Gå til innhold

Prøverør 2018

FlyBabe

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Blomst37 skrev:

Åh takk!❤️ Har de i dag også. Det føles som mensen kommer hvert øyeblikk.. men får virkelig håpe på at det er et godt tegn😳. Husker første gangen hadde jeg sykt ømme pupper også. Kunne nesten ikke ta på de. Men ikke denne gangen🙉. Er så livredd, kjenner leter bare etter tegn 😐☺️

Jeg hadde ikke ømme pupper da jeg ble gravid med sønnen, men masse menssmerter fra veldig tidlig, rett etter innsett. Så jeg tar dette som gode tegn, altså 👍😊 Men denne ventetiden er fæl, særlig når man har vært gjennom litt fra før💗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Blomst37 skrev:

Åh takk!❤️ Har de i dag også. Det føles som mensen kommer hvert øyeblikk.. men får virkelig håpe på at det er et godt tegn😳. Husker første gangen hadde jeg sykt ømme pupper også. Kunne nesten ikke ta på de. Men ikke denne gangen🙉. Er så livredd, kjenner leter bare etter tegn 😐☺️

I feel you ! 

Jeg har hatt mensen murringer helt siden inseminasjonen. Og er 14 Dpo nå. Tror jeg har fått mensen hver gang jeg er på do 😳

men ang boobsa er det motsatt på meg, får alltid større og sykt vonde rett før mensen, men det har heldigvis ikke kommet enda 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Waldfee skrev:

Jeg hadde ikke ømme pupper da jeg ble gravid med sønnen, men masse menssmerter fra veldig tidlig, rett etter innsett. Så jeg tar dette som gode tegn, altså 👍😊 Men denne ventetiden er fæl, særlig når man har vært gjennom litt fra før💗 

😍🙏🏻🤞🏻 samme her! De smertene begynte nesten dagen etter innsett. Åh blir så spennende!🙉 Masse lykke til i morgen!❤️🙏🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Alvildeivf skrev:

I feel you ! 

Jeg har hatt mensen murringer helt siden inseminasjonen. Og er 14 Dpo nå. Tror jeg har fått mensen hver gang jeg er på do 😳

men ang boobsa er det motsatt på meg, får alltid større og sykt vonde rett før mensen, men det har heldigvis ikke kommet enda 😪

Takk for svar!🙏🏻💗 Da får jeg håpe at dette går riktig vei🤞🏻 Og masse lykke til! Krysser fingre og alt jeg kan for deg 💗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blomst37 skrev:

Takk for svar!🙏🏻💗 Da får jeg håpe at dette går riktig vei🤞🏻 Og masse lykke til! Krysser fingre og alt jeg kan for deg 💗

Rosa utflod på papiret nå 🙄😭 æsj, håper det ikke blir til mensen. Men sannsynligvis blir det det 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Waldfee skrev:

Æsj, kjedelig med egg som vokser sakte. Men det ordner seg nok, satser på de har vokst til onsdag 🤞 Jeg har også UL onsdag, vet ikke noe om uttak enda men er ganske likt med deg i løypa. Vi får krysse for at eggene vokser bra de neste dagene 💗👍

Ja, er kjempe spent ang i morgen, tørr ikke å ha noen forhåpninger 🙈 håper UL på onsdag går bra for deg🙏🏼 Spennende å følge deg igjen😍😊Måtte det gå denne gangen 🙏🏼❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Blomst37 skrev:

Skjønner godt at du ikke har noen forventninger. Sånn var jeg nå også. 2 forsøk ble avbrudd hos meg og (egg stoppet å utvikle seg, hadde ingenting å sette inn). Nå er jeg på rugedag 3. Er livredd at det går kanskje galt denne gangen også😐. Hatt skikkelig mensesmerter i dag😑. Denne uka blir lang kjenner jeg. Testdag tirsdag om en uke.

Får håpe at du får gode nyheter på onsdag og det blir uttak!🙏🏻🤞🏻💗 Masse lykke til!

Spennende å være ruger😍🙏🏼Krysser fingrene for deg🙏🏼😊Kanskje smertene du kjenner er egget som fester seg?🙏🏼Kommer du å klare å vente å teste helt til tirsdag?😅Masse Lykke til!🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med to vellykkede ivf bak meg, og noen positive (SA) og negative forsøk, kan jeg si at menssmerter har vært positivt. Og negativt.

Og at puppene har vært ømme om ikke ømme om hverandre...

Lutinus el. gir de samme symptomene uansett resultat.

Og til tross for dette lette jeg, og analyserte, et hvert lille tegn i kroppen ;)

Anonymkode: d21b5...7d2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mynta skrev:

Spennende å være ruger😍🙏🏼Krysser fingrene for deg🙏🏼😊Kanskje smertene du kjenner er egget som fester seg?🙏🏼Kommer du å klare å vente å teste helt til tirsdag?😅Masse Lykke til!🌸

Tusen takk☺️❤️🙏🏻 Ja kanskje det, ikke lett å si... Godt spørsmål😂 har 4 cb tester hjemme☺️. Første forsøk begynte jeg å teste 2 dager før testdagen. Og jeg var gravid. Men fikk mens på testdagen😫. Så jeg vet ikke om jeg tørr denne gangen😳😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Alvildeivf skrev:

Rosa utflod på papiret nå 🙄😭 æsj, håper det ikke blir til mensen. Men sannsynligvis blir det det 😟

Uff skjønner godt hvordan du har det😳 har opplevd akkurat det samme jeg også ved 1.forsøk.. Men kanskje det er fortsatt håp🙏🏻🤞🏻❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Blomst37 skrev:

😍🙏🏻🤞🏻 samme her! De smertene begynte nesten dagen etter innsett. Åh blir så spennende!🙉 Masse lykke til i morgen!❤️🙏🏻

Jeg hadde skikkelig tak i magen på natten etter innsett, så håper dette er like bra tegn for deg 👍😊🤞💗 og tusen takk!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mynta skrev:

Ja, er kjempe spent ang i morgen, tørr ikke å ha noen forhåpninger 🙈 håper UL på onsdag går bra for deg🙏🏼 Spennende å følge deg igjen😍😊Måtte det gå denne gangen 🙏🏼❤️

Tusen takk, gleder meg til å følge deg også 💗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke testdag før til lørdag, men klarte ikke dy meg og har testet positivt både i går og i dag😀 Er skikkelig kvalm. Er så ydmyk og takknemlig hvis dette går på første forsøk. Har lest om så mange som får mensen på testdag selv om de har testet positivt i forkant, krysser alt som krysses kan for at det ikke er tilfellet hos meg. Vet dere om det skjer ofte???

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sisti

Jeg har hatt hysteroskopi i dag, men dessverre fant de ingen polypp. :( Dermed har vi ikke funnet en årsak til blødningene mine. Dyrt var det også, så kjedelig at det ikke hadde noe å si. Fikk scratching, men det hjelper jo lite når neste forsøk ikke blir før august. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
29 minutter siden, Blåklokke8 said:

Jeg har ikke testdag før til lørdag, men klarte ikke dy meg og har testet positivt både i går og i dag😀 Er skikkelig kvalm. Er så ydmyk og takknemlig hvis dette går på første forsøk. Har lest om så mange som får mensen på testdag selv om de har testet positivt i forkant, krysser alt som krysses kan for at det ikke er tilfellet hos meg. Vet dere om det skjer ofte???

Gratulerer så mye! Hvor mange dpo er du? Det kan jo skje, men det er heldigvis størst sannsynlighet for at det faktisk får bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sisti skrev:

Gratulerer så mye! Hvor mange dpo er du? Det kan jo skje, men det er heldigvis størst sannsynlighet for at det faktisk får bra. :)

Jeg er 12 dpo☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
35 minutter siden, Blåklokke8 skrev:

Gratulerer så mye!🤩👏🏻 fantastisk!  

Det er vanskelig å si.. Det er kroppen som styrer alt dette. Jeg opplevde det grusomme😞 Testet positivt 2 dager på rad 2 dager før testdagen, men så gikk det galt, SA. Håper at det går bra for deg🙏🏻🤞🏻❤️ Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
4 minutter siden, Blåklokke8 said:

Jeg er 12 dpo☺️

Ok. Jeg testet også positivt 12 dpo med sønnen min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blåklokke8 skrev:

Gratulerer👍😊 Best å tenke at det helst vil gå bra!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL i dag, og skal ha uttak fredag. Veldig blandede følelser, glad kroppen reagerer bra på stimuleringen men ut fra str på eggene (største var 16-18 mm) hadde nok uttak lørdag vært optimalt, men da måtte det bli fredag pga for lenge å vente til mandag (de gjør helst ikke uttak i helga). Jeg har hatt et smertefullt uttak før der de tok eggene for tidlig, og det ble også dårlig uttelling. Så er veldig redd for å oppleve det igjen. Har bare stimulert 8 dager, mot 10 tidligere, men da med lang protokoll. De sa det kan gå litt raskere med kort, som jeg ikke har hatt før. Føler når man legger så mye inn i dette vil man helst ha optimalt tidspunkt for egguttak. Men får vel stole på at de vet hva som er forsvarlig. Det er ihvertfall kjipt å få en sånn tvil som setter seg, så jeg fikk en liten knekk 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...