AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #21 Skrevet 22. november 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da blir det uaktuelt å dra tidlig til sykehuset her i hvert falk, ettersom jeg ikke tåler lystgass og er blitt frarådet epidural. Synd jeg skal bli fratatt en naturlig fødsel fordi jeg trener tung styrke 5 ganger i uken og derfor er avhengig av å også ha noe fett, selv om jeg har mest muskler.. Anonymkode: 7ec91...969 Hør med sykehuset og legen din er nok ikke SÅ rigide. Anonymkode: de0a4...29d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #22 Skrevet 23. november 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Som de andre sier er det overvåkingen det går på. De får ikke undersøkt deg på samme måte når du ligger å dupper i vann, målinger kan bli feil og det samme med blodtrykk. Anonymkode: d03cd...0fa Hvordan da? Anonymkode: 2fa25...dd9
Mnjah Skrevet 23. november 2017 #23 Skrevet 23. november 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan da? Anonymkode: 2fa25...dd9 Antar det er fordi blodtrykket faller i det du reiser deg opp fra et varmt badekar. Eller blodtrykket blir høyere av å ligge i varmt vann.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #24 Skrevet 24. november 2017 TS her. Tusen takk for så mange nyttige svar og jeg har blitt litt klokere. Jeg skjønner jo at de må ha en grense selv om jeg ikke akkurat ser stor ut da jeg alltid har trent mye styrke og er generelt sterk. Pleier å være med på sykkel- Birken og andre sykkelritt så formen bør det ikke være noe galt med. Som sagt ikke gått opp i vekt ennå heller. Synes bare det er så innmari dumt at jordmor var så med på ideen min om badekar og så viser det seg at det ikke er en mulighet likevel. Skulle bare ønske hun hadde sagt det på første møte for trodde liksom det var greit når det var klarsignal fra henne. Hun jobber på samme avdeling som jeg skal føde, så litt rart at hun ikke har sagt noe når både vekt og høyde står i helsekortet naturlig nok. Anonymkode: 5cf54...9a0
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #25 Skrevet 24. november 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Tusen takk for så mange nyttige svar og jeg har blitt litt klokere. Jeg skjønner jo at de må ha en grense selv om jeg ikke akkurat ser stor ut da jeg alltid har trent mye styrke og er generelt sterk. Pleier å være med på sykkel- Birken og andre sykkelritt så formen bør det ikke være noe galt med. Som sagt ikke gått opp i vekt ennå heller. Synes bare det er så innmari dumt at jordmor var så med på ideen min om badekar og så viser det seg at det ikke er en mulighet likevel. Skulle bare ønske hun hadde sagt det på første møte for trodde liksom det var greit når det var klarsignal fra henne. Hun jobber på samme avdeling som jeg skal føde, så litt rart at hun ikke har sagt noe når både vekt og høyde står i helsekortet naturlig nok. Anonymkode: 5cf54...9a0 Det er jo godt mulig du kan få sitte litt i badekar allikevel, jeg tror ikke nødvendigvis de er fullstendig firkantet på dette overalt. Anonymkode: 0268a...855
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #26 Skrevet 24. november 2017 Om du får lov til å være i badekar så betyr ikke det at du kan likevel. Blir du igangsatt eller på andre måter må overvåkes- eller badekarene er opptatt skjer det uansett ikke. Spør sykehuset generelt, og oppgi at du trener mye styrke. Anonymkode: b779b...be9
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #27 Skrevet 24. november 2017 Du får nok ikke være i vann pga overvåkning. For babyen din sitt beste. Anonymkode: 42048...b6d
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #28 Skrevet 25. november 2017 Min BMI er på 27, og legen min omtaler meg som slank. Så tror ikke BMI skal ha så mye å si egentlig. Anonymkode: de0a4...29d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå