Gå til innhold

Mann, 29 år og jomfru

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 11/24/2017 at 3:07 PM, AnonymBruker said:

Du fremstår som en stusselig mann. Det gjør alle menn som preker om hva "kvinner egentlig mener". Realiteten er at det er flere kvinner som tar dette greit. Realiteten er også at det er flere kvinner som ikke tar det greit. Tro det eller ei så er kvinner forskjellige. For et sjokk, eller hva? Nei, vent. Det er det jo faktisk ikke. 

Anonymkode: 12b76...bf3

Og du fremstår som en stusselig kvinne. SELVSAGT syntes flere kvinner at dette er greit, men poenget hans står med at MANGE syntes at dette ikke er greit. Hvis man da sier det så kan vi si at at man har 50/50 sjangse for at hun bryter opp med deg kontra at man ikke sier det og der er 0 sjangse (før sexen i det minste). Syntes du virkelig at det første valget her er bedre enn det andre?

Og nok en gang no shit sherlock at kvinner er forskjellige :rolleyes: Og med at du selv innrømmer dette så understreker du jo faktisk bare hans argument. Kvinner er forskjellige og liker dermed forskjellige ting. Det er derfor mange som ikke er enig med deg om at det er helt greit å ta jomfrudommen til en mann.

Anonymkode: d38a8...532

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 24.11.2017 den 15.07, AnonymBruker skrev:

Du fremstår som en stusselig mann.

Takk.

Jeg kunne påstått at du kom på disse tanker fordi jeg innledet som jeg gjorde (sein debut etc.). Men jeg gjør ikke det.

Jeg har ikke sagt et ord om hva kvinner "egentlig mener." Jeg har tvert imot kommet med sitat fra venninnegjenger, enten sagt i gruppeslarv på videregående (der de var ommgitt av et par nerder som de ikke betraktet som gutter) og ellers hørt ved bordene. Man finner det man leter etter, heter det, men jeg lette og fant aldri noen som var interessert i lite erfaring.

Skrevet
1 minutt siden, draug 75 skrev:

Takk.

Jeg kunne påstått at du kom på disse tanker fordi jeg innledet som jeg gjorde (sein debut etc.). Men jeg gjør ikke det.

Jeg har ikke sagt et ord om hva kvinner "egentlig mener." Jeg har tvert imot kommet med sitat fra venninnegjenger, enten sagt i gruppeslarv på videregående (der de var ommgitt av et par nerder som de ikke betraktet som gutter) og ellers hørt ved bordene. Man finner det man leter etter, heter det, men jeg lette og fant aldri noen som var interessert i lite erfaring.

Du mener at hva som ble sagt i hyenementaliteten på videregående er representativt for A) sannheten og B) alle aldersgrupper? 

Hvis man skulle lagd debutstatistikk etter når skoleelever _sier_ de debuterte, hadde snittet vært på 10 😆

Anonymkode: 57049...791

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mener at hva som ble sagt i hyenementaliteten på videregående er representativt for A) sannheten og B) alle aldersgrupper? 

Hvis man skulle lagd debutstatistikk etter når skoleelever _sier_ de debuterte, hadde snittet vært på 10 😆

Du diskuterer ikke, du lar det ene ordet ta det andre. Hvis du hadde fulgt med, så hadde du sett at jeg ikke bare snakker om "hyenene" på videregående. Man får bare så sjeldent vist det, men TS sin opplevelse viser at denne forakten synes å  fortsette opp i tjueårene. 

Det er to måter det gir seg utslag på:

1: Han har ikke hatt noen? Hva er galt med han, det må være noe galt med han siden ingen vil ha han.
2: Hva slags stusselig fyr er det som ikke klarer å få til noe?

Skrevet

Jo, tankegangen _er_ mer nådeløs på ungdomsskole og vgs. Vi blir heldigvis mer modne med årene.

Det er ganske uvanlig å være jomfru når man er 29. Jeg vet ikke akkurat hvor uvanlig det er, men nok til at man lurer på hva som er greia.

De spørsmålene du lister opp tror jeg er noe skamfølelsen din spør deg om. Jeg ville vært nysgjerrig pga det er såpass uvanlig, lurt på hva som var årsaken, om vedkommende hadde problemer med det, etc. Ville ikke gått rett på stusselig. Antagelig sjenert.

Når det er sagt er det ikke kjempefristende med en helt uerfaren partner. Men noen tenner jo på det også!

Skrevet

Jeg synes du skal ha creds for at du faktisk åpnet deg og var ærlig om det. Og selv om det gikk slik denne gangen, er det ikke sikkert at utfallet blir det samme neste gang. Ikke alle jenter snur med en gang man hører at fyren er jomfru. Jeg vet i alle fall at det hadde ikke jeg gjort. 

Anonymkode: 018c3...255

Skrevet

De fleste damer er dessverre flokkdyr og ikke individualister.

De tør ikke prøve eller gjøre ting som ikke er godkjent av sine medsøstre.

Ganske merkelig egentlig...

Anonymkode: dd200...161

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...