Gå til innhold

Vi som tar avstand til bloggere som blogger om kosmetiske behandlinger - Hva må og kan gjøres for å stoppe denne trenden?

Gjest Carina Maria

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, elisaday skrev:

Det hun SELV sier hun angrer på er fillers. Les deg opp litt da vel. 

https://www.google.no/amp/www.lifeandstylemag.com/posts/courteney-cox-plastic-surgery-90924.amp

"After years of getting fillers in her face, Courteney Cox finally admitted that she took things too far in the plastic surgerydepartment" 

Hva akkurat hun sier har ingen betydning i det store og hele. Hun er en person med en mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Lovelulu skrev:

Hva akkurat hun sier har ingen betydning i det store og hele. Hun er en person med en mening.

Hahahah det nytter jo faen ikke å diskutere fakta med deg. Kos deg med injeksjonene dine du! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, elisaday skrev:

Hahahah det nytter jo faen ikke å diskutere fakta med deg. Kos deg med injeksjonene dine du! 

Jeg er veldig saklig her jeg nå, og jeg må få mene det jeg mener. Det skal jeg 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, elisaday skrev:

Nå har ikke jeg vært inne på kg på kjempelenge Pga sykdom.. Men denne dama holder jammen på enda

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lapper skrev:

Nå har ikke jeg vært inne på kg på kjempelenge Pga sykdom.. Men denne dama holder jammen på enda

Jeg er bruker her akkurat som deg, og har like stor rett til å si min mening som du. Og du vrir fortsatt denne tråden på personen meg. Den handler ikke om meg. Er det vanskelig å forstå for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Lapper skrev:

Nå gikk jeg inn på bloggen til kjære KM (lovelulu) å kjære vene så mye rart det var i innlegget hvor hun mener mange av oss er så spydige når det gjelder kosmetiske behandlinger. 

Hun skriver blandt annet: vi er så sjalu,og at vi selv ønsker og kunne gjort det. Hun tror uten tvil at fikk en person på 50 år gavekort på 50 tusen kroner for bruk på kosmetisk behandling,ville vi sagt ja. For ingen vil ha rynker og se sliten og gammel ut.

Men det desidert værste hun som blogger skriver er: Jeg tror ikke unge blir påvirket av at bloggere skriver om dette på bloggen sin. Vi lever tross alt i 2017 så dette har nok kommet for å bli.

Uff.. Jeg er litt stum

Vær så si å si at du tuller nå? :sjokkert:Jeg er 49 år og i følge @Lovelulu sin tankegang ser jeg gammel og sliten ut med rynker. Men hvis jeg hadde fått et gavekort på 50 000 kroner til bruk på kosmetisk behandling hadde jeg blitt forbanna. Og jeg hadde revet i stykker gavekortet på flekken .

Samme hvor mye de sm er for kosmetiske behandlinger nekter er ALLE bloggere ansvarlig når de skriver om kosmetiske handlinger HAR har påvirkningskraft. Og det kan de IKKE nekte på. Det er UANSVARLIG av de å blogge om det.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Lambigirl skrev:

Vær så si å si at du tuller nå? :sjokkert:Jeg er 49 år og i følge @Lovelulu sin tankegang ser jeg gammel og sliten ut med rynker. Men hvis jeg hadde fått et gavekort på 50 000 kroner til bruk på kosmetisk behandling hadde jeg blitt forbanna. Og jeg hadde revet i stykker gavekortet på flekken .

Samme hvor mye de sm er for kosmetiske behandlinger nekter er ALLE bloggere ansvarlig når de skriver om kosmetiske handlinger HAR har påvirkningskraft. Og det kan de IKKE nekte på. Det er UANSVARLIG av de å blogge om det.

Handler denne tråden om meg, mine meninger og blogg nå?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lovelulu skrev:

Handler denne tråden om meg, mine meninger og blogg nå?..

Det var et utmerket eksempel som @Lapper trakk frem. Men du har har skrevet det selv i tråden. Og det kom ikke som noen bombe.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lambigirl skrev:

Det var et utmerket eksempel som @Lapper trakk frem. Men du har har skrevet det selv i tråden. Og det kom ikke som noen bombe.

Dette er tatt fra min blogg og ikke noe jeg har skrevet her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Lovelulu Du popper opp i disse trådene og får dem til å handle om deg selv. Gang på gang. Er det rart folk blir leie? Ikke nytter det med sunn fornuft, ikke nytter det med ren fakta. Ingenting trenger inn og du kverulerer i vei og provoserer enten med viten og vilje ELLER av ren dumhet og ignoranse. Du får se hvor lenge folk gidder å prøve å snakke fornuft til deg/prøve å diskutere saklig med deg denne gangen. I'm out 👋 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elisaday skrev:

@Lovelulu Du popper opp i disse trådene og får dem til å handle om deg selv. Gang på gang. Er det rart folk blir leie? Ikke nytter det med sunn fornuft, ikke nytter det med ren fakta. Ingenting trenger inn og du kverulerer i vei og provoserer enten med viten og vilje ELLER av ren dumhet og ignoranse. Du får se hvor lenge folk gidder å prøve å snakke fornuft til deg/prøve å diskutere saklig med deg denne gangen. I'm out 👋 

Du er nok ikke en av de som klarer å ha en saklig diskusjon med meg dessverre. Ha det bra.👋

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
4 minutter siden, Lovelulu skrev:

Dette er tatt fra min blogg og ikke noe jeg har skrevet her inne.

Du har skrevet noe av dem samme meningene på tråden her og les gjennom svarene dine ser du det selv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Du har skrevet noe av dem samme meningene på tråden her og les gjennom svarene dine ser du det selv 

Ja, men ikke det som er tatt fra min blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
4 minutter siden, Lovelulu skrev:

Ja, men ikke det som er tatt fra min blogg.

Det er samme meningene. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Carina Maria skrev:

Det er samme meningene. 

Hva har det med saken å gjøre? Dette er ikke en tråd om meg, og da skal ikke det jeg har skrevet i min blogg diskuteres og skrives her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen som kan erte på seg en sten, heter det. Det er når det ikke er noen mening i argumentene, bare tjatring om at h*n har rett og alle andre feil ... Snakker om å ha misforstått konseptet «debattforum».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, orfeus skrev:

Det er noen som kan erte på seg en sten, heter det. Det er når det ikke er noen mening i argumentene, bare tjatring om at h*n har rett og alle andre feil ... Snakker om å ha misforstått konseptet «debattforum».

Desverre finnes det dem og dem har ingenting på et debatt forum og gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madonna er også et skrekkeksempel. Disse damene har tilgang til de beste  legene og behandlingene, men resultatet er akkurat det samme som  "vanlige kvinner" som har mistet selvinnsikten på eget utseende. Hun er helt ugjenkjennelig

madonna1.jpg

madonna2.jpg

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, Miranda16 skrev:

Madonna er også et skrekkeksempel. Disse damene har tilgang til de beste  legene og behandlingene, men resultatet er akkurat det samme som  "vanlige kvinner" som har mistet selvinnsikten på eget utseende. Hun er helt ugjenkjennelig

madonna1.jpg

madonna2.jpg

Vakker og naturlig før og falsk mimikkfri etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Carina Maria skrev:

Vakker og naturlig før og falsk mimikkfri etter. 

Ja, Madonna var kjempevakker! Klarer nesten ikke se på henne nå. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...