Rosmerta Skrevet 5. januar 2018 #81 Del Skrevet 5. januar 2018 I dag kom mensen (ikke uventa at jeg ikke var gravid), så da ringes det inn til OUS. Det blir nok en stund til oppstart, men da føler jeg at jeg er i gang i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 5. januar 2018 #82 Del Skrevet 5. januar 2018 Godt nytt år sammen:) Jeg venter nå bare på mensen, så skal jeg sette i gang med sprøyter. Gruer meg så veldig til egguttaket, ikke fordi det gjør så vondt. Men fordi det er så skuffende hvis ingen egg blir befruktet igjen. Den er min andre forsøk. Noen flere som har vært gjennom det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmerta Skrevet 5. januar 2018 #83 Del Skrevet 5. januar 2018 Så er jeg i kø for oppstart på nesespray og slikt da. Folka på OUS er virkelig helt fantastisk flinke og hyggelige så langt!! Så krysser jeg veldig fingra for at dette skal klaffe (selv om den realistiske siden av meg vet oddsene med det her). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 5. januar 2018 #84 Del Skrevet 5. januar 2018 1 time siden, Rosmerta skrev: Så er jeg i kø for oppstart på nesespray og slikt da. Folka på OUS er virkelig helt fantastisk flinke og hyggelige så langt!! Så krysser jeg veldig fingra for at dette skal klaffe (selv om den realistiske siden av meg vet oddsene med det her). Er også veldig fornøyd med OUS :-) Skal ha innsett av fryseegg på tirsdag. Håper det er nok med et insett og at jeg blir gravid!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 5. januar 2018 #85 Del Skrevet 5. januar 2018 3 timer siden, Hollymolly skrev: Godt nytt år sammen:) Jeg venter nå bare på mensen, så skal jeg sette i gang med sprøyter. Gruer meg så veldig til egguttaket, ikke fordi det gjør så vondt. Men fordi det er så skuffende hvis ingen egg blir befruktet igjen. Den er min andre forsøk. Noen flere som har vært gjennom det samme? Venter også på mensen i disse dager og skal gå i gang med egguttak for 2. gang.Gruer meg mest til alle sprøytene,for det likte ikke jeg.Egguttaket var over på no time.men sprøytene ble jeg aldri ferdig med.Det var fare for overstimulering,så måtte sist fortsette med nye sprøyter som har blodfortynnende.De gjorde vondt å sette synes jeg. men,men,ikke noe å gjøre med det.skal vi ha en til baby,må jeg bare bite tennene sammen🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 5. januar 2018 #86 Del Skrevet 5. januar 2018 13 timer siden, Ung&håpfull skrev: Jeg skal igang med mitt 4 innsett i slutten av januar (fryseforsøk). Får bare krysse alt man har for at det sitter denne gangen. Jeg hører til i porsgrunn, og gruer meg faktisk veldig til innsett denne gangen i forhold til de andre. Begynner å sliter på psyken at det aldri kan bli 2 streker på denne testen. Noen som har noen gode råd/tips dere gjør under rugeperioden som dere har lest eller hørt skal funke? Jeg er villig til å prøve alt. Ønsker alle lykke til, og håper 2018 er året for oss! Tviler på det er noen triks som gjør at det funker bedre annet enn å la kroppen gjøre jobben.Erfaringsmessig er det lurt å ikke ha så mye fokus på det,og helst glemme det.Selv om det overhode IKKE er enkelt med alle symptomene🙈😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmerta Skrevet 5. januar 2018 #87 Del Skrevet 5. januar 2018 1 time siden, Fortunatus skrev: Er også veldig fornøyd med OUS :-) Skal ha innsett av fryseegg på tirsdag. Håper det er nok med et insett og at jeg blir gravid!!! Så spennende, lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 5. januar 2018 #88 Del Skrevet 5. januar 2018 Hei. Startet på synarela 19.12 og på gonal f 3.01. Har utrolig hodepine siden sprøyte start! Er dette vanlig? Skal det være sånn hele sprøyte perioden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ung&håpfull Skrevet 5. januar 2018 #89 Del Skrevet 5. januar 2018 7 timer siden, Tingelling skrev: Tviler på det er noen triks som gjør at det funker bedre annet enn å la kroppen gjøre jobben.Erfaringsmessig er det lurt å ikke ha så mye fokus på det,og helst glemme det.Selv om det overhode IKKE er enkelt med alle symptomene🙈😂 Det er sant det! Men er så lett å bli ¨revet med¨ når man leser om ting de gjorde å det ende positiv. Tror også det hjelper å holde seg unna disse forumene under ruge tiden. Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påline Skrevet 5. januar 2018 #90 Del Skrevet 5. januar 2018 3 timer siden, Aaa08 skrev: Hei. Startet på synarela 19.12 og på gonal f 3.01. Har utrolig hodepine siden sprøyte start! Er dette vanlig? Skal det være sånn hele sprøyte perioden? Fikk også vondt i hode på slutten sist. Gikk på menopur i 10 dager før så over på goneral f i 3 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 6. januar 2018 #91 Del Skrevet 6. januar 2018 Heldigvis bedre i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 6. januar 2018 #92 Del Skrevet 6. januar 2018 22 timer siden, Ung&håpfull skrev: Det er sant det! Men er så lett å bli ¨revet med¨ når man leser om ting de gjorde å det ende positiv. Tror også det hjelper å holde seg unna disse forumene under ruge tiden. Hehe! Jeg har både blitt gravig og ikke ved å lese på foraene,så tviler på det er det heller.Men klart,der hjelper på din psyke mens du venter.Tror bare man må la kroppen gjøre jobben sin,det er mange gang det ikke går naturlig heller.Det er jo tross alt bare i en begrenset luke man kan bli gravid,og at mennesker i det hele og store blir gravide,synes jeg er merkelig når jeg leser meg opp på biologien😂🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semydfe Skrevet 7. januar 2018 #93 Del Skrevet 7. januar 2018 Får melde meg på denne tråden jeg også. Venter på mensen for å begynne på sprøyter. Er veldig forventningsfull, men også nervøs for hele prosesen. Prøver å innstille meg på at det er større sjanse for at det ikke skjer enn at det skjer, men så kommer håpet snikende. Vi har prøvd på nr 2 i 2 år nå. Nr 1 fikk vi til med pergo etter 3 år som prøvere. Nå er vi "gamle" og begynner virkelig å ha dårlig tid. Sikkert flere som mener vi er for gamle. Mener nesten det selv også. Det er bare det at familien ikke er helt komplett enda... Ønsker dere alle lykke til i prosessene som venter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 7. januar 2018 #94 Del Skrevet 7. januar 2018 Melder meg inn her jeg. I gang med første ivf etter og ikke klart det selv. Driver med spray nå ig gått på spary i 8 dager. Så gleder meg til veien videre. Håper jeg kan se noen med erfaring dra dette og sånn. For føler meg litt alene. God støtte fra familie men ikke alle som vet om dette da jeg ikke vill at alle skal vite dette:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 7. januar 2018 #95 Del Skrevet 7. januar 2018 Velkommen @Håper mamma i 2018og @Semydfe! @Håper mamma i 2018 da er du litt bak meg. Har begynt på sprøyter 3.01. Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 7. januar 2018 #96 Del Skrevet 7. januar 2018 På 28.12.2017 den 23.13, Butter skrev: Jeg startet om med nesespray 21.12.17. Den 26.12 var det et år siden jeg ble gravid, etter flere års forsøk, med det som endte i en MA. Nå føler jeg virkelig at det er vår tur. Håper på 2018. Startet 19.12 på spray jeg 😉. Startet du med sprøyter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 7. januar 2018 #97 Del Skrevet 7. januar 2018 14 minutter siden, Aaa08 skrev: Velkommen @Håper mamma i 2018og @Semydfe! @Håper mamma i 2018 da er du litt bak meg. Har begynt på sprøyter 3.01. Lykke til! Å så spennende jeg skal på inn igjen 17.1. Håper bare mensen kommer som bestilt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 7. januar 2018 #98 Del Skrevet 7. januar 2018 Får vel bli med her jeg og, skal begynne på sprøyter så snart jeg får mensen. Første runde med IVF for oss, må ha ICSI grunnet dårlige sædprøver. Har vært prøvere siden april 2016 omtrent, uten å få til noe som helst, så dette blir spennende 😊 Lykke til alle sammen, håper 2018 blir vårt år 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 7. januar 2018 #99 Del Skrevet 7. januar 2018 Godt nyttår og hell og lykke til alle! Jeg fikk mensen 2/1, skal i gang med langt regime med oppstart nesespray 22/1. Har hatt to mislykkede fryseforsøk og et mislykket ferskforsøk i 2017. Ble faktisk gravid på siste fryseforsøk i november, men utenfor livmoren dessverre. Fant det ut rett før jul - hadde fått negativ blodprøve, men fikk deretter smerter og tok en test som var positiv. Heldigvis ordnet kroppen opp selv, så gikk greit. Håper på bedre lykke i 2018! Har fra før vært så heldig at vi har et herlig IVF-barn født 2015 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 7. januar 2018 #100 Del Skrevet 7. januar 2018 Hvordan er det egentlig med sex før egguttak? Jeg leste noe sted at ikke etter eggløsning sprøyta, men bør det være annhver dag (for at sæd skal være av beste kvalitet) mens jeg går på sprøyter? Har noen peiling på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå