Hollymolly Skrevet 25. september 2018 #3621 Del Skrevet 25. september 2018 3 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev: Jeg satt også inn på torsdag og hatt rosa i crinone fredag lørdag og litt søndag. Hadde litt igjen i dag. Og negativ graviditetstest nå på kvelden 😢 jeg skal ha mensen 8 okt og har test dag 2 okt. Da var det vel over for meg også 😢😢 Altfor tidlig for deg.. du satt en 2 dagers🙈 du må nok vente noen dager før du kan tenke negativ.. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 25. september 2018 #3622 Del Skrevet 25. september 2018 46 minutter siden, Albbas skrev: Ikke meg du spør, men hvor mange dpo er du? Altså hvor gammelt embryo + dager siden innsett? 2 dagers embryo og 5 dager siden. Insett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 26. september 2018 #3623 Del Skrevet 26. september 2018 7 hours ago, Håper mamma i 2018 said: 2 dagers embryo og 5 dager siden. Insett 7 dpo altså. Det er aaaltfor tidlig å teste, og å vurdere symptomer. Du må vente 5-7 dager til. Jeg håper du får gode nyheter etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 26. september 2018 #3624 Del Skrevet 26. september 2018 (endret) dpo 12 og fortsatt negativt😭😭😭 Endret 26. september 2018 av Hollymolly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betta123 Skrevet 26. september 2018 #3625 Del Skrevet 26. september 2018 10 minutter siden, Hollymolly skrev: dpo 12 og fortsatt negativt😭😭😭 Trist lesning!😢 stor klem til deg❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #3626 Del Skrevet 26. september 2018 13 minutter siden, Hollymolly said: dpo 12 og fortsatt negativt😭😭😭 Så kjipt... Dette er en elendig trøst, men sene positive tester har en tendens til å ende opp i sa/kjemisk. Det er i hvert fall min erfaring Anonymkode: d21b5...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 26. september 2018 #3627 Del Skrevet 26. september 2018 Nei Nei ingen mensen enda. Men mer ment som et svar på annet innlegg. Den er dum uansett og jeg vil ikke ha den. Har dog ingen graviditetssymptomer. det stresser meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #3628 Del Skrevet 26. september 2018 Jeg satte inn 5 dagers blastocyst og 6 dager etter innsett var testen blendahvit. Tok en ny test 8 dager etter innsett og da kunne jeg så vidt, om jeg la godviljen til, skimte en svak strek. 12 dager etter innsett fikk jeg Gravid 2-3 uker på Clear Blue. Anonymkode: 78308...820 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynta Skrevet 26. september 2018 #3629 Del Skrevet 26. september 2018 1 time siden, Hollymolly skrev: dpo 12 og fortsatt negativt😭😭😭 Klem❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 26. september 2018 #3630 Del Skrevet 26. september 2018 (endret) Til alle dere som tester nå disse dagene, jeg fikk ikke positiv test før 14 dpo. Veldig svak positiv 13 dpo. Jeg har kommet over 7 uker nå og skal på ultralyd på mandag, er da uke 8. For min del er alt på stell og at det blir sagt at man mener at sen positiv test er negativt er jeg ikke enig i. Eller... delvis i alle fall. Sist jeg var gravid fikk jeg ikke positiv test før 16 dpo (hjemmelaget baby), da var jeg gravid i eggleder. Nå under ivf er alt akkurat sånn det skal være, og testet allikevel ikke positivt før offisiell testdato på Riksen. Vil så gjerne at dere tar en titt på dette skjemaet under, da får dere kanskje et bedre bilde på når ting faktisk skjer i magene våre 😊💕 Det er selvfølgelig individuelle forskjeller, men dette er en god tidslinje. Vet så inderlig godt hvor tøft denne prosessen er, men jeg fant mye støtte i dette da jeg fikk negative tester. Håper det kan hjelpe noen andre❤️❤️❤️ Endret 26. september 2018 av Frk.Pøls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 26. september 2018 #3631 Del Skrevet 26. september 2018 9 minutter siden, Frk.Pøls skrev: Til alle dere som tester nå disse dagene, jeg fikk ikke positiv test før 14 dpo. Veldig svak positiv 13 dpo. Jeg har kommet over 7 uker nå og skal på ultralyd på mandag, er da uke 8. For min del er alt på stell og at det blir sagt at man mener at sen positiv test er negativt er jeg ikke enig i. Eller... delvis i alle fall. Sist jeg var gravid fikk jeg ikke positiv test før 16 dpo (hjemmelaget baby), da var jeg gravid i eggleder. Nå under ivf er alt akkurat sånn det skal være, og testet allikevel ikke positivt før offisiell testdato på Riksen. Vil så gjerne at dere tar en titt på dette skjemaet under, da får dere kanskje et bedre bilde på når ting faktisk skjer i magene våre 😊💕 Det er selvfølgelig individuelle forskjeller, men denne er en god tidslinje. Vet så inderlig godt hvor tøft denne prosessen er, men jeg fant mye støtte i dette da jeg fikk negative tester. Håper det kan hjelpe noen andre❤️❤️❤️ I følge tabellen så skulle jeg få positivt i dpo 9? Stemmer ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 26. september 2018 #3632 Del Skrevet 26. september 2018 (endret) 3 minutter siden, Hollymolly skrev: I følge tabellen så skulle jeg få positivt i dpo 9? Stemmer ikke det? Nei, dette er days past transfer, dager etter innsett, så avhengig om når embryoet blir satt inn, kommer disse dagene i tillegg. For 5 dagers vil det si man kan forvente positiv test 14 dpo (5 dager + 9 dager etter innsett). 😊 Endret 26. september 2018 av Frk.Pøls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 26. september 2018 #3633 Del Skrevet 26. september 2018 52 minutter siden, Frk.Pøls skrev: Nei, dette er days past transfer, dager etter innsett, så avhengig om når embryoet blir satt inn, kommer disse dagene i tillegg. For 5 dagers vil det si man kan forvente positiv test 14 dpo (5 dager + 9 dager etter innsett). 😊 Okei, da skjønner jeg mer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betta123 Skrevet 26. september 2018 #3634 Del Skrevet 26. september 2018 Tok clearblue med ukesindikator idag der det sto 1-2 uker. stemmer det? Jeg satte inn for 12 dager siden. Uttak for 14 dager siden. Leste over her at det var en som fikk 2-3 uker på 12 dager etter innsett? tenker selvfølgelig det verste, at det har sluttet å utvikle seg? De ringer fra sykehuset imorgen så får spør de, men tenkte å høre med dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 26. september 2018 #3635 Del Skrevet 26. september 2018 2 timer siden, Frk.Pøls skrev: Til alle dere som tester nå disse dagene, jeg fikk ikke positiv test før 14 dpo. Veldig svak positiv 13 dpo. Jeg har kommet over 7 uker nå og skal på ultralyd på mandag, er da uke 8. For min del er alt på stell og at det blir sagt at man mener at sen positiv test er negativt er jeg ikke enig i. Eller... delvis i alle fall. Sist jeg var gravid fikk jeg ikke positiv test før 16 dpo (hjemmelaget baby), da var jeg gravid i eggleder. Nå under ivf er alt akkurat sånn det skal være, og testet allikevel ikke positivt før offisiell testdato på Riksen. Vil så gjerne at dere tar en titt på dette skjemaet under, da får dere kanskje et bedre bilde på når ting faktisk skjer i magene våre 😊💕 Det er selvfølgelig individuelle forskjeller, men dette er en god tidslinje. Vet så inderlig godt hvor tøft denne prosessen er, men jeg fant mye støtte i dette da jeg fikk negative tester. Håper det kan hjelpe noen andre❤️❤️❤️ Det hil si at hcg min begynner og stige den 28? For da er det 8 dager siden insett av 2 dagers embory. Jeg satt inn den 20. Så da kan jeg eventuelt teste den 30. 09 har blodprøve dag den 2.10 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 26. september 2018 #3636 Del Skrevet 26. september 2018 (endret) 22 minutter siden, Betta123 skrev: Tok clearblue med ukesindikator idag der det sto 1-2 uker. stemmer det? Jeg satte inn for 12 dager siden. Uttak for 14 dager siden. Leste over her at det var en som fikk 2-3 uker på 12 dager etter innsett? tenker selvfølgelig det verste, at det har sluttet å utvikle seg? De ringer fra sykehuset imorgen så får spør de, men tenkte å høre med dere også Har du ikke tatt blodprøve? Endret 26. september 2018 av Hollymolly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hope25 Skrevet 26. september 2018 #3637 Del Skrevet 26. september 2018 25 minutter siden, Betta123 skrev: Tok clearblue med ukesindikator idag der det sto 1-2 uker. stemmer det? Jeg satte inn for 12 dager siden. Uttak for 14 dager siden. Leste over her at det var en som fikk 2-3 uker på 12 dager etter innsett? tenker selvfølgelig det verste, at det har sluttet å utvikle seg? De ringer fra sykehuset imorgen så får spør de, men tenkte å høre med dere også Noen produserer mer HCG enn andre, jeg testa 14 dager etter uttak og fikk 1-2 uker på clear Blue, testa på nytt 18 dager etter uttak og fikk 2-3 uker på clear Blue. Tok blodprøve en dag etterpå og fikk tilbakemelding at HCG nivå var perfekt. Ville ikke ha stresset med det, nyt at du er gravid! Grattis 👏🏼👏🏼👏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 26. september 2018 #3638 Del Skrevet 26. september 2018 14 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev: Det hil si at hcg min begynner og stige den 28? For da er det 8 dager siden insett av 2 dagers embory. Jeg satt inn den 20. Så da kan jeg eventuelt teste den 30. 09 har blodprøve dag den 2.10 😃 Henger meg veldig på deg jeg ettersom vi er helt likte i datoer og antall egg. Dog hadde mine egg noe dårlig kvalitet da men. Skal ikke teste hjemme enda! Altfor tidlig og har egentlig som mål å ikke teste noe i det hele tatt før de tester på riksen. Det kan bli vanskelig... dessuten kan det jo være bedre å være forberedt på en negativ tlf samtale... for skrekk og gru som jeg gruer meg ril den telefonsamtalen. Har mange tanker om den ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #3639 Del Skrevet 26. september 2018 39 minutter siden, Betta123 skrev: Tok clearblue med ukesindikator idag der det sto 1-2 uker. stemmer det? Jeg satte inn for 12 dager siden. Uttak for 14 dager siden. Leste over her at det var en som fikk 2-3 uker på 12 dager etter innsett? tenker selvfølgelig det verste, at det har sluttet å utvikle seg? De ringer fra sykehuset imorgen så får spør de, men tenkte å høre med dere også Var det 5 dagers blastocyst du satte inn? Anonymkode: 78308...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betta123 Skrevet 26. september 2018 #3640 Del Skrevet 26. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det 5 dagers blastocyst du satte inn? Anonymkode: 78308...820 nei 2 dagers 25 minutter siden, Hollymolly skrev: Har du ikke tatt blodprøve? Nei har ikke hørt noe om at jeg skal det. De ringer for å høre om testen er negativ eller positiv så får jeg ultralyd uke 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå