Gå til innhold

Prøverør 2018

FlyBabe

Anbefalte innlegg

22 timer siden, Blomst37 skrev:

Så fantastiske nyheter!🤩👏🏻👌🏻 Det er jo super bra!❤️ Nå er det bare krysse fingre at de deler seg som de skal 🙏🏻🤞🏻

Jeg sitter her med masse våt papir rundt meg😭😢 Er helt knust😢 Kom frisk blod i dag😫. Det kjennes som hele verden raste sammen😢. Selv om testdag er ikke før på tirsdag, men det er bok mensen som er på vei😫. 3 misslykket forsøk, men ingenting er galt med oss. Hva er greie da... hvorfor ender jeg sånn hver gang😫 uff tror ikke vi har råd til et forsøk til på Hausken nå😔 og det gjør situasjonen enda mer deprimerende..

Åh nei, så leit 😭❤️ Hvordan går det nå? Har du blødd noe mer? Klem❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 8.6.2018 den 19.48, Blomst37 skrev:

Uff det var leit å høre😔 Når man går gjennom uttak, så vil man lykkes med resten av prosessen også😔. Sender deg stor klem❤️ Håper du finner nye krefter til å prøve igjen. Hva sier legen? Når kan du prøve igjen?

Takk🙏🏼❤️ Legen sa at hvis det ene egget som har blitt befrukta klarer seg til torsdag(?) så fryser de det ned & setter inn til høsten😅 så vet ikke mer en det egentlig 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2018 den 20.16, Waldfee skrev:

Å nei! 😢😢 Så utrolig kjedelig. Sender deg en stor klem💗 tenkte på deg i dag.Bra kjole funket fint, da 👍 Vet de noe om hvorfor det er vanskelig å stimulere frem nok egg, siden du ble overstimulert med 2? Og ikke gi opp, det kan jo være et gullegg blant de to, kanskje begge også. Er ikke nødvendigvis bra å få mange egg, heller, da kan kvaliteten være dårligere. 

Nei, de sa ikke noe om det, men jeg skal spørre om det når de ringer til mandag😫dumme kroppen min som ikke funker!🆘 de ringte i går & sa at ett egg hadde blitt befruktet.. så krysser alt jeg har for det ene egget🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Waldfee skrev:

Da har jeg fått telefon, 6 befruktet. Fornøyd med det 👍 De andre var for små/ikke modne. Men det forventet jeg jo basert på uttakstidspunktet. Synes 6 er bra. Nå krysser jeg bare for at noen av disse 6 er bra og overlever over helga og helst til innsett onsdag🤞🤞🤞

Wow så flott med 6 egg😍😍👏🏼👏🏼👏🏼Heldig du!!😍😍krysser fingre for deg at det blir insett på onsdag!😊🤞🏼🤞🏼Skal du sette inn 1 eller 2?😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Waldfee skrev:

Da har jeg fått telefon, 6 befruktet. Fornøyd med det 👍 De andre var for små/ikke modne. Men det forventet jeg jo basert på uttakstidspunktet. Synes 6 er bra. Nå krysser jeg bare for at noen av disse 6 er bra og overlever over helga og helst til innsett onsdag🤞🤞🤞

Så bra❤️ Blir sikkert mange gullegg der😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Blomst37 skrev:

Så fantastiske nyheter!🤩👏🏻👌🏻 Det er jo super bra!❤️ Nå er det bare krysse fingre at de deler seg som de skal 🙏🏻🤞🏻

Jeg sitter her med masse våt papir rundt meg😭😢 Er helt knust😢 Kom frisk blod i dag😫. Det kjennes som hele verden raste sammen😢. Selv om testdag er ikke før på tirsdag, men det er bok mensen som er på vei😫. 3 misslykket forsøk, men ingenting er galt med oss. Hva er greie da... hvorfor ender jeg sånn hver gang😫 uff tror ikke vi har råd til et forsøk til på Hausken nå😔 og det gjør situasjonen enda mer deprimerende..

❤️❤️ så utrolig kjedelig å høre det. 

Det er urettferdig og slitsomt😪 du får ta en test også ta en prat med legen. Og forhåpentligvis så finner dere en løsning at du slipper å vente så lenge. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mynta skrev:

Åh nei, så leit 😭❤️ Hvordan går det nå? Har du blødd noe mer? Klem❤️

Ja har kommet mer frisk blod i dag😭😫. Æsj noe dritt.. 

Tusen takk for ❤️ og klem🙏🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Waldfee skrev:

Skjønner godt at du er veldig lei deg 😢 💗 her gikk jo alt med hele forsøket så bra, og embryoet var superbra, så da er det jo veldig skuffende at det evt ikke skal klaffe allikevel. Blir skikkelig lei meg på dine vegne. Og så bra at du allerede har hatt time med Hausken selv. Sikkert lurt med en prat til. Og veldig rar reaksjon fra Riksen. Jeg fikk legesamtale der når jeg var i gang på Hausken, det var ikke noe problem (hadde et sett embryo igjen i fryseren på riksen da). Og det var en nyttig samtale også! Så det bør du absolutt få. Riksen bruker vel ikke scratching, men du kan jo høre med Hausken om de tror det kan være en ide i ditt tilfelle, også spør du Riksen om det er Ok å gjør det på Hausken ifm det neste offentlige forsøket. Jeg fikk Ok til å ta scratching på hausken før siste fryseforsøk på riksen. Men viktig at man hører med riksen først, så de er informert (det vil Hausken også at man gjør). Du kan jo også evt høre om ekstra HCG-støtte etter innsett kan være aktuelt. Vet om folk om har fått det for å unngå å få blødninger. Sender deg enda en klem💗 og håper fortsatt at mensen ikke kommer likevel. 

Takk for en hyggelig melding 🙏🏻❤️ og gode tips.👍🏻 Skal høre med legen om alt dette. 

Det har kommet mer frisk blod i dag😫😭😢 æsj noe skikkelig dritt😫 Er så oppgitt og deppa. Tar test i morgen, venter ikke til tirsdag. Men er ganske sikker på at løpet er kjørt😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Hollymolly skrev:

❤️❤️ så utrolig kjedelig å høre det. 

Det er urettferdig og slitsomt😪 du får ta en test også ta en prat med legen. Og forhåpentligvis så finner dere en løsning at du slipper å vente så lenge. 

Tusen takk❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hollymolly skrev:

Er det noen som har erfaring med DHEA krem? 

Har ingen erfaring, men hva er det?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Juni15 skrev:

6 befruktet er jo bra 🎉 vi hadde 4, og alle tre overlevde til dag 2 (eller sier man dag 3?!) Håper flere av dine også klarer seg, og at du får satt inn ett perfekt egg til uken. Er det onsdag du har innsett? Har du vurdert å be om å få satt inn to hvis det er to gode egg som garn overlevd?

Tusen, tusen takk💗 det er bare å håpe 🤞. To dager etter uttak er dag 2. Du er jo mye yngre enn meg da, så du har nok mye flottere egg vet du ☺️ Utgangspunktet er innsett onsdag, men usikkert da forrige forsøk var ingen lenger bra på dag 5. Jeg bare krysser og håper, nervepirrende greier 🤞 Jeg vil gjerne ha to inn, men mannen er veldig negativ pga sjansen for tvillinger. Hvis vi skulle bli så heldige å få to bra, noe jeg har liten tro på, får vi se hva legen sier.  

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mynta skrev:

Nei, de sa ikke noe om det, men jeg skal spørre om det når de ringer til mandag😫dumme kroppen min som ikke funker!🆘 de ringte i går & sa at ett egg hadde blitt befruktet.. så krysser alt jeg har for det ene egget🤞🏼

Åå, håper det ene egget er gullegget da! 🤞 det er jo bra hvis de kan fryse det til høsten. Men det er helt sikkert at du ikke får sette inn nå? Overstimuleringen kan ikke roe seg på noen dager? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Mynta skrev:

Wow så flott med 6 egg😍😍👏🏼👏🏼👏🏼Heldig du!!😍😍krysser fingre for deg at det blir insett på onsdag!😊🤞🏼🤞🏼Skal du sette inn 1 eller 2?😊

Tusen takk 💗💗 vi får se hvordan de blir da, jeg håper ikke så mye for sist hadde jeg 13 ut og av dem var ingen lenger bra på dag 5. Hadde satt inn ett på dag 2 da, men det ble MA. Bare håper det er noen gullegg der denne gangen 🤞Vi får se på antall, tviler vi har to som kan settes inn uansett. Klem til deg 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hollymolly skrev:

Så bra❤️ Blir sikkert mange gullegg der😊

Håper håper !🤞Tusen takk 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blomst37 skrev:

Takk for en hyggelig melding 🙏🏻❤️ og gode tips.👍🏻 Skal høre med legen om alt dette. 

Det har kommet mer frisk blod i dag😫😭😢 æsj noe skikkelig dritt😫 Er så oppgitt og deppa. Tar test i morgen, venter ikke til tirsdag. Men er ganske sikker på at løpet er kjørt😔

Æsj så leit. Dumme dumme IVF som ikke kan funke, altså! Skjønner du er lei deg 💗 Prøv å finne på noe som gjør at du ikke tenker for mye... klem 💗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, Hollymolly skrev:

Er det noen som har erfaring med DHEA krem? 

Er ikke det sånn progesteron-krem til å smøre på magen? Har ikke brukt det, men vet at noen gjør det - er vel for å gi høyere progesteron, kanskje? Men blir litt gjetting fra min side, altså☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Waldfee skrev:

Åå, håper det ene egget er gullegget da! 🤞 det er jo bra hvis de kan fryse det til høsten. Men det er helt sikkert at du ikke får sette inn nå? Overstimuleringen kan ikke roe seg på noen dager? 

Jeg tenkte jeg skulle høre med de i morra😊er jo lov å håpe🙏🏼

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Waldfee skrev:

Er ikke det sånn progesteron-krem til å smøre på magen? Har ikke brukt det, men vet at noen gjør det - er vel for å gi høyere progesteron, kanskje? Men blir litt gjetting fra min side, altså☺️

Ja, det stemmer. Noen som mener at når man mister i uke 8 som jeg gjorde, så var det fordi progestron er for lite. Så lurte jeg på om noen som har lykkes med å bruke den. Og eventuelt noen har mistet i uke 8 og har fått vite hva årsaken kan eventuelt være? 

Endret av Hollymolly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Waldfee skrev:

Tusen, tusen takk💗 det er bare å håpe 🤞. To dager etter uttak er dag 2. Du er jo mye yngre enn meg da, så du har nok mye flottere egg vet du ☺️ Utgangspunktet er innsett onsdag, men usikkert da forrige forsøk var ingen lenger bra på dag 5. Jeg bare krysser og håper, nervepirrende greier 🤞 Jeg vil gjerne ha to inn, men mannen er veldig negativ pga sjansen for tvillinger. Hvis vi skulle bli så heldige å få to bra, noe jeg har liten tro på, får vi se hva legen sier.  

.

Joda, alder har jo selvfølgelig noe å si, men håper virkelig du har noen gode igjen på onsdag uansett! 🤞🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...