AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #21 Skrevet 22. november 2017 Man trenger egentlig ikke å være ærlig om alt mulig. En del jenter forteller ofte om de hatt mange sex partnere, men jeg tror en del menn ikke altid liker det. Så i stedet for å si at man har hatt mer en 100 partnere er det nok lurt å si 5 eller 10. I ditt tilfelle tror jeg det er bedre å si at du har hatt 3-4 korte forhold litt tilbake i tid. Ikke missforstå meg, det er ikke noe rart med å være 29 år og det hadde i alle fall ikke skremt meg, men ta en liten bløff. Hilsen Kvinne 34 Anonymkode: 4485f...5aa
Chumi Skrevet 22. november 2017 #22 Skrevet 22. november 2017 Jeg tror ikke det er vanlig reaksjon Jeg vil gjerne ha sex med en jomfru !
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #23 Skrevet 22. november 2017 Håper du møter ei dame som vet å oppføre seg mer respektabel og hyggelig enn det der. God kommunikasjon, trygghet, evne til å være i nuet og gi seg hen, ville den andre vel, samt en dæsj hormoner avgjør om sexen er bra eller ei, IKKE antall tidligere partnere og erfaring. Anonymkode: 61ca2...70e 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #24 Skrevet 22. november 2017 Så flott at dere finnes. Jeg vil heller ha deg enn en som har delt penisen sin med alt og alle. Som en slikkepinn alle sutter på. Nei æsj. Bodde du her skulle jeg datet deg, men jeg er over 30 år og sikkert for gammel for deg. Anonymkode: 7fee9...4ab
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #25 Skrevet 22. november 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når en er veldig ung så er jo gjerne alt som er seksuelt veldig ukjent. Men når en f.eks mister jomfrudomme som 23-åring så har en jo gjerne likevel hatt litt av hvert oppi der, og kjenner kroppen sin godt. Da er det ikke like stort å oppleve en penis - selv om det er mye bedre enn en dildo så er ikke følelsen akkurat ukjent. En 17-åring som gjerne ikke har opplevd mer enn tamponger har gjerne en helt annen opplevelse. Anonymkode: caf06...d98 Du skriver som om samleie med en annen person for første gang er kun en mekanisk greie med penis i vagina fremfor dildo eller banan. Jeg tror de fleste er utrustet med litt mer emosjoner og et sanseapparat som inkludere et større spenn en din tekniske beskrivelse. Anonymkode: 91cd1...d35 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #26 Skrevet 22. november 2017 Har aldri skjønt meg på hvorfor folk spør om hvor mange noen har ligget med, det har de da ingen ting med! Ganske frekt spørsmål. Irriterer meg også over de som spør i første melding hvor lenge jeg har vært singel, hvorfor er disse spørsmålene relevant? Anonymkode: 1f107...549 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #27 Skrevet 22. november 2017 2 timer siden, Jens Even skrev: Det er derfor mange menn bare hadde hatt godt av å møtt en eskorte, Det hadde brutt en barriere og du hadde ikke hatt behov for å fortelle henne det, for du hadde hatt lave skuldre. Eventuelt da bare begynne å møte jenter som er lette på tråden og som du ikke tenner så mye på, så det blir lettere å hoppe i det uten å føle at du har så mye å tape. Menn som benytter seg av eskorter eller vurderer det kan i hvertfall være sikre på å aldri få noe kjæreste for ingen vil ha en så ekkel mann uten moraler og sunt menneskesyn. Anonymkode: 6669a...164 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #28 Skrevet 22. november 2017 Ts, skjønner at du tok dette personlig, men prøv å ikke se på det sånn. Og til neste gang så husk at ingen har noe med ditt sexliv å gjøre, det er din privatsak så det er ikke nødvendig å si noe om det til noen. Anbefaler deg å følge Don of Desire på youtube der lærer du deg noen mester-triks så ingen vil tro at du ikke har seksuell erfaring men snarere tvert i mot god erfaring Anonymkode: 6669a...164
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #29 Skrevet 22. november 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Du skriver som om samleie med en annen person for første gang er kun en mekanisk greie med penis i vagina fremfor dildo eller banan. Jeg tror de fleste er utrustet med litt mer emosjoner og et sanseapparat som inkludere et større spenn en din tekniske beskrivelse. Anonymkode: 91cd1...d35 Det spørs jo hvem en har sex med. Om det er noen man ikke har følelser for så blir det jo nærmest en teknisk greie. Om det er f.eks en kjæreste så er det jo noe helt annet. Jeg tror mange synes det er stort å ha sex for første gang med en kjæreste man er veldig glad i, men mange har det ikke slik. Min første gang var en teknisk greie som jeg ikke brydde meg noe særlig om. Det var mye større å gjøre det med en faktisk kjæreste. Anonymkode: caf06...d98 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #30 Skrevet 22. november 2017 Merkelig dette. Hvis en kvinne har blitt feid over av 50-100 menn så er hun veldig mon om at, "fortid er fortid". Hvis en mann er 25+ år gammel og aldri har hatt sex så er det veldig viktig at han lyver, for ellers mister hun interessen. Anonymkode: f132d...271 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #31 Skrevet 22. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: Merkelig dette. Hvis en kvinne har blitt feid over av 50-100 menn så er hun veldig mon om at, "fortid er fortid". Hvis en mann er 25+ år gammel og aldri har hatt sex så er det veldig viktig at han lyver, for ellers mister hun interessen. Anonymkode: f132d...271 Er nok mange her, også kvinner, som ville sett litt rart på andre kvinner som har lagt med 50 - 100 menn. Jeg tror det er en del kvinner som finner det litt avtennende å ha sex med en jomfru, så det er kanskje greiest å ikke si noe. Fungerer mye bedre å si at en har hatt 2 -3 partnere, men at det ikke var snakk om noe forhold. Anonymkode: caf06...d98
Lee Jones Skrevet 22. november 2017 #32 Skrevet 22. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merkelig dette. Hvis en kvinne har blitt feid over av 50-100 menn så er hun veldig mon om at, "fortid er fortid". Hvis en mann er 25+ år gammel og aldri har hatt sex så er det veldig viktig at han lyver, for ellers mister hun interessen. Anonymkode: f132d...271 På KG er det "a womans world" vet du. Kvinner her er veldig selvsentrerte. Skulle egentlig bare mangle siden dette er et veldig sært kvinneforum.
Jens Even Skrevet 22. november 2017 #33 Skrevet 22. november 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Menn som benytter seg av eskorter eller vurderer det kan i hvertfall være sikre på å aldri få noe kjæreste for ingen vil ha en så ekkel mann uten moraler og sunt menneskesyn. Anonymkode: 6669a...164 Ingen opplysningsplikt om det, så tror de fleste damer lever lykkelig uviten om det gitt
Sykkelkopp Skrevet 22. november 2017 #34 Skrevet 22. november 2017 Stirr dem rett inn i øynene og si at du er jomfru imens du smiler lurt. Da nekter de å tro deg og du får poeng for selvsikkerhet. Det er favoritten min. Ingen grunn til å fortelle antall sexpartnere til jenta. De har alltid issues uansett antall. Det de egentlig vil vite når de spør er hvor selvsikker du er seksuelt. Hvis du blir usikker når du snakker om sex eller antall er det et dårlig tegn Eller så sier du bare 1567. Eller "jeg har hatt sex med mange mange kvinner, ofte utendørs i gjørme og regn. Fullstendig mulig at en mann eller to snek seg inn også så det er umulig å vite hvor mange jeg egentlig har hatt sex med" Eller "Det er komplisert" Og så nekter du å utdype. ..."Du ville ikke trodd meg" Eller så sier du "skal vi se" og så begynner du å nevne prostituert/strippernavn 'roxy...' og telle på fingrene Du kan si hva som helst av bullshit bare du sier det på rette måten. Alt annet enn din "okey det har egentlig ikke gått så bra med damer har ikke hatt sex". Det får du bare lov til å si hvis det er løgn og åpenbart at du gjør det bra på damefronten
Sykkelkopp Skrevet 22. november 2017 #35 Skrevet 22. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn som benytter seg av eskorter eller vurderer det kan i hvertfall være sikre på å aldri få noe kjæreste for ingen vil ha en så ekkel mann uten moraler og sunt menneskesyn. Anonymkode: 6669a...164 Sunt menneskesyn og gode moraler er mindre viktig. F.eks "badboy" med ømt punkt for dama og påfølgende ok mot venninner, men mindre hyggelig mot andre fungerer helt fint 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #36 Skrevet 23. november 2017 På 22.11.2017 den 17.39, AnonymBruker skrev: Når en er veldig ung så er jo gjerne alt som er seksuelt veldig ukjent. Men når en f.eks mister jomfrudomme som 23-åring så har en jo gjerne likevel hatt litt av hvert oppi der, og kjenner kroppen sin godt. Da er det ikke like stort å oppleve en penis - selv om det er mye bedre enn en dildo så er ikke følelsen akkurat ukjent. En 17-åring som gjerne ikke har opplevd mer enn tamponger har gjerne en helt annen opplevelse. Anonymkode: caf06...d98 Hva ? jeg er mye eldre enn 23 og har aldri hatt noe annet inni skjeden enn tampong/ob,( eller iallefall prøvd å få dem inn uten å lykkes) ...det kunne derfor aldri falt meg inn å bruke dildo.! Anonymkode: 36d30...c02
Gjest Athleisure Skrevet 24. november 2017 #37 Skrevet 24. november 2017 På 22.11.2017 den 17.04, AnonymBruker skrev: Det viktigste når du ender opp med å ha sex er vel egentlig å bruke god tid på å gjøre henne kåt. Er en klassisk jomfrugutt feil å bruke alt for lite tid på det. Trenger nok dobbelt så lang tid som du tror - hun er nærmest ikke klar før hun er dryppende våt. Anonymkode: caf06...d98 Dette stemmer ikke nødvendigvis. Jeg for eksempel, er klar med en gang og trenger ikke noe oppvarming...
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #38 Skrevet 24. november 2017 På 22.11.2017 den 17.18, AnonymBruker skrev: Jeg ville heller ikke stukket om fyren jeg hadde vært interessert i/datet viste seg å være jomfru. Blir så oppgitt over folk. Anonymkode: 351ca...b44 Tenkte som deg før. Så møtte jeg en jomfru i midten av 30-årene. Hxn er ikke lenger jomfru, men vi er heller ikke lenger et par. Jeg ble ikke skremt av det faktum at hxn var jomfru. Det i seg selv er jo ikke et problem. Det jeg har skjønt i ettertid er at det ofte er flere årsaker til at en er jomfru såpass lenge. Det var mye der som ikke var forenlig med min verden for å si det mildt. Jeg ønsker nok mere normalitet ved neste veikryss Anonymkode: 3b0ac...67a 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #39 Skrevet 24. november 2017 48 minutter siden, AnonymBruker said: Hva ? jeg er mye eldre enn 23 og har aldri hatt noe annet inni skjeden enn tampong/ob,( eller iallefall prøvd å få dem inn uten å lykkes) ...det kunne derfor aldri falt meg inn å bruke dildo.! Anonymkode: 36d30...c02 Da er det nok du som er unntaket altså - veldig mange kvinner har dildo, og spesielt når de er over 18. Anonymkode: caf06...d98 1
Tøytigern Skrevet 24. november 2017 #40 Skrevet 24. november 2017 På 22.11.2017 den 16.02, AnonymBruker skrev: Jeg er 29 år. Møtte ei jente med jevne mellomrom over et par uker. Vi hadde mye til felles, kom veldig godt overens og jeg følte ting gikk veldig bra. Plutselig ble sex et samtaleemne. Jeg eier ikke pokerfjes så jeg sa det som det er: jeg har aldri hatt sex før. Da brøt hun kontakten ganske kjapt og var ikke interessert i å møte meg igjen. Ok, kanskje ikke alle jenter gidder å involvere seg med folk som meg, greit nok det, men likevel: fy faen... den følelsen av å bli avvist når man gjør seg sårbar og forsøker å åpne seg opp om ting som føles litt vanskelig er ikke noe ålreit. Det gikk greit til å begynne med, men nå sitter jeg her et par uker senere og føler meg som en taper og helt verdiløs. Det frister ikke å dra på ny date i frykt av ny avvisning og psyken er rett og slett litt nedstemt. Akkurat nå føles det litt dritt, men jeg vet at det går over. Ville bare ventilere litt på KG, for føler at jeg ikke har noen å prate med om dette. Jeg har betrodd meg til en kompis tidligere om at jeg er uerfaren, men jeg skammer meg litt over følelsene jeg har nå så synes det er litt flaut å prate med ham om det. Anonymkode: 89462...d47 Uj, da, Kinkig, den der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå