Honey Dew Skrevet 25. november 2017 #181 Del Skrevet 25. november 2017 (endret) 16 minutter siden, orfeus skrev: Jeg er så enig med deg, livet er bedre uten juks og jeg elsker det hvite håret jeg fikk som noenogtretti. Det tok litt tid og noen penger til frisør før jeg forsto at det er slik jeg er og at det egentlig er kult å skille seg ut. Frisørpengene bruker jeg på andre ting, og det kunne ikke falle meg inn å ødelegge fjeset mitt med innsprøytede giftstoffer. Selv om huden blir slappere etter hvert og det dukker opp rynker her og der vil det være et bevis på at jeg har levd. Jeg prøver heller å smile mye, da får jeg kanskje smilerynker etter hvert Jeg også. Etter å ha farget håret i mange år og brukt titusenvis av kroner på dette, fikk jeg nok og har latt mitt lange, glansfulle, grå og hvite hår være nemlig hvitt og grått. Jeg håper faktisk at jeg får helt hvitt hår når jeg blir gammel. Synes det er så vakkert. Venninnene mine spør og maser om at jeg må farge håret, men jeg har bestemt meg for å go natural. Hvertfall når det gjelder hårfargen min Endret 25. november 2017 av Honey Dew 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 25. november 2017 #182 Del Skrevet 25. november 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 25. november 2017 #183 Del Skrevet 25. november 2017 3 timer siden, Lovelulu skrev: Nå var jeg noen og 30 år når jeg startet med kosmetisk behandling, og holdt det vedlike siden. Det er vel strengt tatt de som er rundt 40-50 år som trenger dette, ikke 20 åringer. De tar botox for å forebygge rynker, og restylane blir mest brukt i leppene til unge folk. Alt med måte, og resultatet blir bra uansett alder. En 50 åring tar ikke botox og restylane for å se ut som en 20 åring, men for å få en finere og freshere hud. Det er der mange misforstår. Ingen 40-50 åringer trenger kosmetisk behandling og dem som tar det tror at dem får freshere hud og det får dem ikke. Huden blir mer rynkete av botox behandling. That's it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 25. november 2017 #184 Del Skrevet 25. november 2017 1 time siden, Fantastica skrev: Jeg er på din alder, Lovelulu, og jeg har aldri foretatt noen kosmetiske inngrep. Etter mange år med hard kamp mot traumer og depresjon der jeg har lengtet etter å dø har jeg kommet meg på bena igjen, og det har jeg feiret med å slutte å farge håret. Nå har jeg min naturlige hårfarge, en fantastisk askeblond tone med mye grått i seg, og den gjør underverker for hudtonen min. Rynkene mine bærer jeg med stolthet, for hver eneste av dem er bevis på at jeg lever. Jeg feirer daglig at jeg klarte meg, jeg overlevde kampen og er klar for å omfavne den jeg er med alder og alt. Jeg synes det er helt magisk å være så gammel som jeg er, og jeg har ingen intensjoner om å lure omverdenen til å tro at jeg er yngre. For i realiteten lurer jeg bare meg selv. Etter dine uttalelser å dømme er jeg enten sjalu på deg (se over for avkreftelse) eller så har jeg ikke råd. Vel, jeg har råd til å ta både det ene og det andre inngrepet, men de pengene bruker jeg heller på å reise. Jeg vil mye heller være rik på minner med rynker enn å sitte hjemme med glatt hud. Jeg fatter ikke at du kan forsvare en bransje som lever av å fortelle kvinner at utseendet deres er feil. Herre gud dette svaret var noe av det beste jeg har lest og det sier alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 25. november 2017 #185 Del Skrevet 25. november 2017 2 timer siden, orfeus skrev: De tror at vi ikke ser det, men det syns altså veldig godt. Det vet du ikke, for det kan være veldig mange som har tatt fillers og botox uten at du ser det og vet det. Jeg er åpen om det, men mange holder det hemmelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 25. november 2017 #186 Del Skrevet 25. november 2017 4 minutter siden, Lovelulu skrev: Det vet du ikke, for det kan være veldig mange som har tatt fillers og botox uten at du ser det og vet det. Jeg er åpen om det, men mange holder det hemmelig. De tror det er hemmelig, men det syns altså veldig godt. For eksempel er det veldig synlig på deg. Men nå ble det personlig, det skal det jo ikke være. Poenget mitt er at der ER synlig, særlig på folk som er tretti pluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 25. november 2017 #187 Del Skrevet 25. november 2017 25 minutter siden, orfeus skrev: De tror det er hemmelig, men det syns altså veldig godt. For eksempel er det veldig synlig på deg. Men nå ble det personlig, det skal det jo ikke være. Poenget mitt er at der ER synlig, særlig på folk som er tretti pluss. Poenget mitt er at du vet ikke alle som har tatt kosmetiske behandlinger over 30+, dermed kan du heller ikke si at du ser det på alle. Du vet jeg har tatt det, og da er det også lettere å se det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 25. november 2017 #188 Del Skrevet 25. november 2017 1 time siden, Carina Maria skrev: Ingen 40-50 åringer trenger kosmetisk behandling og dem som tar det tror at dem får freshere hud og det får dem ikke. Huden blir mer rynkete av botox behandling. That's it Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 25. november 2017 #189 Del Skrevet 25. november 2017 Tråden er ryddet for personangrep. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 26. november 2017 #190 Del Skrevet 26. november 2017 18 timer siden, Fantastica skrev: Jeg er på din alder, Lovelulu, og jeg har aldri foretatt noen kosmetiske inngrep. Etter mange år med hard kamp mot traumer og depresjon der jeg har lengtet etter å dø har jeg kommet meg på bena igjen, og det har jeg feiret med å slutte å farge håret. Nå har jeg min naturlige hårfarge, en fantastisk askeblond tone med mye grått i seg, og den gjør underverker for hudtonen min. Rynkene mine bærer jeg med stolthet, for hver eneste av dem er bevis på at jeg lever. Jeg feirer daglig at jeg klarte meg, jeg overlevde kampen og er klar for å omfavne den jeg er med alder og alt. Jeg synes det er helt magisk å være så gammel som jeg er, og jeg har ingen intensjoner om å lure omverdenen til å tro at jeg er yngre. For i realiteten lurer jeg bare meg selv. Etter dine uttalelser å dømme er jeg enten sjalu på deg (se over for avkreftelse) eller så har jeg ikke råd. Vel, jeg har råd til å ta både det ene og det andre inngrepet, men de pengene bruker jeg heller på å reise. Jeg vil mye heller være rik på minner med rynker enn å sitte hjemme med glatt hud. Jeg fatter ikke at du kan forsvare en bransje som lever av å fortelle kvinner at utseendet deres er feil. Det var et ærlig og et sterkt innspill på tråden. Og det er sånne ærlige historier som det du forteller de som tar kosmetiske behandlinger trenger å få høre for å få et annet perspektiv på ting. Jeg er 49 år. Og jeg bærer mine rynker med stolthelt. Og jeg har som mange andre voksne damer på vår alder fått grå hår. Det gjør meg ikke noe. Den holdningen om at bloggere som skriver nedlatende innlegg kosmetiske og behandlinger og plastiske operasjoner er sjalu eller har dårlig råd er holdninger jeg blir forbanna når jeg leser. De blogginnleggene jeg har lest av bloggere som har skrevet om at de er mot kosmetiske operasjoner og plastisk kirurgi har skrevet saklige og kritiske innlegg om hvorfor de er mot disse behandlingene. At du tar Lovelulu fyrer seg opp når hun leser sånne innlegg må bety at innlegget treffer med sannheter som er smertefull å høre. Jeg kan ikke forsvare denne løgnaktige og falske bransjen som trykker ned usikre unge tenåringsjenter og voksne damer med å fortelle at rynker er stygt og at store lepper er fint. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 26. november 2017 #191 Del Skrevet 26. november 2017 2 timer siden, Lambigirl skrev: Det var et ærlig og et sterkt innspill på tråden. Og det er sånne ærlige historier som det du forteller de som tar kosmetiske behandlinger trenger å få høre for å få et annet perspektiv på ting. Jeg er 49 år. Og jeg bærer mine rynker med stolthelt. Og jeg har som mange andre voksne damer på vår alder fått grå hår. Det gjør meg ikke noe. Den holdningen om at bloggere som skriver nedlatende innlegg kosmetiske og behandlinger og plastiske operasjoner er sjalu eller har dårlig råd er holdninger jeg blir forbanna når jeg leser. De blogginnleggene jeg har lest av bloggere som har skrevet om at de er mot kosmetiske operasjoner og plastisk kirurgi har skrevet saklige og kritiske innlegg om hvorfor de er mot disse behandlingene. At du tar Lovelulu fyrer seg opp når hun leser sånne innlegg må bety at innlegget treffer med sannheter som er smertefull å høre. Jeg kan ikke forsvare denne løgnaktige og falske bransjen som trykker ned usikre unge tenåringsjenter og voksne damer med å fortelle at rynker er stygt og at store lepper er fint. Denne bransjen trykker jo ikke ned noen. Den har ingen reklamer som tilsier dette. Hva med alle dietter ute på markedet? Tror du ikke mange blir usikre på kroppen sin av det også, for å ta et eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 26. november 2017 #192 Del Skrevet 26. november 2017 58 minutter siden, Lovelulu skrev: Denne bransjen trykker jo ikke ned noen. Den har ingen reklamer som tilsier dette. Hva med alle dietter ute på markedet? Tror du ikke mange blir usikre på kroppen sin av det også, for å ta et eksempel. Dietter består av mat som alle kroppene trenger. Når man slanker seg, tilfører en ikke kroppen kunstige ting som blir værende og ødelegger kroppen på sikt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 26. november 2017 #193 Del Skrevet 26. november 2017 3 minutter siden, Honey Dew skrev: Dietter består av mat som alle kroppene trenger. Når man slanker seg, tilfører en ikke kroppen kunstige ting som blir værende og ødelegger kroppen på sikt Men det er med på kroppspress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 26. november 2017 #194 Del Skrevet 26. november 2017 (endret) 1 time siden, Lovelulu skrev: Denne bransjen trykker jo ikke ned noen. Den har ingen reklamer som tilsier dette. Hva med alle dietter ute på markedet? Tror du ikke mange blir usikre på kroppen sin av det også, for å ta et eksempel. Denne bransjen er kynisk lakt opp og er med på og lage falsk standard for hvordan for hva som er rett og galt utseende på oss. Det er alle dere som tar botox, restilan og juviderm og dem som tar plastisk kirurgi og som er forbrukere av behandlingene som støtter opp om dem som bygger under at og ikke ha rynker er det fineste eller det og ha store lepper. Herre gud du kan ikke smmenligne detter med dette her og det er for dumt. Det er mange grunner til at det finnes dietter. Noen bruker dietter på grunn av trening viss dem skal oppnå et resultat og andre bruker diett på grunn av sykdom og allergier. Endret 26. november 2017 av Carina Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 26. november 2017 #195 Del Skrevet 26. november 2017 29 minutter siden, Lovelulu skrev: Men det er med på kroppspress. Hva sier din mann til at du holder på med all denne påfyllingen av "gift" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 26. november 2017 #196 Del Skrevet 26. november 2017 Før. Og etter.... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 26. november 2017 #197 Del Skrevet 26. november 2017 @Lovelulu I stedet for å hardnakket forsvare kunstige inngrep og endringer, kan man stille seg noen spørsmål: Hvorfor skal man være slank? Hvorfor skal man sprøyte gift inn i huden? Hvorfor lime på kunstige negler? Er noe av dette skadelig for kropp og helse? Er noe av dette bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 26. november 2017 #198 Del Skrevet 26. november 2017 4 minutter siden, elisaday skrev: Før. Og etter.... Mye penere før med naturlige rynker, vakkert lunt smil og mer ekte smilende øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 26. november 2017 #199 Del Skrevet 26. november 2017 (endret) 8 minutter siden, elisaday skrev: Før. Og etter.... Hun var vakker og burde latt aldringsprosessen gå sin gang - og fortsatt vært like vakker, bare eldre. Fillers og botox får folk til å ligne plastdukker ... Det er forresten veldig lett å se hvor det er fillers og botox. Ikke sant @Lovelulu ? Endret 26. november 2017 av orfeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 26. november 2017 #200 Del Skrevet 26. november 2017 14 minutter siden, elisaday skrev: Før. Og etter.... Fint eksempel Det vises godt. Og det vises at huden er for stram og den ekte mimikken er borte. På det gamle bildet så hun gladere ut enn på det nye. For smilerynkene rundt øynene fremhevet ekte smilende og leende øyne. Hun tuklet med den naturlige skjønnheten hos en voksen dame. Trist men sant. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg