Gå til innhold

Vi som tar avstand til bloggere som blogger om kosmetiske behandlinger - Hva må og kan gjøres for å stoppe denne trenden?

Gjest Carina Maria

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, orfeus skrev:

Hun var vakker og burde latt aldringsprosessen gå sin gang - og fortsatt vært like vakker, bare eldre. Fillers og botox får folk til å ligne plastdukker ...

Det er forresten veldig lett å se hvor det er fillers og botox. Ikke sant @Lovelulu

Ble brått stille

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, elisaday skrev:

Før. Og etter.... 

f505d6fb-841a-4af4-ac6f-1a95cf05a346.jpg

Det der er bare trist å se. Så vakker hun var før og med et ekte smil. På det andre bildet ser hun bare blass og rar ut. At de vil ødelegge seg selv på den måten! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, elisaday skrev:

Før. Og etter.... 

f505d6fb-841a-4af4-ac6f-1a95cf05a346.jpg

Etterbildet av Courtney er grunnen til at jeg ikke vurderer botox. Hvis Courtney lar all botox/eventuelle fillers gå ut av ansiktet hvordan vil hun bli seende ut da? Som før bare med rynker? Jeg lurer oppriktig på dette 😌

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Lambigirl skrev:

Fint eksempel :) Det vises godt. Og det vises at huden er for stram og den ekte mimikken er borte. På det gamle bildet så hun gladere ut enn på det nye. For smilerynkene rundt øynene fremhevet ekte smilende og leende øyne. Hun tuklet med den naturlige skjønnheten hos en voksen dame. Trist men sant.

51 minutter siden, Carina Maria skrev:

Mye penere før med naturlige rynker, vakkert lunt smil og mer ekte smilende øyne. 

Nå har hun på dette bildet tatt ansiktsløft. Det har hun selv gått ut med. Altså plastik operasjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carina Maria skrev:

Denne bransjen er kynisk lakt opp og er med på og lage falsk standard for hvordan for hva som er rett og galt utseende på oss. Det er alle dere som tar botox, restilan og juviderm og dem som tar plastisk kirurgi og som er forbrukere av behandlingene som støtter opp om dem som bygger under at og ikke ha rynker er det fineste eller det og ha store lepper. 

Herre gud du kan ikke smmenligne detter med dette her og det er for dumt. Det er mange grunner til at det finnes dietter. Noen bruker dietter på grunn av trening viss dem skal oppnå et resultat og andre bruker diett på grunn av sykdom og allergier. 

Nå er det ikke bare dietter, det er kroppspress på trening og ha mest muskuløse fin kropp, og hva med tatoveringer, mange unge blir inspirert til å ta det også fra reklame osv. Det er heller ikke bare å fjerne. Men jeg har tatoveringer selv jeg, men de har vært gjennomtenkt.

Endret av Lovelulu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lapper skrev:

Hva sier din mann til at du holder på med all denne påfyllingen av "gift" 

Hva har det med saken å gjøre? Dette handler ikke om meg som person. Men sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
4 minutter siden, Lovelulu skrev:

Nå er det ikke bare dietter, det er kroppspress på trening og ha mest muskuløse fin kropp, og hva med tatoveringer, mange unge blir inspirert til å ta det også fra reklame osv. Det er heller ikke bare å fjerne. Men jeg har tatoveringer selv jeg, men de har vært gjennomtenkt.

Kropps press på trening er det ikke og jeg trener på trenings senter og der er det ikke kropps press og trening er bra for helsen. Trening er ikke skadelig og det er ikke skadelig og bygge muskler. Tatovering er en krops kunst men jeg synes ikke det er fint. Tatovering er ikke farlig hvis det blir gjort hos godkjente tatovører. Jeg har tatovering jeg oxo men følte meg ikke presset til og gjøre det. Jeg har tatovert inn navnet til barnet mitt og fødsels dato. 

Du har ingen argumenter igjen for dem argumentene du kommer med henger ikke sammen og du vrir og snur på alt vi sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gikk jeg inn på bloggen til kjære KM (lovelulu) å kjære vene så mye rart det var i innlegget hvor hun mener mange av oss er så spydige når det gjelder kosmetiske behandlinger. 

Hun skriver blandt annet: vi er så sjalu,og at vi selv ønsker og kunne gjort det. Hun tror uten tvil at fikk en person på 50 år gavekort på 50 tusen kroner for bruk på kosmetisk behandling,ville vi sagt ja. For ingen vil ha rynker og se sliten og gammel ut.

Men det desidert værste hun som blogger skriver er: Jeg tror ikke unge blir påvirket av at bloggere skriver om dette på bloggen sin. Vi lever tross alt i 2017 så dette har nok kommet for å bli.

Uff.. Jeg er litt stum

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mener jeg jenter som ikke føler kroppen sin er bra nok, og kan utvikle en spiseforstyrrelse pga slanking og treningspress. Selvsagt er trening og gå ned i vekt bra generelt. Hadde jeg hatt en datter på 18 år som hadde sagt hun enten skulle tatt tatovering på en synlig plass, eller restylane i leppene, hadde jeg uten tvil rådet henne til restylane i leppene. Det går bort, det gjør ikke tatoveringer uten smertefull og dyr laserbehandling.

Endret av Lovelulu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lovelulu skrev:

Nå mener jeg jenter som ikke føler kroppen sin er bra nok, og kan utvikle en spiseforstyrrelse pga slanking og treningspress. Selvsagt er trening og gå ned i vekt bra generelt. Hadde jeg hatt en datter på 18 år som hadde sagt hun enten skulle tatt tatovering på en synlig plass, eller restylane i leppene, hadde jeg uten tvil rådet henne til restylane i leppene. Det går bort, det gjør ikke tatoveringer uten smertefull og dyr laserbehandling.

Du mener ikke dette du skriver? 

Uff.. Jeg må jo bare slutte og la meg overraske 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lapper skrev:

Nå gikk jeg inn på bloggen til kjære KM (lovelulu) å kjære vene så mye rart det var i innlegget hvor hun mener mange av oss er så spydige når det gjelder kosmetiske behandlinger. 

Hun skriver blandt annet: vi er så sjalu,og at vi selv ønsker og kunne gjort det. Hun tror uten tvil at fikk en person på 50 år gavekort på 50 tusen kroner for bruk på kosmetisk behandling,ville vi sagt ja. For ingen vil ha rynker og se sliten og gammel ut.

Men det desidert værste hun som blogger skriver er: Jeg tror ikke unge blir påvirket av at bloggere skriver om dette på bloggen sin. Vi lever tross alt i 2017 så dette har nok kommet for å bli.

Uff.. Jeg er litt stum

Nå vrir du denne tråden over til å bli en personsak om meg, og det er den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lapper skrev:

Du mener ikke dette du skriver? 

Uff.. Jeg må jo bare slutte og la meg overraske 

Selvsagt mener jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Lovelulu skrev:

Nå vrir du denne tråden over til å bli en personsak om meg, og det er den ikke.

Nei selvfølgelig handler den ikke om deg.. Beklager så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Lapper skrev:

Uff.. Jeg er litt stum

Jeg leste det jeg også og jeg er stum og det kaller jeg frekt, nedlatende og fordømmende og det er ingen god forbilde. Det var flaut og lese. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lapper skrev:

Nei selvfølgelig handler den ikke om deg.. Beklager så mye

Greit. Hold deg til saken og ikke meg som person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carina Maria
12 minutter siden, Lovelulu skrev:

Det kan du serr ikke mene. Jeg er sjokkert og mer er det ikke og si om den saken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, amadine skrev:

Etterbildet av Courtney er grunnen til at jeg ikke vurderer botox. Hvis Courtney lar all botox/eventuelle fillers gå ut av ansiktet hvordan vil hun bli seende ut da? Som før bare med rynker? Jeg lurer oppriktig på dette 😌

Ettersom jeg har forstått, har hun sluttet med innsprøytninger, så det skal bli spennende å se

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det kan du serr ikke mene. Jeg er sjokkert og mer er det ikke og si om den saken. 

Selvsagt mener jeg det. Hva er så merkelig med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Lovelulu skrev:

Nå har hun på dette bildet tatt ansiktsløft. Det har hun selv gått ut med. Altså plastik operasjon.

Det hun SELV sier hun angrer på er fillers. Les deg opp litt da vel. 

https://www.google.no/amp/www.lifeandstylemag.com/posts/courteney-cox-plastic-surgery-90924.amp

"After years of getting fillers in her face, Courteney Cox finally admitted that she took things too far in the plastic surgerydepartment" 

Endret av elisaday
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...