AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Jeg er 29 år. Møtte ei jente med jevne mellomrom over et par uker. Vi hadde mye til felles, kom veldig godt overens og jeg følte ting gikk veldig bra. Plutselig ble sex et samtaleemne. Jeg eier ikke pokerfjes så jeg sa det som det er: jeg har aldri hatt sex før. Da brøt hun kontakten ganske kjapt og var ikke interessert i å møte meg igjen. Ok, kanskje ikke alle jenter gidder å involvere seg med folk som meg, greit nok det, men likevel: fy faen... den følelsen av å bli avvist når man gjør seg sårbar og forsøker å åpne seg opp om ting som føles litt vanskelig er ikke noe ålreit. Det gikk greit til å begynne med, men nå sitter jeg her et par uker senere og føler meg som en taper og helt verdiløs. Det frister ikke å dra på ny date i frykt av ny avvisning og psyken er rett og slett litt nedstemt. Akkurat nå føles det litt dritt, men jeg vet at det går over. Ville bare ventilere litt på KG, for føler at jeg ikke har noen å prate med om dette. Jeg har betrodd meg til en kompis tidligere om at jeg er uerfaren, men jeg skammer meg litt over følelsene jeg har nå så synes det er litt flaut å prate med ham om det. Anonymkode: 89462...d47 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 Helt lov å blir nedfor av dette. Ventiler i vei, ønsker deg lykke til neste gang du prøver deg Anonymkode: 4d6e1...2c8 4
Jens Even Skrevet 22. november 2017 #3 Skrevet 22. november 2017 Det er derfor mange menn bare hadde hatt godt av å møtt en eskorte, Det hadde brutt en barriere og du hadde ikke hatt behov for å fortelle henne det, for du hadde hatt lave skuldre. Eventuelt da bare begynne å møte jenter som er lette på tråden og som du ikke tenner så mye på, så det blir lettere å hoppe i det uten å føle at du har så mye å tape. 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #4 Skrevet 22. november 2017 Jeg skjønner at det er sårt for deg. Jeg vil bare si at det ikke er alle jenter som hadde synes dette var noe problem - meg selv inkludert. Alle jenter er ulike, og noen har preferanser som ikke matcher deg. Ikke gi opp! Anonymkode: 1acda...fa8 8
MajorasMaske Skrevet 22. november 2017 #5 Skrevet 22. november 2017 Godt gjort. Ærlighet varer lengst. 6
appelsinjuice Skrevet 22. november 2017 #6 Skrevet 22. november 2017 Jeg ville ikke fortalt noe til neste jente du møter. Ikke før dere evt. har blitt kjærester og temaet ekser kommer opp. Bare unngå temaet (du kan jo si du aldri har vært i noe langvarig forhold før, men det behøver jo ikke bety at du aldri har hatt sex) 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #7 Skrevet 22. november 2017 Jeg er kvinne, men om jeg var deg så ville ikke jeg fortalt at jeg var jomfru. Ville ha sagt at jeg aldri har vært i et langvarig forhold, og hatt lite sex. Om du da ender opp med å komme veldig fort når du faktisk har sex så ville jeg ha "unnskyldt" meg med at jeg var veldig nervøs førdi jeg likte henne så godt / at jeg, som sagt, har lite erfaring. Om hun spør deg konkret hvor mange du har hatt sex med så bare lyg. Si at du f.eks har hatt sex med 2 - 3 stykker. Det viktigste når du ender opp med å ha sex er vel egentlig å bruke god tid på å gjøre henne kåt. Er en klassisk jomfrugutt feil å bruke alt for lite tid på det. Trenger nok dobbelt så lang tid som du tror - hun er nærmest ikke klar før hun er dryppende våt. Anonymkode: caf06...d98 6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #8 Skrevet 22. november 2017 34 minutter siden, Jens Even skrev: Det er derfor mange menn bare hadde hatt godt av å møtt en eskorte I løpet av det siste året har jeg gått til sengs med flere jenter. Både gitt og mottatt oralsex. Det har bare aldri gått så langt at jeg faktisk har hatt sex. Så jeg har noe erfaring og vet hva en sånn setting innebærer. En eskorte ville ikke løst problemet. Det er rett og slett veldig uaktuelt. Ts Anonymkode: 89462...d47 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #9 Skrevet 22. november 2017 Jeg ville heller ikke stukket om fyren jeg hadde vært interessert i/datet viste seg å være jomfru. Blir så oppgitt over folk. Anonymkode: 351ca...b44 10
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #10 Skrevet 22. november 2017 Kanskje en promiskuøs kvinne/jente hadde passet perfekt for deg, en som kan lære deg opp ? Bare husk på at hun får sjekket seg for kjønnssykdommer først selvfølgelig før dere evt har sex.... Anonymkode: 36d30...c02
Gjest Ingenting2 Skrevet 22. november 2017 #11 Skrevet 22. november 2017 Du er ingen taper! Det er ikke lett, men vær nøye på hvem du åpner deg for, tenk deg at vedkommende skal fortjene en som deg!
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #12 Skrevet 22. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: I løpet av det siste året har jeg gått til sengs med flere jenter. Både gitt og mottatt oralsex. Det har bare aldri gått så langt at jeg faktisk har hatt sex. Så jeg har noe erfaring og vet hva en sånn setting innebærer. En eskorte ville ikke løst problemet. Det er rett og slett veldig uaktuelt. Ts Anonymkode: 89462...d47 Du har hatt sex, det er samleie du ikke har hatt. At jenta du datet dro fordi du fortalte at du var jomfru betyr bare at hun ikke var riktig for deg. Ingen gode mennesker som liker deg for den du er gjør noe slikt. Anonymkode: 1522e...891 16
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #13 Skrevet 22. november 2017 For en kvalitetsjente du har møttAnonymkode: 20626...8f0 7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #14 Skrevet 22. november 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne, men om jeg var deg så ville ikke jeg fortalt at jeg var jomfru. Ville ha sagt at jeg aldri har vært i et langvarig forhold, og hatt lite sex. Om du da ender opp med å komme veldig fort når du faktisk har sex så ville jeg ha "unnskyldt" meg med at jeg var veldig nervøs førdi jeg likte henne så godt / at jeg, som sagt, har lite erfaring. Om hun spør deg konkret hvor mange du har hatt sex med så bare lyg. Si at du f.eks har hatt sex med 2 - 3 stykker. Det viktigste når du ender opp med å ha sex er vel egentlig å bruke god tid på å gjøre henne kåt. Er en klassisk jomfrugutt feil å bruke alt for lite tid på det. Trenger nok dobbelt så lang tid som du tror - hun er nærmest ikke klar før hun er dryppende våt. Anonymkode: caf06...d98 Ærlighet varer lengst. Å miste jomfrudommen er jo noe stort i seg selv. Anonymkode: 3fbdb...e00 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #15 Skrevet 22. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker said: I løpet av det siste året har jeg gått til sengs med flere jenter. Både gitt og mottatt oralsex. Det har bare aldri gått så langt at jeg faktisk har hatt sex. Så jeg har noe erfaring og vet hva en sånn setting innebærer. En eskorte ville ikke løst problemet. Det er rett og slett veldig uaktuelt. Ts Anonymkode: 89462...d47 Da skjønner jeg egentlig nærmest ikke tråden din. Men som en annen sier over her så gir det da ikke mening at du sa til henne at du var jomfru, fordi det er du jo ikke... Anonymkode: caf06...d98
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #16 Skrevet 22. november 2017 Just now, AnonymBruker said: Ærlighet varer lengst. Å miste jomfrudommen er jo noe stort i seg selv. Anonymkode: 3fbdb...e00 Nja, jeg synes ikke det var så stort. Bare hypet opp. Hadde sikkert vært stort om jeg var 16 da jeg mistet den. Men uansett om det gjerne er stort for en selv så behøver en jo ikke si noe til den man har sex med. Anonymkode: caf06...d98 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #17 Skrevet 22. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nja, jeg synes ikke det var så stort. Bare hypet opp. Hadde sikkert vært stort om jeg var 16 da jeg mistet den. Men uansett om det gjerne er stort for en selv så behøver en jo ikke si noe til den man har sex med. Anonymkode: caf06...d98 Det var stort for meg som 17-åring, vil ikke tro at det endres med alderen. Jeg har aldri datet en mann som er jomfru men tror ikke det skulle ha vært noe problem. Det kommer kanskje heller an på grunnen til at han er jomfru? Anonymkode: 3fbdb...e00 1
kubrak Skrevet 22. november 2017 #18 Skrevet 22. november 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er 29 år. Møtte ei jente med jevne mellomrom over et par uker. Vi hadde mye til felles, kom veldig godt overens og jeg følte ting gikk veldig bra. Plutselig ble sex et samtaleemne. Jeg eier ikke pokerfjes så jeg sa det som det er: jeg har aldri hatt sex før. Da brøt hun kontakten ganske kjapt og var ikke interessert i å møte meg igjen. Ok, kanskje ikke alle jenter gidder å involvere seg med folk som meg, greit nok det, men likevel: fy faen... den følelsen av å bli avvist når man gjør seg sårbar og forsøker å åpne seg opp om ting som føles litt vanskelig er ikke noe ålreit. Det gikk greit til å begynne med, men nå sitter jeg her et par uker senere og føler meg som en taper og helt verdiløs. Det frister ikke å dra på ny date i frykt av ny avvisning og psyken er rett og slett litt nedstemt. Akkurat nå føles det litt dritt, men jeg vet at det går over. Ville bare ventilere litt på KG, for føler at jeg ikke har noen å prate med om dette. Jeg har betrodd meg til en kompis tidligere om at jeg er uerfaren, men jeg skammer meg litt over følelsene jeg har nå så synes det er litt flaut å prate med ham om det. Anonymkode: 89462...d47 La være å si at du er jomfru neste gang da 1
FrodeF Skrevet 22. november 2017 #19 Skrevet 22. november 2017 39 minutter siden, MajorasMaske skrev: Godt gjort. Ærlighet varer lengst. Eller kortest, som i dette tilfellet. 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #20 Skrevet 22. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det var stort for meg som 17-åring, vil ikke tro at det endres med alderen. Jeg har aldri datet en mann som er jomfru men tror ikke det skulle ha vært noe problem. Det kommer kanskje heller an på grunnen til at han er jomfru? Anonymkode: 3fbdb...e00 Når en er veldig ung så er jo gjerne alt som er seksuelt veldig ukjent. Men når en f.eks mister jomfrudomme som 23-åring så har en jo gjerne likevel hatt litt av hvert oppi der, og kjenner kroppen sin godt. Da er det ikke like stort å oppleve en penis - selv om det er mye bedre enn en dildo så er ikke følelsen akkurat ukjent. En 17-åring som gjerne ikke har opplevd mer enn tamponger har gjerne en helt annen opplevelse. Anonymkode: caf06...d98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå