cinderella_h Skrevet 29. september 2018 #3741 Del Skrevet 29. september 2018 7 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev: Ikke så ille som exu men er nesten smerter konstant på siden den jeg hadde exu, kjenner litt murring/stikking på venstre side men ikke smerter der. Mens på høyre side er det stikking/murring og smerter 😢😢😢 Nei kjære vene hva skjer her da? Kom du deg til legen? Hva sa den mongo legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 29. september 2018 #3742 Del Skrevet 29. september 2018 I følge min app skal mensen komme i dag —— sånn til vanlig utenom ivf. Kan jeg stole på denne appen ved ivf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 29. september 2018 #3743 Del Skrevet 29. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte? Håper det går bra med deg ♡ Anonymkode: d8d6b...1e5 Han sa kanskje det er en SA kanskje ikke, kanskje det er exu kanskje ikke, du må bare senke skuldrene og tenke at får du barn nå så skulle du få og mister du så var det ikke din tur. Også kjenner han litt på magen også løper han litt rundt så kommer han tilbake og sier at testen er svak posetiv men det skulle jeg ikke tenke på for det var fortsatt tidlig. Så sier han men det kan hende det er en cyste også etter som jeg har vondt der jeg ikke har egglederen. Så sier han at han trodde seg var liten til ingen sjans og få exu etter som det var ivf. For da ble eggen satt inn befruktet i livmoren og hvis det hadde skjedd naturlig hadde de møtes i egglederen. Så sier han men du har litt urin i blodet men det tror jeg er fra innsette fordi de irriterer inni der. Så følte meg ikke akk så høy i hatten når jeg rv fikk ut. Jeg spurte om han ikke kunne sende meg på sykehuset så de kunne sjekke, men det var ikke noe vits for var vanskelig og se noe føre lenge. Og de gjorde ingen ting føre uke 20 om man var på vei til og miste. Men jeg skulle komme igjen hvis det ble værre da 😣 @cinderella_h. Så føler meg egentlig ikke så mye klokere men har ikke like vondt nå gudskjelov, så får bare krysse det som kan krysses og håpe blodprøve på tirsdag er oki 🙂 @cinderella_h jeg ville ikke stolt helt på den appen nå etter som vi går på medesiner i forhold til ivf. Min app sier jeg skal ha mens om 8 dager 😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 30. september 2018 #3744 Del Skrevet 30. september 2018 8 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev: Han sa kanskje det er en SA kanskje ikke, kanskje det er exu kanskje ikke, du må bare senke skuldrene og tenke at får du barn nå så skulle du få og mister du så var det ikke din tur. Også kjenner han litt på magen også løper han litt rundt så kommer han tilbake og sier at testen er svak posetiv men det skulle jeg ikke tenke på for det var fortsatt tidlig. Så sier han men det kan hende det er en cyste også etter som jeg har vondt der jeg ikke har egglederen. Så sier han at han trodde seg var liten til ingen sjans og få exu etter som det var ivf. For da ble eggen satt inn befruktet i livmoren og hvis det hadde skjedd naturlig hadde de møtes i egglederen. Så sier han men du har litt urin i blodet men det tror jeg er fra innsette fordi de irriterer inni der. Så følte meg ikke akk så høy i hatten når jeg rv fikk ut. Jeg spurte om han ikke kunne sende meg på sykehuset så de kunne sjekke, men det var ikke noe vits for var vanskelig og se noe føre lenge. Og de gjorde ingen ting føre uke 20 om man var på vei til og miste. Men jeg skulle komme igjen hvis det ble værre da 😣 @cinderella_h. Så føler meg egentlig ikke så mye klokere men har ikke like vondt nå gudskjelov, så får bare krysse det som kan krysses og håpe blodprøve på tirsdag er oki 🙂 @cinderella_h jeg ville ikke stolt helt på den appen nå etter som vi går på medesiner i forhold til ivf. Min app sier jeg skal ha mens om 8 dager 😣 Men kjære vene snakk om å helgardere seg - den legen la alle mulige diagnoser frem og gjorde deg sikkert enda mer usikker enn du var. Nei det der ble du kkke noe klokere av! Men du skal vel på riksen på tirsdagen så du kan jo høre med dem der? De tar nok en GU og sjekker skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #3745 Del Skrevet 30. september 2018 8 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev: Han sa kanskje det er en SA kanskje ikke, kanskje det er exu kanskje ikke, du må bare senke skuldrene og tenke at får du barn nå så skulle du få og mister du så var det ikke din tur. Også kjenner han litt på magen også løper han litt rundt så kommer han tilbake og sier at testen er svak posetiv men det skulle jeg ikke tenke på for det var fortsatt tidlig. Så sier han men det kan hende det er en cyste også etter som jeg har vondt der jeg ikke har egglederen. Så sier han at han trodde seg var liten til ingen sjans og få exu etter som det var ivf. For da ble eggen satt inn befruktet i livmoren og hvis det hadde skjedd naturlig hadde de møtes i egglederen. Så sier han men du har litt urin i blodet men det tror jeg er fra innsette fordi de irriterer inni der. Så følte meg ikke akk så høy i hatten når jeg rv fikk ut. Jeg spurte om han ikke kunne sende meg på sykehuset så de kunne sjekke, men det var ikke noe vits for var vanskelig og se noe føre lenge. Og de gjorde ingen ting føre uke 20 om man var på vei til og miste. Men jeg skulle komme igjen hvis det ble værre da 😣 @cinderella_h. Så føler meg egentlig ikke så mye klokere men har ikke like vondt nå gudskjelov, så får bare krysse det som kan krysses og håpe blodprøve på tirsdag er oki 🙂 @cinderella_h jeg ville ikke stolt helt på den appen nå etter som vi går på medesiner i forhold til ivf. Min app sier jeg skal ha mens om 8 dager 😣 Uff ikke greit å gå til en allmennlege med slik, de har lite ekspertise på feltet 😏 Ring heller til klinikken du følges opp på i morgen. Lykke til ♡ Anonymkode: d8d6b...1e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 30. september 2018 #3746 Del Skrevet 30. september 2018 9 hours ago, Håper mamma i 2018 said: Han sa kanskje det er en SA kanskje ikke, kanskje det er exu kanskje ikke, du må bare senke skuldrene og tenke at får du barn nå så skulle du få og mister du så var det ikke din tur. Også kjenner han litt på magen også løper han litt rundt så kommer han tilbake og sier at testen er svak posetiv men det skulle jeg ikke tenke på for det var fortsatt tidlig. Så sier han men det kan hende det er en cyste også etter som jeg har vondt der jeg ikke har egglederen. Så sier han at han trodde seg var liten til ingen sjans og få exu etter som det var ivf. For da ble eggen satt inn befruktet i livmoren og hvis det hadde skjedd naturlig hadde de møtes i egglederen. Så sier han men du har litt urin i blodet men det tror jeg er fra innsette fordi de irriterer inni der. Så følte meg ikke akk så høy i hatten når jeg rv fikk ut. Jeg spurte om han ikke kunne sende meg på sykehuset så de kunne sjekke, men det var ikke noe vits for var vanskelig og se noe føre lenge. Og de gjorde ingen ting føre uke 20 om man var på vei til og miste. Men jeg skulle komme igjen hvis det ble værre da 😣 @cinderella_h. Så føler meg egentlig ikke så mye klokere men har ikke like vondt nå gudskjelov, så får bare krysse det som kan krysses og håpe blodprøve på tirsdag er oki 🙂 @cinderella_h jeg ville ikke stolt helt på den appen nå etter som vi går på medesiner i forhold til ivf. Min app sier jeg skal ha mens om 8 dager 😣 Legevakten har ikke særlig kompetanse med slikt dessverre. Mye rart du har blitt fortalt... Men smerter i eggstokkene er uansett vanlig ved graviditet. Jeg var også veldig nervøs de første ukene pga smertene, men embryo satt der det skulle. Det er hvis det blir veldig vondt det er et dårlig tegn, ja du kjenner jo til hvor vondt det kan være. Håper alt er i orden hos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 30. september 2018 #3747 Del Skrevet 30. september 2018 1 time siden, cinderella_h skrev: Men kjære vene snakk om å helgardere seg - den legen la alle mulige diagnoser frem og gjorde deg sikkert enda mer usikker enn du var. Nei det der ble du kkke noe klokere av! Men du skal vel på riksen på tirsdagen så du kan jo høre med dem der? De tar nok en GU og sjekker skal du se Skal sende de en melding i dag tenkte jeg for da får jeg vel svar på den i løpet av morgen dagen. 🙂 Eller så venter jeg til de ringe med blodprøve svarene. For har jo ikke så mye smerter nå. Så tar jeg det heller da når de ringer kanskje for jeg er lovet og skulle få tett oppfølging nå etter som de ikke ville åpne meg og sjekke kvaliteten på den venstre egglederen min føre vi kjørte igang med nytt forsøk. 🙂 Men nei var ikke noe fornøyd med den legen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 30. september 2018 #3748 Del Skrevet 30. september 2018 5 minutter siden, Albbas skrev: Legevakten har ikke særlig kompetanse med slikt dessverre. Mye rart du har blitt fortalt... Men smerter i eggstokkene er uansett vanlig ved graviditet. Jeg var også veldig nervøs de første ukene pga smertene, men embryo satt der det skulle. Det er hvis det blir veldig vondt det er et dårlig tegn, ja du kjenner jo til hvor vondt det kan være. Håper alt er i orden hos deg! Nei merket at han i værtfall ikke kunne mye 😂🤣 men er gudskjelov ikke sånn smerte som jeg hadde ved exu. Har som jeg skrev her roet seg litt. Så håper det heller bare var posetiv. Nå skal jeg ikke teste noe i dag men vente til i morgen 😂 så får vi håpe dette går veien, men blir jo litt sjuk av og tenke så mye rart også 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 30. september 2018 #3749 Del Skrevet 30. september 2018 Kan man sitter jo hele tiden og kjenner etter også .... blir jo litt mentalt rar av hele denne prosessen. Dt skal sies. Men kanskje den lille bare gravde seg ekstra godt fast og det var grunnen til smertene du kjenner - eller kjente? Men satte du ikke inn to egg? Kanskje du kjenner mer Pga det? ...... sistnevnte taler jo ikke godt foe meg da som også satte inn to stk og kjenner ingen verdens ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 30. september 2018 #3750 Del Skrevet 30. september 2018 32 minutter siden, cinderella_h skrev: Kan man sitter jo hele tiden og kjenner etter også .... blir jo litt mentalt rar av hele denne prosessen. Dt skal sies. Men kanskje den lille bare gravde seg ekstra godt fast og det var grunnen til smertene du kjenner - eller kjente? Men satte du ikke inn to egg? Kanskje du kjenner mer Pga det? ...... sistnevnte taler jo ikke godt foe meg da som også satte inn to stk og kjenner ingen verdens ting. Altså noen kjenner jo så si ingen ting men får igjen i harder mynt senere i graviditeten og andre kjenner mye så ikke ta sorgene på forskudd. 😃 Men gud og flink du har vært hvis du ikke har testet i det hele tatt 🙈 jeg hadde aldri klart det 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 30. september 2018 #3751 Del Skrevet 30. september 2018 1 minutt siden, Håper mamma i 2018 skrev: Altså noen kjenner jo så si ingen ting men får igjen i harder mynt senere i graviditeten og andre kjenner mye så ikke ta sorgene på forskudd. 😃 Men gud og flink du har vært hvis du ikke har testet i det hele tatt 🙈 jeg hadde aldri klart det 🙈 Ingen test enda .... veldig høy terskel for å teste. Men merkelig for alle de andre gangene hr jeg testet som en gal - men denne gangen merker jeg at det er veldig vanskelig å gjennomføre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 30. september 2018 #3752 Del Skrevet 30. september 2018 Jenter/damer kan dere hjelpe meg litt jeg blir litt gal her 😂😂 hvor langt er jeg på vei. Jeg satt inn fryst egg den 20.09. Det var 2 dagers. Jeg teste posetiv 27.9. Ei 2 av appen går de etter mens dag og i den siste appen går de etter unnfangelse. Hva er riktig og skrive inn på disse appen da 😂 jeg hadde jo ikke normal mens føre forsøket fordi progynova stoppet mensen min 😂 noen som vet? Jeg synes det er litt morsomt og følge med på utviklingen av fostre 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 30. september 2018 #3753 Del Skrevet 30. september 2018 Akkurat nå, cinderella_h skrev: Ingen test enda .... veldig høy terskel for å teste. Men merkelig for alle de andre gangene hr jeg testet som en gal - men denne gangen merker jeg at det er veldig vanskelig å gjennomføre. For du har også satt inn fryst og 2 egg? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 30. september 2018 #3754 Del Skrevet 30. september 2018 1 time siden, Håper mamma i 2018 skrev: For du har også satt inn fryst og 2 egg? 😃 Ikke fryst .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 30. september 2018 #3755 Del Skrevet 30. september 2018 1 minutt siden, cinderella_h skrev: Ikke fryst .... Oki 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 30. september 2018 #3756 Del Skrevet 30. september 2018 1 hour ago, Håper mamma i 2018 said: Jenter/damer kan dere hjelpe meg litt jeg blir litt gal her 😂😂 hvor langt er jeg på vei. Jeg satt inn fryst egg den 20.09. Det var 2 dagers. Jeg teste posetiv 27.9. Ei 2 av appen går de etter mens dag og i den siste appen går de etter unnfangelse. Hva er riktig og skrive inn på disse appen da 😂 jeg hadde jo ikke normal mens føre forsøket fordi progynova stoppet mensen min 😂 noen som vet? Jeg synes det er litt morsomt og følge med på utviklingen av fostre 😃 Unnfangelse 18 september, altså 2 dager før innsett. Du skal ikke forholde deg til mens overhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 30. september 2018 #3757 Del Skrevet 30. september 2018 Jeg kunne sovet stående ..... er så trøtt! Sjekket bivirkningene til crinone og det er nok grunnen. Umenneskelig trøtt altså. Øyene gjør vondt. Kunne tenkt meg å bare sovet meg gjennom dagen.... i tillegg drømmer jeg fryktelig mye om dagen, de merkeligste drømmer. Hva er sjansen for at en test hjemme viser feil resultat dagen før blodprøve? Jeg kjenner at jeg gruer meg så fælt dor den telefonen til uken at jeg lurer på om det kan være bedre å ta en hjemmetest dagen før. Om den er negativ vet jeg at jeg blir veldig lei meg, men da slipper jeg å bælje ut i telefonen når dem gir meg det negative svaret. Men er det en sjanSe for at den kan være feil? Om den er positiv er jo alt i orden. Vet ikke hva jeg skal gjøre .... skal skal ikke .... Ps er det kun min kg som er litt rar om dagen hva angår skriving? Hvis jeg skriver feil og skal korrigere med å trykket meg tilbake så henger hele kg seg i noen sekunder - sånn at hele bildet låser seg og jeg dår ikke skrevet eller noe. Er det generelt eller kun min? Ellers telefon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 30. september 2018 #3758 Del Skrevet 30. september 2018 9 minutter siden, Albbas skrev: Unnfangelse 18 september, altså 2 dager før innsett. Du skal ikke forholde deg til mens overhodet. Men de appen som kun går på mens da hva skal man trykke der da? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 30. september 2018 #3759 Del Skrevet 30. september 2018 3 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev: Men de appen som kun går på mens da hva skal man trykke der da? 😃 Jeg tror ikke den er så grei å bruke ved ivf for det er den jo ikke tilpasse, men skulle jeg absolutt brukt den ville jeg latet som om jeg hadd 28-dagers syklus. Da vil jo siste mens være 2 uker før eggløsning som i ditt tilfelle vil være to dager før innsett (fordi ved innsett er embryoet to dager gammelt og liksom to dager etter eggløsning/befruktning). Håper det går bra med deg forresten og helt håpløst svar fra den legen, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 30. september 2018 #3760 Del Skrevet 30. september 2018 3 hours ago, Håper mamma i 2018 said: Men de appen som kun går på mens da hva skal man trykke der da? 😃 Da skriver du siste mens 14 dager før unnfangelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå