Gå til innhold

Prøverør 2018

FlyBabe

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Butter skrev:

Så gøy! Gratulerer så masse og håper virkelig det holder denne gangen 😄

Det håper jeg også 😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Hollymolly skrev:

Tror du det blir tvillinger😍😍

Vet ikke 😂 håpe litt på det samtidig som jeg ikke håper på det hvis du skjønner hva jeg mener. 🙂 😍😍 Men håper i værtfall at en har satt seg fast 😍❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Jeg skulle heller ikke teste hjemme men jeg og samboer ble enige om det i stad da jeg må hente ut ny crinone føre jeg skal på sykehuset på tirsdag og hadde ikke veldig lyst til og betale 526 kr for 1 crinone hvis jeg ikke haffe vært gravid. Skjønner det med misunnelse har vært der selv skal ta ny test i morgen for og se ❤️ men krysser for at værtfall en av egga har satt seg fast og blir men håper på begge 🌺❤️

Det var en lur måte å gjøre det på. Jeg kjøpte to stk esker med crinone på engang så kan ikke benytte meg av den unnskyldningen. Ved alle andre graviditeter ( ja det har blitt noen ) har jeg vært en stor tester, men denne gangen kjenner jeg at lista ligger høyt for å teste altså. Jeg får meg ikke til å gjøre det. Samtidig så kjenner jeg at jeg vil vite det før den telefonen fra riksen kommer. Vil være forbereder på det negative. 

Men må spørre - kjenner du deg gravid? Spør fordi jeg overhodet ikke kjenner meg gravid heller :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, cinderella_h skrev:

Det var en lur måte å gjøre det på. Jeg kjøpte to stk esker med crinone på engang så kan ikke benytte meg av den unnskyldningen. Ved alle andre graviditeter ( ja det har blitt noen ) har jeg vært en stor tester, men denne gangen kjenner jeg at lista ligger høyt for å teste altså. Jeg får meg ikke til å gjøre det. Samtidig så kjenner jeg at jeg vil vite det før den telefonen fra riksen kommer. Vil være forbereder på det negative. 

Men må spørre - kjenner du deg gravid? Spør fordi jeg overhodet ikke kjenner meg gravid heller :( 

Jeg har litt mens murring øme pupper og litt brekninger. Men vet ikke om det er kun til graviditeten. I går hadde jeg ingen symptomer 🙂 skjønner hva du mener jeg var så innstilt på negativ nå at jeg ble litt rar når det ble posetiv, men tørr ikke slippe jubelen løs enda ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Håper mamma i 2018 skrev:

Jeg har litt mens murring øme pupper og litt brekninger. Men vet ikke om det er kun til graviditeten. I går hadde jeg ingen symptomer 🙂 skjønner hva du mener jeg var så innstilt på negativ nå at jeg ble litt rar når det ble posetiv, men tørr ikke slippe jubelen løs enda ❤️

Du kan juble litt k hvertfall - med god grunn!:). Håper jeg kan juble litt med deg ..... 🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, cinderella_h skrev:

Du kan juble litt k hvertfall - med god grunn!:). Håper jeg kan juble litt med deg ..... 🙏🏻

Ja det hadde vært morsomt 😃💐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:

1987420320_NegativeImage_1538052564684.thumb.jpg.31219f2180a66f486e43caabf1c182ce.jpger det ønske tenkning eller er denne posetiv 🙈🤣 den er svak vet det men 😂🤣IMG_20180927_144839.thumb.jpg.b5391dd15fc98e3376b8287c42e5ef30.jpgsamboren så også streken. Det er i dag akk en uke siden jeg satt inn kl 14.05 var det akk 7 dager siden jeg satt inn. Tenkt om dette går veien 🌺❤️😍 tørr ikke håpe for mye da 😢

Sånn så testen min og ut etter 7 dager 👏🏼 Og så ble den mye kraftigere 2 dager etterpå og så heilt klar 4 dager etterpå 👏🏼 

Masse lykke til og krysser fingrene 👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Hope25 skrev:

Sånn så testen min og ut etter 7 dager 👏🏼 Og så ble den mye kraftigere 2 dager etterpå og så heilt klar 4 dager etterpå 👏🏼 

Masse lykke til og krysser fingrene 👌🏼

Da krysser jeg fingre 🤞🏽 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet med morgenurin nå da? 

Er tissing et tegn? Aldri måtte tisse om natta før ....nå våkner jeg at jeg må tisse! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skal starte med provera - deretter menopur 75 i sprøyteform. Er det noen av dere som har tatt med dere menopur på reise? Har fått erklæring om legemiddel av klinikken, så jeg kan ta med menopur på flyreisen. Tenker da å blande den ut før reise og deretter oppbevare den i romtemperatur og ta den med i vesken under flygingen for å unngå for mye at det ristes. 

Syns dere det er en dum løsning? Skulle jeg bare vente til jeg kommer hjem fra ferien? Har så lyst å sette i gang ..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ...sunny...
1 time siden, Shake90 skrev:

Hei!

Skal starte med provera - deretter menopur 75 i sprøyteform. Er det noen av dere som har tatt med dere menopur på reise? Har fått erklæring om legemiddel av klinikken, så jeg kan ta med menopur på flyreisen. Tenker da å blande den ut før reise og deretter oppbevare den i romtemperatur og ta den med i vesken under flygingen for å unngå for mye at det ristes. 

Syns dere det er en dum løsning? Skulle jeg bare vente til jeg kommer hjem fra ferien? Har så lyst å sette i gang ..... 

Jeg har ikke noe godt svar angående medisin med på reisen. Men vet at JEG aldri ville ha utsatt et forsøk for en reise, kan fort bli en stund til du får nytt forsøk og det er nok venting i denne prosessen fra før av.  Ønsker deg lykke til 🙂🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ...sunny...

Hvor lenge etter innsett kjente dere symptomer som murring og ømme bryster? Jeg leter etter symptomer hele tiden, og blir sprø av ventingen 🙈 Fikk satt inn tredagers- egg på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, cinderella_h skrev:

Har du testet med morgenurin nå da? 

Er tissing et tegn? Aldri måtte tisse om natta før ....nå våkner jeg at jeg må tisse! 

Meg du spørr 🤣? Ja tatt på morgen urin i dag ikke veldig my sterkere. Jeg våknet mye om natta andre gangen jeg var gravid og nå 😂 men vet ikke om det har med det og gjøre 😣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, ...sunny... skrev:

Hvor lenge etter innsett kjente dere symptomer som murring og ømme bryster? Jeg leter etter symptomer hele tiden, og blir sprø av ventingen 🙈 Fikk satt inn tredagers- egg på mandag.

Ved første innsett hadde jeg vondt i puppene rett etter insett og fram til test. Negativ. 

Ved 2 innsett hadde jeg vondt fra rugedag 5 til 8. Negativ. 

Det er dessverre crinone /lutinus som gir disse symptomene. Begge gangene måtte jeg tisse hele tiden, hadde murringer osv..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Shake90 skrev:

Hei!

Jeg har reist både til Barcelona og til Stockholm når jeg har gått på sprøyter. Det som er lurt som du skrive er å blande ut sånn at det kan stå i romtemperatur. Det er ikke noe problem ellers.

Det viktigste er at du har nok medesiner:)

kos deg på tur😊✈️

Endret av Hollymolly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som fryktet negativ blodprøve😭 

jeg tror vi kjenner kroppen vår bedre enn vi tror. Når puppene ikke er ømme, og man kjenner en annen smerte enn sånn «godt» smerter. Så vet man innerst inne at man ikke har lykkes. Også bekrefter blodprøve det jeg var hele tiden redd for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hollymolly skrev:

jeg tror vi kjenner kroppen vår bedre enn vi tror. Når puppene ikke er ømme, og man kjenner en annen smerte enn sånn «godt» smerter. Så vet man innerst inne at man ikke har lykkes. Også bekrefter blodprøve det jeg var hele tiden redd for. 

Kjære deg det var trist lesning :( da er det lov å være lei seg. Føler virkelig med deg.... men du skriver det så godt .... man kjenner kroppen sin best og magefølelsen sier nok det mest riktige også lever man i håpet. Jeg føler virkelig ikke at det gåe min vei heller så jeg føler veldig med deg. Ta godt vare på deg selv i helgen 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Hollymolly skrev:

Uff dette var trist å lese😟 Sender deg en god klem 💗 Prøv å gjøre noe hyggelig i helgen og få tankene på noe annet.. Ivf er noen tøffe greier😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Hollymolly skrev:

Åååå nei 😢😢😢 off dette er virkelig ikke noe morro 😢 i dag har jeg litt smerter i magen og på siden så redd det er off her også 😢 er litt sånn det begynte når jeg hadde exu sist 😢 men jeg krysser litt enda. Bare 4 dager nå så skal blodprøven tas. 

Tenkt på noe annet i helg og slapp av ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...