Gå til innhold

Hva ville du betalt for elbil fra 2009?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg kjører dieselbil og merker at det blir litt dyrt. Derfor har jeg tenkt på å gå for en elbil i stedet. Siden jeg er student, ønsker jeg ikke et billån der jeg må betale flere tusen kroner i måneden på.

Så jeg er ute etter en midlertidig bil til jeg får litt bedre økonomi, og som er billig her og nå.

Problemet er bare at jeg ikke kan kjempemye om biler, og jeg vet at elbiler er litt ekstra tricky pga. batteriene.

Jeg har funnet en elbil til 75.000 kroner, som er den billigste i mitt fylke. Årsmodellen er 2009, så jeg lurer på om prisen er for høy til at bilen er så gammel? Har lett litt etter konkurrerende priser, men finner ikke noe.

Har funnet en annen bil fra 2014, men den koster nesten 100.000 kr. Rekkevidden og kvaliteten vil jo være litt bedre, men prisen på lånet litt høyere. Så jeg vurderer mest den fra 2009. Jeg bare lurer på om jeg bør prute på den? Er 75.000 kroner for mye for en elbil som er åtte år gammel?

Setter pris på alle fornuftige svar :):)
 

Anonymkode: a2485...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I utgangspunktet nei. Men det spørs veldig på bilen- du sier ingen ting om selve bilen

 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=105278832 

Er det denne? Den ville jeg seriøst vurdert og dratt og kikket på ihvertfall. 10 000km kjørt er ingen ting, den bilen fremstår som ny

Anonymkode: 9b046...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...