AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #41 Skrevet 24. november 2017 Hun er ikke noe tap for deg. Jenter burde være glad for å treffe en som deg. Desverre er det få av de, som deg. Anonymkode: 37901...bae 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #42 Skrevet 24. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da er det nok du som er unntaket altså - veldig mange kvinner har dildo, og spesielt når de er over 18. Anonymkode: caf06...d98 Det er nok mye vanligere å ha en klitorisvibrator enn det er å ha en dildo. Når jeg har sex med meg selv er jeg lite interessert i å ha noe inni meg, det er klitoris som gir meg orgasme. Anonymkode: 1522e...891 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #43 Skrevet 24. november 2017 På 22.11.2017 den 18.40, AnonymBruker skrev: Har aldri skjønt meg på hvorfor folk spør om hvor mange noen har ligget med, det har de da ingen ting med! Ganske frekt spørsmål. Irriterer meg også over de som spør i første melding hvor lenge jeg har vært singel, hvorfor er disse spørsmålene relevant? Anonymkode: 1f107...549 Selv om antall partnere ikke er spesielt interessant er jo tidligere seksuell erfaring ganske viktig. Det er viktig å ta hensyn dersom den ene parten ikke har hatt samleie før, og det kommer ikke frem med mindre man prater åpent om det. Anonymkode: 12b76...bf3 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #44 Skrevet 24. november 2017 Hva er så galt med å være jomfru? Jeg syns det er veldig bra og positivt! Dagens mennesker ligger jo rundt med hverandre i hytt å pinne. Fjortenåringer har fuck friends, bruker angrepille som «prevensjon» og går rundt med masse kjønnssykdommer som de ikke en gang kan uttale navnet på. Nabojenta på 16 lå med en 70 åring som hun ble kjent med på gamlehjemmet hun jobbet på. Og har tidligere hatt barn med en på sin alder, som ble fratatt fra henne. Og da var hun 13! Føler sex er så vanlig blant mennesker i dagens samfunn. Mange har samleie på første date. Sjekker seg ikke for kjønnssykdommer eller enda verre HPV-viruset, og smitter rundt. Uff nei. Vær glad du er jomfru og ha samleie med en du virkelig føler deg trygg på og som du elsker Anonymkode: c6d79...324 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #45 Skrevet 24. november 2017 Når du sier at du møtte hun i noen uker, DATET dere, var hun inneforstått med at det var date og romantisk anlagt, eller kan hun ha trodd at du bare ville være venn med hun, og ble skremt og ubehagelig når du begynte å snakke om ditt private sexliv? En felle som mange menn som sliter med å få dame gjør er at de får en god vennskapelig tone med en jente, så spør de om hun vil finne på noe ved å for eksempel si "jeg vet om en kul utstilling , har du lyst å bli med å se den?" eller "skal vi ta en øl eller?" og dette er jo helt vanlige venneaktiviteter, da sier man ja fordi man har fått god vennskapelig tone og legger ikke noe romantisk i det med mindre det er blitt spesifisert at det er dating og med romantiske intensjoner. Tror man at man har fått en ny god mannevenn så blir det ganske ubehagelig når man plutselig merker han tøyer strikken og går inn på noe seksuelt eller noe man typisk ikke snakker med venner om.... Så kan godt hende det var derfor hun avbrøt kontakten med deg, og ikke nødvendigvis pga du var jomfru men at du rett og slett delte noe for privat og seksuelt til å snakke med en venninde som gjorde at hun følte seg utilpass og at du hadde møtt henne de ukene med falske intensjoner (sex, når hun trodde dere bare var venner) Anonymkode: 6669a...164 4
ilga Skrevet 24. november 2017 #46 Skrevet 24. november 2017 På 22.11.2017 den 16.54, MajorasMaske skrev: Godt gjort. Ærlighet varer lengst. Nei. Absolutt ikke når det gjelder sånne sp. Du kunne sagt at du har lite erfaring og ikke skremme ho med slike tilståelser. 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #47 Skrevet 24. november 2017 Jeg ville snudd litt på det her. Jeg tror ikke noen nødvendigvis er drittsekker fordi de blir "skremt" av dette her. Det går faktisk begge veier. Mange menn med lite erfaring synes det virker pirrende med en jomfru, og ikke minst forlokkende med en som ikke har noen å sammenlikne ham med. Men i det store og brede vil mange menn ikke ha ansvaret med å ta jomfrudommen din. Det ligger for mye i det. Ikke at du vil ha en i motsatte enden av skalaen, men en som allerede er ferdig med "første gang" er lettere. Jeg ville - som jente - bekymret meg for at jeg blir den første, men ikke den siste. Hvor mange er komfortable med å gå i graven med å kun ha hatt en sexpartner? Vel vitende om menns hang mot seksuell variasjon - hvor mange MENN er komfortable med å bare å ha "prøvd" en i sengen? Du kan kanskje si det virker fint nå, men når man først har fått "blod på tann", kan det bli annerledes. Dersom man attpåtil er i den kategorien at man sliter litt med å snakke med kvinner, så handler det ofte om å "knekke koden". Derfor er jeg også var for å satse på en litt sjenert eller tilbakeholden mann. Det er ikke nødvendigvis slik at det svarer seg og han er deg evig takknemlig. Mer sannsynlig blir man byttet ut om noen år når han innser at - "hey! Det er massevis av kvinner der ute og jeg kan faktisk ha draget jeg og". De fleste mennesker ender ikke opp med sin første sexpartner, uansett debutalder. Jeg ville tenkt at det var tilfelle også her, og at jeg - kanskje uten at det var planen - blir en prøvekjøring. Anonymkode: c762d...ced 3
draug 75 Skrevet 24. november 2017 #48 Skrevet 24. november 2017 Jeg er ikke overrasket over at hun stakk. Ikke fordi jeg holder med henne, men på grunn av mine erfaringer som jumfrugutt og sein debutant. Ikke hør på kvinner som sier at det går bra og lære opp så heldig osv.. de mener det ikke. Det de mener, er den foraktfulle måten de snakker om han som er "nitten år og ukysset" - "sikkert jomfru" osv. når de tror at ingen mann hører dem (Og er du der og hører de, så betyr det at de ikke betrakter deg som mann.) Dette er ikke vakkert for en mann. Romantikk er for kvinner. Kvinner blir usikre av å møte noen som ikke har, om ikke større, så i alle fall noen lunde lik, seksuell erfaring. De begynner å tro de må ta styringa og det tør de ikke. Du er ikke alene. Det er en mager trøst. Det er mange og det blir flere menn som skal gå lenge, kanskje gjennom hele livet, uten seksuelle erfaringer. 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #49 Skrevet 24. november 2017 1 minutt siden, draug 75 skrev: Jeg er ikke overrasket over at hun stakk. Ikke fordi jeg holder med henne, men på grunn av mine erfaringer som jumfrugutt og sein debutant. Ikke hør på kvinner som sier at det går bra og lære opp så heldig osv.. de mener det ikke. Det de mener, er den foraktfulle måten de snakker om han som er "nitten år og ukysset" - "sikkert jomfru" osv. når de tror at ingen mann hører dem (Og er du der og hører de, så betyr det at de ikke betrakter deg som mann.) Dette er ikke vakkert for en mann. Romantikk er for kvinner. Kvinner blir usikre av å møte noen som ikke har, om ikke større, så i alle fall noen lunde lik, seksuell erfaring. De begynner å tro de må ta styringa og det tør de ikke. Du er ikke alene. Det er en mager trøst. Det er mange og det blir flere menn som skal gå lenge, kanskje gjennom hele livet, uten seksuelle erfaringer. Du fremstår som en stusselig mann. Det gjør alle menn som preker om hva "kvinner egentlig mener". Realiteten er at det er flere kvinner som tar dette greit. Realiteten er også at det er flere kvinner som ikke tar det greit. Tro det eller ei så er kvinner forskjellige. For et sjokk, eller hva? Nei, vent. Det er det jo faktisk ikke. Anonymkode: 12b76...bf3 7
MajorasMaske Skrevet 24. november 2017 #50 Skrevet 24. november 2017 1 hour ago, ilga said: Nei. Absolutt ikke når det gjelder sånne sp. Du kunne sagt at du har lite erfaring og ikke skremme ho med slike tilståelser. Rart det der.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #51 Skrevet 24. november 2017 Aldri si du er jomfru. Alle tror det kan være en grunn for det. Anonymkode: 34ef8...256
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #52 Skrevet 24. november 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenkte som deg før. Så møtte jeg en jomfru i midten av 30-årene. Hxn er ikke lenger jomfru, men vi er heller ikke lenger et par. Jeg ble ikke skremt av det faktum at hxn var jomfru. Det i seg selv er jo ikke et problem. Det jeg har skjønt i ettertid er at det ofte er flere årsaker til at en er jomfru såpass lenge. Det var mye der som ikke var forenlig med min verden for å si det mildt. Jeg ønsker nok mere normalitet ved neste veikryss Anonymkode: 3b0ac...67a Her må du nesten utdype litt mer.......? Anonymkode: fbccc...515
Gjest GoldenLioness Skrevet 26. november 2017 #53 Skrevet 26. november 2017 På 22.11.2017 den 16.02, AnonymBruker skrev: Jeg er 29 år. Møtte ei jente med jevne mellomrom over et par uker. Vi hadde mye til felles, kom veldig godt overens og jeg følte ting gikk veldig bra. Plutselig ble sex et samtaleemne. Jeg eier ikke pokerfjes så jeg sa det som det er: jeg har aldri hatt sex før. Da brøt hun kontakten ganske kjapt og var ikke interessert i å møte meg igjen. Ok, kanskje ikke alle jenter gidder å involvere seg med folk som meg, greit nok det, men likevel: fy faen... den følelsen av å bli avvist når man gjør seg sårbar og forsøker å åpne seg opp om ting som føles litt vanskelig er ikke noe ålreit. Det gikk greit til å begynne med, men nå sitter jeg her et par uker senere og føler meg som en taper og helt verdiløs. Det frister ikke å dra på ny date i frykt av ny avvisning og psyken er rett og slett litt nedstemt. Akkurat nå føles det litt dritt, men jeg vet at det går over. Ville bare ventilere litt på KG, for føler at jeg ikke har noen å prate med om dette. Jeg har betrodd meg til en kompis tidligere om at jeg er uerfaren, men jeg skammer meg litt over følelsene jeg har nå så synes det er litt flaut å prate med ham om det. Anonymkode: 89462...d47 Merkelig reaksjon av henne. Om du var potensiell kandidat frem til akkurat det punktet så ser jeg ikke at det skal endre seg fordi du er jomfru...
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #54 Skrevet 27. november 2017 Hva er grunnen til at du aldri har penetrert en dame? Anonymkode: 701bf...622
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #55 Skrevet 27. november 2017 Syns det sier mer om henne enn om deg. Anonymkode: dc3a2...1ea
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #56 Skrevet 27. november 2017 På 22.11.2017 den 16.54, MajorasMaske skrev: Godt gjort. Ærlighet varer lengst. Tydeligvis ikke... Anonymkode: 581a2...5b1 1
Perle Skrevet 27. november 2017 #57 Skrevet 27. november 2017 På 2017-11-24 den 15.04, draug 75 skrev: Jeg er ikke overrasket over at hun stakk. Ikke fordi jeg holder med henne, men på grunn av mine erfaringer som jumfrugutt og sein debutant. Ikke hør på kvinner som sier at det går bra og lære opp så heldig osv.. de mener det ikke. Det de mener, er den foraktfulle måten de snakker om han som er "nitten år og ukysset" - "sikkert jomfru" osv. når de tror at ingen mann hører dem (Og er du der og hører de, så betyr det at de ikke betrakter deg som mann.) Dette er ikke vakkert for en mann. Romantikk er for kvinner. Kvinner blir usikre av å møte noen som ikke har, om ikke større, så i alle fall noen lunde lik, seksuell erfaring. De begynner å tro de må ta styringa og det tør de ikke. Du er ikke alene. Det er en mager trøst. Det er mange og det blir flere menn som skal gå lenge, kanskje gjennom hele livet, uten seksuelle erfaringer. Kvinner blir ikke skeptiske til gamle jomfrumenn fordi de ikke tørr å ta «styringen», men fordi de er redd for hva som er grunnen til at han i en alder av tretti år ikke har seksuell erfaring. 2
draug 75 Skrevet 27. november 2017 #59 Skrevet 27. november 2017 (endret) 9 timer siden, Perle skrev: redd for hva som er grunnen til at han i en alder av tretti år ikke har seksuell erfaring. Det er nok desverre sant. Og faktisk ganske opplagt, forbausende at jeg ikke nevnte det. Det dobbelt triste er at man ikke behøver å være særlig gammel før effekten "hva er det som er galt med han her som ingen vil ha?" melder seg. Men forøvrig står jeg ved det jeg har sagt. Endret 27. november 2017 av draug 75 Presisering 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #60 Skrevet 28. november 2017 Som mann må du ALDRI finne på å si at du er jomfru, for da skjer det slik som med TS. Med en gang man har sagt man er jomfru så kommer tankene løpende for damen. Alt fra om du sikkert er sær, at det må være noe galt med deg, hva er det andre har sett som hun enda ikke har siden ingen har vært interessert i deg, og masse annet. Så aldri vær ærlig rundt dette som mann. Anonymkode: d38a8...532
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå