Gå til innhold

Prøverør 2018

FlyBabe

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Lykke til. Krysser fingre for deg. Jeg håper på uttak på torsdag 😀😀 er kjempe redd for at det ikke funker :-( 

Takk, det blir spennende! 

Da krysser jeg fingrene for oss 2, og dette kommer til å gå bra forhåpentlig😃 hva er det du er mest redd for? Er det første gangen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Hollymolly skrev:

Takk, det blir spennende! 

Da krysser jeg fingrene for oss 2, og dette kommer til å gå bra forhåpentlig😃 hva er det du er mest redd for? Er det første gangen? 

Aller mest er jeg redd for at det ikke skal feste seg og at jeg ikke blir gravid 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger bare å syte litt...

Skulle egentlig fått mens i løpet av neste uke, og skulle da begynt med sprøyter. Medisiner er hentet ut og ligger klare. Har syket meg opp til å sette sprøytene. Jeg pleier stort sett å ha lang og noe uregelmessig syklus. Tenkte at mensen kunne komme tidligst tirsdag/onsdag til uken, men mest sannsynlig torsdag/fredag/lørdag. 

Men akkurat denne måneden (som vi skulle i gang med første ivf forsøk) så kommer mensen i går. Jeg tror ikke det har skjedd en eneste gang de siste 10 årene. Det gjør jo så klart at vi ikke kan gjennomføre forsøket nå i jan/feb, da jeg har en viktig jobbreise som jeg ikke kan droppe. Jeg reiser ikke mye i jobben, og dette er et årlig event som jeg er avhengig av å være på for å kunne gjennomføre jobben min resten av året.

Kjenner at jeg er så lei meg og skuffet. Spesielt siden det også ser vanskelig ut med forsøk på neste syklus også. Med min lange syklus vil vi da havne inne i påsken. Vi går privat og de har ikke åpent i påsken. Jeg vet jo at 2 måneder venting egentlig ikke er lenge, men akkurat nå virker det som en evighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Semydfe skrev:

Trenger bare å syte litt...

Skulle egentlig fått mens i løpet av neste uke, og skulle da begynt med sprøyter. Medisiner er hentet ut og ligger klare. Har syket meg opp til å sette sprøytene. Jeg pleier stort sett å ha lang og noe uregelmessig syklus. Tenkte at mensen kunne komme tidligst tirsdag/onsdag til uken, men mest sannsynlig torsdag/fredag/lørdag. 

Men akkurat denne måneden (som vi skulle i gang med første ivf forsøk) så kommer mensen i går. Jeg tror ikke det har skjedd en eneste gang de siste 10 årene. Det gjør jo så klart at vi ikke kan gjennomføre forsøket nå i jan/feb, da jeg har en viktig jobbreise som jeg ikke kan droppe. Jeg reiser ikke mye i jobben, og dette er et årlig event som jeg er avhengig av å være på for å kunne gjennomføre jobben min resten av året.

Kjenner at jeg er så lei meg og skuffet. Spesielt siden det også ser vanskelig ut med forsøk på neste syklus også. Med min lange syklus vil vi da havne inne i påsken. Vi går privat og de har ikke åpent i påsken. Jeg vet jo at 2 måneder venting egentlig ikke er lenge, men akkurat nå virker det som en evighet. 

Det var kjedelig å høre. Men hvor lenge er jobbreiser? Jeg dro til Barcelona, tok med meg sprøytene og satt dem klokken 21.00 på hotellrommet, funket for min del:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hollymolly skrev:

Det var kjedelig å høre. Men hvor lenge er jobbreiser? Jeg dro til Barcelona, tok med meg sprøytene og satt dem klokken 21.00 på hotellrommet, funket for min del:) 

Jobbreise er fra dag 11 i syklus til dag 16, så akkurat i perioden for uttak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Semydfe skrev:

Jobbreise er fra dag 11 i syklus til dag 16, så akkurat i perioden for uttak.

Så sykt kjedelig! Håper du får det til i neste syklus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde innsett 18. januar.

Har fått testdato 1. februar, men jeg holder på å bli sprø! Tankene surrer hele tiden og jeg ser for meg ulike scenarioer kontinuerlig.

Tror dere jeg får riktig resultat hvis jeg tester i morgen? Eller tirsdag? Holder ikke ut denne ventetiden!

Anonymkode: a6929...082

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har fått testdato 1. februar, men jeg holder på å bli sprø! Tankene surrer hele tiden og jeg ser for meg ulike scenarioer kontinuerlig.

Tror dere jeg får riktig resultat hvis jeg tester i morgen? Eller tirsdag? Holder ikke ut denne ventetiden!

Hold ut! Gi deg en belønning for hver dag du klarer å unngå å teste. Kjipt med en falsk skuffelse :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å test tidligst i morgen.Var det fryst forsøk?eller tok du otrivelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Tok ovitrelle for akkurat 14 dager siden.

Er så klar for å vite hvordan dette har gått nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bezoar86 skrev:

Så sykt kjedelig! Håper du får det til i neste syklus. 

Takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Hadde innsett på mandag (22.01). Kjenner ingenting... Er det flere som føler allerede at testen blir negativ? Tørr ikke å håpe på noe annet. Første forsøk, vet ikke hvor denne følelsen kommer fra... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aaa08 skrev:

Hei alle sammen! Hadde innsett på mandag (22.01). Kjenner ingenting... Er det flere som føler allerede at testen blir negativ? Tørr ikke å håpe på noe annet. Første forsøk, vet ikke hvor denne følelsen kommer fra... 

Hei. Jeg har ikke hatt innsett enda men regner med det blir innsett lørdag/ søndag til uken. Men jeg har en følelse allerede at det er negativt uansett når jeg skal pp kontroll igjen. Så du er ikke alene om og ha den følelsen :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Aaa08 skrev:

Jeg tror man ikke kan stole på noe følelser.Når jeg var gravid,trudde jeg ikke jeg var det.Når jeg ikke var det,var jeg sikker på jeg var gravid.🙈 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare syntes det er rart at jeg kjenner det sånn... Er forbredt for å få negativt test. Aldri opplevd dette før... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Aaa08 skrev:

Jeg hadde innsett på onsdag. Og det eneste jeg føler er mensmurring og at jeg er trøtt, men jeg tror det er bivirkninger fra crinone. Ellers føler jeg meg akkurat som vanlig. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som har vært igjennom hele prossesen før. Må mannen være med på innsett også:-) ? 

Ja han har lyst men vi sliter med og få kabalen til og gå opp:-) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Dere som har vært igjennom hele prossesen før. Må mannen være med på innsett også:-) ? 

Nei, de må ikke.Min mann var ikke med når jeg satt inn med mini,og trur han føler er litt dumt og har gått glipp av noe sett i ettertid når det gikk .For ved dette søskenforsøket har han vært med hver gang ved innsett og uttak.

Anonymkode: e2788...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Nei, det trenger han ikke.

Anonymkode: 65aa6...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL imorgen. har hatt endel stikking/ vondt i eggstokker og kjenner det skjer ting. Håper jeg tok mine siste 2 sprøyter i kveld og at uttak blir på Onsdag 🤞 andre som skal ha innsett i løpet av denne uken ? komme til å gå på veggene av ventingen / spenningen. Håper sånn på en liten november baby 💟💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...