Gå til innhold

Hvilken podcast hører du på nå?


Rumle

Anbefalte innlegg

Topp 3 med Mads Hansen og Erik Solbakken. Det er veldig dårlig podkast, og de sier veldig mye provoserende, og veldig mye dumt, men må høre 

Anonymkode: d458d...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Worst firsts with Brittany Furlan (Vine-kjendis som er gift med Tommy Lee). Podcast med kjente gjester som forteller historier, gjerne verste første opplevelser (eks date, opptreden, jobb), men ikke nødvendigvis. Ganske morsomt!

Endret av IssaKnife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig glad i true crime, og for øyeblikket holder jeg på med Up and Vanished - veldig bra!

Hører ellers jevnlig på nye episoder av True Crime all the time og true crime all the time unsolved, sword and scale og Truecrimepodden. Veldig glad i Svartelista også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusvik & Tønne (mye roping, og til dels endel barnslig oppførsel, men glimter til av og til.)

Savner Lindmo & Co da. Befriende! :) 

 

Anonymkode: 7dee8...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

«Sånn er du», med Harald Eia og Nils Brenna. Svært interessant, akkurat oppdaget denne «podcasten», heldigvis mange episoder igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har oppdaget "bra damer" av Guri Solberg, og liker den så godt. Jeg kan fort gå lei av de som er programledere i podden, synes mange kan bli masete og bastante. Men ikke Guri. Ho er så utrolig flink til å lytte og stille gode spørsmål til gjestene. Episoden med Ina Libakk er den beste synes jeg, av de jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

https://open.spotify.com/episode/6kezkv6nNzFo3xHChxLvUu?si=Tv6PEh0_TAews_B_b3UF-A

 

På Spotify. Dette er to søstre som er fan av bøkene/lydbøkene The Discovery og Witches. 
Og går igjennom triologien kapittel for kapittel. Med intervju av forfatteren og hun som leser inn lydboken. Veldig gøy. 
 

Har selv hørt bøkene 4 ganger, så hver gang duller det opp noe nytt som jeg ikke har tenkt meg. Og med denne podcasten blir alt snudd opp ned. De har også en podcast for Outlander-serien også. 

B2869171-D0EB-47DD-AE2E-34BAC0DB8926.jpeg

Endret av GjestSiden2006
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Potter-generasjonen. Veldig koselig podkast hvor de tar for seg Harry Potter bøkene kapittel for kapittel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele historien av nrk, har funnet ut at nrk sine podcaster er de beste. Liker også historiepodden 😄, men synes det er litt mye snakking før historiene begynner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg med!!! Snublet over den etter at jeg leste den artikkelen om Arne Treholt på nrk. "Hele historien" virker jo VELDIG bra og gjennomført. Endte opp med å høre på alle om Arne (bortsett fra siste episode som kom i dag), og "agent-drapet på Lillehammer" i løpet av helgen.  NRK :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 11.11.2019 den 19.44, snoren skrev:

Hele historien av nrk, har funnet ut at nrk sine podcaster er de beste. Liker også historiepodden 😄, men synes det er litt mye snakking før historiene begynner.

 

På 11.11.2019 den 21.20, Beeblebrox skrev:

Eg med!!! Snublet over den etter at jeg leste den artikkelen om Arne Treholt på nrk. "Hele historien" virker jo VELDIG bra og gjennomført. Endte opp med å høre på alle om Arne (bortsett fra siste episode som kom i dag), og "agent-drapet på Lillehammer" i løpet av helgen.  NRK :hjerte:

Den skal jeg legge på lista.

For tiden hører jeg på Hos Peder. Synes det er fascinerende og spennende å høre hva som skjer i andres hoder. Og kan kjenne meg igjen i masse. Og føler jeg lettere kan forstå andre rundt meg også. Fin innsikt i hvordan psyken vår kan fungere. 

Også hører jeg på Hunting Warhead, om hvordan VG journalistene fant den pedofile ringen hvor politiet i Australia var  var involvert osv. 

Og 198 land. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Mynona skrev:

 

Den skal jeg legge på lista.

For tiden hører jeg på Hos Peder. Synes det er fascinerende og spennende å høre hva som skjer i andres hoder. Og kan kjenne meg igjen i masse. Og føler jeg lettere kan forstå andre rundt meg også. Fin innsikt i hvordan psyken vår kan fungere. 

Også hører jeg på Hunting Warhead, om hvordan VG journalistene fant den pedofile ringen hvor politiet i Australia var  var involvert osv. 

Og 198 land. 

 

Snikk snakk podden  er godt forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...