Gå til innhold

Nettflørt - overnatte første møte - naiv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal få besøk av en nettflørt som bor på andre siden av landet. Jeg sa han kunne sove her hos meg da reisen er mer enn dyr nok ift hotell òg. Han er helt over mitt nivå utseende messig, har aldri vært med en som ser så bra ut, og jeg vil ha sex, det ligger i kortene. Men er jeg naiv som tror han oppriktig kan like meg? Vi snakker om sex hele tiden, begge forventer det. Han sier han liker meg og vil bli sammen, men det sier en vel for å få seg no og.. 

Jeg er 163 høy og har en del kilo ekstra (20), han er veltrent og ser kjekk ut, så forstår ikke hva han vil med meg.. 

Anonymkode: 2eb0e...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du vil virkelig finne ut om en gutt liker deg eller ikke , så venter du med sex. Hvis han ikke vil det, så liker han deg ikke. Du skylder ikke han sex. Syns du bør si at det ikke blir noe sex, men på neste tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Charlene87 skrev:

Hvis du vil virkelig finne ut om en gutt liker deg eller ikke , så venter du med sex. Hvis han ikke vil det, så liker han deg ikke. Du skylder ikke han sex. Syns du bør si at det ikke blir noe sex, men på neste tur.

Vil selv ha sex, kommer aldri til å få en slik mulighet igjen :( Hva om han ikke vil komme om jeg prøver å si neste gang? Finner ut han kun ville ha sex, men da får jeg ikke det heller

Anonymkode: 2eb0e...271

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har ingen problem om vi dere har sex, og han ikke ringer eller kontakter deg neste gang? Gutter er dessuten flinkere å skille mellom sex og følelser, enn det vi kan. Bare håper du ikke blir såret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å vite om man liker noen før man har møtt hverandre. Ville blitt veldig skeptisk om en gutt sa han ville bli sammen med meg før vi har møtt hverandre. 

Så jeg tipper han kun vil ha sex, og det burde han vært ærlig om. 

Anonymkode: ba603...8f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så TS inviterer hjem denne kjekkasen i håp om at det blir sex?

Er han noenlunde normal så går nok det ønsket i oppfyllelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere snakker om sex hele tiden, så da vet du hva han er ute etter. 
Han kjenner jo ikke DEG, kan godt hende han på sikt vil ha et forhold, men ikke nødvendigvis med DEG for dere kjenner hverandre jo IKKE, dere prater bare om sex. 

Anonymkode: 66b8d...96d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært mer bekymret for om han voldtar deg. Du kjenner han jo ikke. Er ikke sikkert han er den han utgir seg for en gang

Anonymkode: a6763...c5d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem gidder å reise til andre siden av landet for å få seg noe? Om han er veltrent og kjekk burde han greie å få seg et ligg der han bor. Tenker han da er interessert i TS. Antar dere har Skypet eller noe? Da vet han vel hva han går til. Men hvorvidt man har kjemi eller ikke vet man jo ikke før man møtes selvfølgelig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som bruker bilder som ikke akkurat representerer virkeligheten da TS. Det kan jo hende han ikke er så kjekk som du tror, når du ikke har møtt han enda...

Anonymkode: 852ab...fb4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Jeg regner med at dere har snakket endel på nett, så da er det helt innafor med sex. Har dere snakket mye om sex så forventer han selvsagt det og kommer til å bli skuffet om du skal være kostbar nå. Har dere kun snakket om sex så tror han kanskje dette er kun det og ikke noe annet. Har dere diskutert andre ting og snakket om vanlige taknker og temaer så ville jeg tenkt han var interessert i et forhold. Begge har lyst så da gjør dere det. Du får ganske sikkert vite hva han vil etterpå. Finner du ut at han bare vil ha sex, avlyser du da? Eller ønsker du sex uansett?

Det jeg ville vært litt bekymret for er om han er den han utgir seg for å være. Bli voldtatt. Og jeg hadde latt han bestille hotell. Blir ting kleint eller ubehagelig så kan du ikke plutselig gå ettersom dere er i ditt hus.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selvfølgelig sett han og vet han er hvem han sier han er. Tenker det blir en seier uansett :) Teste min komfortsone. 

Anonymkode: 2eb0e...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...