det ikke ble noen utvikling på egget, @Mynta. De må kanskje sjekke litt mer hvorfor det skjer, da. Og @Blomst37, jeg sender alt jeg har av lykketanker din vei, og håper dette kan gå bra allikevel 💗 Ikke mer blødning! Klemmer 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 11. juni 2018 #2356 Del Skrevet 11. juni 2018 13 minutter siden, Waldfee skrev: Å, så denne nå. Så bra at du fikk snakket med sykepleier. Det er jo bra at testen viser gravid, da. Har du sluttet å blø nå? Håper !!! 💗 På riksen får man svar samme dag, men tviler hos fastlegen. Du kan ikke få tatt på riksen eller fürst, kanskje? Takk snille du ❤️. Jeg vil gjerne dra dit jeg får svar samme dag🙉. Jeg har ikke rekvisisjon for å ta den på riks. Måtte ha den sist i hvertfall. Vet når vi tok den på Fürst, ble rekvisisjon sendt elektronisk. Er det noe tidspukt på Fürst å ta den for å få svar samme dag? Vet på riks er det sånn at tar du blodprøve før 9:30, får svar samme dag. Ja blør i dag også. Men det er små mengder. Samme som den første gangen husker jeg. Såååå bra at det er fortsatt 4 egg som utvikler seg. Får bare håpe at ALLE 4 blir bra på onsdag🙏🏻🤞🏻 Håper! Håper!❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni15 Skrevet 11. juni 2018 #2357 Del Skrevet 11. juni 2018 1 minutt siden, Blomst37 skrev: Takk snille du ❤️. Jeg vil gjerne dra dit jeg får svar samme dag🙉. Jeg har ikke rekvisisjon for å ta den på riks. Måtte ha den sist i hvertfall. Vet når vi tok den på Fürst, ble rekvisisjon sendt elektronisk. Er det noe tidspukt på Fürst å ta den for å få svar samme dag? Vet på riks er det sånn at tar du blodprøve før 9:30, får svar samme dag. Ja blør i dag også. Men det er små mengder. Samme som den første gangen husker jeg. Såååå bra at det er fortsatt 4 egg som utvikler seg. Får bare håpe at ALLE 4 blir bra på onsdag🙏🏻🤞🏻 Håper! Håper!❤️ Håper håper at det er n blødning sammen med graviditet, og at blødningen er ufarlig 🤞🏻Skjønner at du har hatt en dårlig helg med dette. 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 11. juni 2018 #2358 Del Skrevet 11. juni 2018 Akkurat nå, Blomst37 skrev: Takk snille du ❤️. Jeg vil gjerne dra dit jeg får svar samme dag🙉. Jeg har ikke rekvisisjon for å ta den på riks. Måtte ha den sist i hvertfall. Vet når vi tok den på Fürst, ble rekvisisjon sendt elektronisk. Er det noe tidspukt på Fürst å ta den for å få svar samme dag? Vet på riks er det sånn at tar du blodprøve før 9:30, får svar samme dag. Ja blør i dag også. Men det er små mengder. Samme som den første gangen husker jeg. Såååå bra at det er fortsatt 4 egg som utvikler seg. Får bare håpe at ALLE 4 blir bra på onsdag🙏🏻🤞🏻 Håper! Håper!❤️ Skjønner godt du vil ha raskt svar!! Jeg vet ikke angående fürst, dessverre, har ikke tatt prøve der. Kanskje noen andre vet? Det er ihvertfall mulig å gjøre den ferdig på en dag, det vet vi jo fra Riksen! Håper virkelig den blødningen stopper, altså 🤞💗 Dette skulle jo være et sånt superbra embryo, nå må den bare holde ut der inne! Og takk for støtte 💗💗 Om 1 blir bra nok til innsett, er jeg supertakknemlig. Men tør ikke håpe helt enda siden det gikk så dårlig sist. Klem 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 11. juni 2018 #2359 Del Skrevet 11. juni 2018 Akkurat nå, Juni15 skrev: Håper håper at det er n blødning sammen med graviditet, og at blødningen er ufarlig 🤞🏻Skjønner at du har hatt en dårlig helg med dette. 💕 Tusen takk!🙏🏻💓 Ja når man har gått gjennom dette før, blir livredd når sånt skjer igjen😳 Får se hva testen sier imorgen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 11. juni 2018 #2360 Del Skrevet 11. juni 2018 3 minutter siden, Waldfee skrev: Skjønner godt du vil ha raskt svar!! Jeg vet ikke angående fürst, dessverre, har ikke tatt prøve der. Kanskje noen andre vet? Det er ihvertfall mulig å gjøre den ferdig på en dag, det vet vi jo fra Riksen! Håper virkelig den blødningen stopper, altså 🤞💗 Dette skulle jo være et sånt superbra embryo, nå må den bare holde ut der inne! Og takk for støtte 💗💗 Om 1 blir bra nok til innsett, er jeg supertakknemlig. Men tør ikke håpe helt enda siden det gikk så dårlig sist. Klem 💗 Ja den var jo så bra og legen jublet også..Æsj så nervepirrende. Ringer Hausken imorgen. De vet sikkert hvor, bortsett fra Riksen, man får svar raskest ☺️. Det blir såå spennende på onsdag🙏🏻🤞🏻🤞🏻💓 Krysser fortsatt alt jeg har!!! Stor klem til deg💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå