Gå til innhold

Vi som tar avstand til bloggere som blogger om kosmetiske behandlinger - Hva må og kan gjøres for å stoppe denne trenden?

Gjest Carina Maria

Anbefalte innlegg

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, elisaday skrev:

Jeg vet jeg har meldt meg ut av denne *kremt* diskusjonen. Men idag hørte jeg "Så lenge skuta kan gå" av Erik Bye. Den setter disse overfladiske tingene litt i perspektiv.

"Hvem har sagt deg at du skal ha hørsel og syn og at livet skal holde hva det lover" 

Alle som er så jævla opptatt av disse unødvendige overflatiske tingene som en stram maske og store lepper bør tenke seg om før de promoterer det. Det finnes mennesker med store funksjonsnedsettelser som bare er glade for å fungere og leve. De driter i store lepper og botox. Det finnes mennesker som lever på tross av ekstreme utfordringer. Og her sitter folk og fremmer kjemiske forbedringer på utseendet som om det er den største selvfølge når de fikser på unødvendige ting. Dere som gjør det får forhåpentligvis for dere aldri kjenne på virkelige utfordringer. 

Du har masse kloke og sannhetens ord og komme med :helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, elisaday skrev:

Jeg vet jeg har meldt meg ut av denne *kremt* diskusjonen. Men idag hørte jeg "Så lenge skuta kan gå" av Erik Bye. Den setter disse overfladiske tingene litt i perspektiv.

"Hvem har sagt deg at du skal ha hørsel og syn og at livet skal holde hva det lover" 

Alle som er så jævla opptatt av disse unødvendige overflatiske tingene som en stram maske og store lepper bør tenke seg om før de promoterer det. Det finnes mennesker med store funksjonsnedsettelser som bare er glade for å fungere og leve. De driter i store lepper og botox. Det finnes mennesker som lever på tross av ekstreme utfordringer. Og her sitter folk og fremmer kjemiske forbedringer på utseendet som om det er den største selvfølge når de fikser på unødvendige ting. Dere som gjør det får forhåpentligvis for dere aldri kjenne på virkelige utfordringer. 

Skal man dra slike sammenhenger er det mye som er ubetydelige i forhold. Både kosmetisk behandling, farge håret, kjøpe seg kostbare nye klær. Ja mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Lovelulu skrev:

Ja jeg respekterer det, men skjønner ikke hvordan dere kan mene bilde 1 er finere enn bilde 2? Men helt greit dere syns det.

Nå oppfører du deg som en trassig treåring som ikke får viljen sin. Det er stykt, falsk og uekte. Jeg synes det og det er ikke mer og diskutere om den leppa der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Lovelulu skrev:

Skal man dra slike sammenhenger er det mye som er ubetydelige i forhold. Både kosmetisk behandling, farge håret, kjøpe seg kostbare nye klær. Ja mye.

Ubetydelig. Vet du hva. Det handler om og se livet i perspektiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det at du ikke skjønner mine meninger om den stygge leppa kommer ikke som noen bombe og du klarer ikke å overtale meg. Jeg synes det er stykt, falskt og unaturlig.  

Jeg har ikke tenkt å overtale deg heller. Helt greit du syns det. Men hvorfor sier du stygge leppa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Carina Maria skrev:

Ubetydelig. Vet du hva. Det handler om og se livet i perspektiv. 

Ja overfladiske ting er jo ubetydelige i forhold til alvorlig sykdom og slike utfordringer. Det var jo der det ble dratt sammenheng i innlegget til elisaday.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Carina Maria skrev:

Nå oppfører du deg som en trassig treåring som ikke får viljen sin. Det er stykt, falsk og uekte. Jeg synes det og det er ikke mer og diskutere om den leppa der. 

Er jeg en trassig 3 åring fordi jeg har min mening? Men det er jo greit du syns dette, men jeg må få syns det er rart.

Endret av Lovelulu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, Lovelulu skrev:

Jeg har ikke tenkt å overtale deg heller. Helt greit du syns det. Men hvorfor sier du stygge leppa?

Har du ikke skjønt det enda og må du ha det inn med mokka skje?

Leppa er fake og unaturlig og det er stykt og om du ikke skjønner det nå er det du som har et problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Lovelulu skrev:

Er jeg en trassig 3 åring fordi jeg har min mening? Men det er jo greit du syns dette, men jeg må gå syns det er rart.

Kverulant kaller jeg sånne som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Carina Maria skrev:

Har du ikke skjønt det enda og må du ha det inn med mokka skje?

Leppa er fake og unaturlig og det er stykt og om du ikke skjønner det nå er det du som har et problem. 

Ok jeg trodde du mente den overleppen på bilde 1 var stygg jeg. Derfor jeg spørr. Men skjønner nå du mente øverleppe på bilde 2. Da har jeg tydeligvis et problem, for øverleppen på bilde 2 ser både naturlig og fin ut.

Endret av Lovelulu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Carina Maria skrev:

Kverulant kaller jeg sånne som deg. 

Ja vi er vel kverulanter alle som er for kosmetiske behandlinger i dine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Lovelulu skrev:

Jo for all del jeg godtar at du syns det, men forstår det gjør jeg ikke. Bilde nr 2 ser jo veldig naturlig ut, det er jo bare forandret litt på øverleppen for å få de mer symmetriske, for øverleppen var ganske liten i forhold til nedre leppe. Men greit du syns det.

Det er IKKE symetri i leppene som jeg ser det med mine øyne. Leppene oser på lang vei å være falske.

Du VIL ikke forstå vil jeg si.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lovelulu skrev:

Ok jeg trodde du mente den overleppen på bilde 1 var stygg jeg. Derfor jeg spørr. Men skjønner nå du mente øverleppe på bilde 2.

Skjerp deg @Lovelulu Du skjønner hva andre mener. Og ikke vri på det andre skriver.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Lambigirl skrev:

Det er IKKE symetri i leppene som jeg ser det med mine øyne. Leppene oser på lang vei å være falske.

Du VIL ikke forstå vil jeg si.

Jeg mener oppriktig at leppene er finest på bilde 2. Hva vil jeg ikke forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lambigirl skrev:

Skjerp deg @Lovelulu Du skjønner hva andre mener. Og ikke vri på det andre skriver.

Nei jeg skjønte ikke hva Carina Maria mente, men skjønner det nå.

Endret av Lovelulu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 26.11.2017 den 21.21, Carina Maria skrev:

Vakker og naturlig før og falsk mimikkfri etter. 

På samme alder som min mor, og Madonna ser skremmende ut og oppfører seg heslig! Jmf Carpool episoden med James Corden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Viking-girl skrev:

På samme alder som min mor, og Madonna ser skremmende ut og oppfører seg heslig! Jmf Carpool episoden med James Corden. 

Nå har nok Madonna tatt et ansiktsløft kirurgisk også. Ikke bare restylane og botox der nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Lovelulu skrev:

Bye bye once again

@Lovelulu

Endret av elisaday
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, elisaday skrev:

Jeg skrev "Alle som er så jævla opptatt av disse unødvendige overflatiske tingene som en stram maske og store lepper bør tenke seg om før deør tenke seg om før de promoterer det" 

Men som min kjære bestemor pleide å si, den dumme kjenner ingen tvil, men seirer med et fjollet smil.

Hun var en klok og vakker dame som aldri hang seg opp i verken rynker eller grå hår. Og hun var naturlig nydelig. 

Takk for meg (igjen), har ikke plass til @Lovelulus ignorante kverulering i livet mitt. 

Det som er herlig med deg at du treffer blink med ting du skriver og det gjennom tenkt fra deg. Din bestemor var en klok dame. Min bestemor og mormor har aldri brydd seg om grå hår og rynker de heller og dem er de flotteste damene jeg kjenner for dem er pene og fine begge to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...