Gå til innhold

Svenske hollywood fruene

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig :fnise: Jeg likte Maria godt i de første sesongene men etterhvert begynte hun å bli kjedelig. Det eneste hun gjør er å kjøpe interiørting nesten, ikke så spennende :P Det var litt mer liv i Maria da hun var venner med Mindy. Jeg lurer på hva som skjedde der? Kan nesten virke ut som om familien presset Maria til å avslutte vennskapet og det er ikke OK :(

Husfruene jeg har likt best er dessverre de som bare fikk en sesong. Siv Cotton og Sofie Prydz :sjokkert:

Anonymkode: 8d666...f37

Nei, S. Prydz var kjedelig, og Siv Cotton snakket bare om sex. Det virket så påtatt. 

Anna Anka var så ovenpå pga all rikdommen. Men det spørs om hun hadde vært like cocktails nå. Det hadde vært kult å få henne tilbake, sammen med Gunilla og bond-dama. 

Anonymkode: afeb6...cc5

• Liker 2
Skrevet
On ‎29‎.‎11‎.‎2017 at 11:19 AM, AnonymBruker said:

Haha, jeg dauer, merkeligste "musikk"videoen ever. Hva i all verden gjør for eksempel den halvnakne purunge asiaten sammen med røya Gunilla?

Anonymkode: 8f94a...af7

Hun sier for åpent kamera at datteren hennes er verdensstjerne og synger mye bedre enn alle andre. Hun har sånn er vakker røst...

Han asiaten var vel en treat for Gunilla - hun betalte dyrt.

Skrevet
3 hours ago, Peonjenta said:

Lurer på hvor datteren til Gunilla har blitt av, flyttet ut?  Rart ikke Gunilla har sagt noe om det...

Hun var hjemme da Gunilla ikke kom seg avgårde i tid til fruetreffet. Da var hun syk.
Og ja, jeg forstår at hun er morens første prioritet, men å ikke kunne fyke avgårde en sms og fortelle hun ble sen en gang - hun som snakker om å være høflig, etikette etc - det er jo bare latterlig.

Gunilla er bare koko - og mannegal. Glemmer ikke da hun omtrent la seg over han presten i kirken...oh lord.

• Liker 4
Skrevet

Ang mindy og maria, jeg tror ikke det er nødt til å være sånn at familien ba hun avslutte vennskapet, men at mindy hadde verdier og moraler som ikke gikk overens med maria sine og da trakk maria seg ut av vennskapet når mindy prøvde å påvirke hun til å bli et dårligere menneske så å si.  En partygirl og manchaser som syns det er gøy å blotte rumpa til andre biler som en og annen 17 åring , er gøy for en periode å henge med, men ikke i lengden når man selv er en ganske rolig og dannet trofast familiemor. Tipper mindy ble sutrete når maria sa nei til å bli med på fester 3 ganger i uken osv. 

Anonymkode: 690cf...b4f

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ang mindy og maria, jeg tror ikke det er nødt til å være sånn at familien ba hun avslutte vennskapet, men at mindy hadde verdier og moraler som ikke gikk overens med maria sine og da trakk maria seg ut av vennskapet når mindy prøvde å påvirke hun til å bli et dårligere menneske så å si.  En partygirl og manchaser som syns det er gøy å blotte rumpa til andre biler som en og annen 17 åring , er gøy for en periode å henge med, men ikke i lengden når man selv er en ganske rolig og dannet trofast familiemor. Tipper mindy ble sutrete når maria sa nei til å bli med på fester 3 ganger i uken osv. 

Hvor har du fått den infomasjonen var?

Link please :)

Anonymkode: 7ddf6...39a

• Liker 3
Skrevet

Noen som har sett filmen til Agnes Nicole Winther?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

sorry fra

ikke var :)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har sett filmen til Agnes Nicole Winther?

Nei, men jeg har sett musikkvideoen hennes😂

Like morsom hver gang!

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei, men jeg har sett musikkvideoen hennes😂

Like morsom hver gang!

Real man?

Har du link :laugh:

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Real man?

Har du link :laugh:

Er det ikke bare å søke den opp på YouTube?

Skrevet
1 minutt siden, Christy89 said:

Er det ikke bare å søke den opp på YouTube?

jeg vet ikke hvilken musikk video hun mener.

Derfor spør jeg.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor spør du ikke om link fra de som sier at familien til maria tvang hun til å slutte å være venninde med mindy? 

Det jeg skrev er basert på livsstilen til mindy, som vi så mye av i serien de episodene hun var med, og den er jo ikke helt forenlig med maria sin. Så det kan like gjerne være maria selv som avsluttet vennskapet fordi mindy hele tiden prøvde å få hun med på ting hun ikke syntes passet seg eller hadde moral til å prioritere. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor spør du ikke om link fra de som sier at familien til maria tvang hun til å slutte å være venninde med mindy? 

Det jeg skrev er basert på livsstilen til mindy, som vi så mye av i serien de episodene hun var med, og den er jo ikke helt forenlig med maria sin. Så det kan like gjerne være maria selv som avsluttet vennskapet fordi mindy hele tiden prøvde å få hun med på ting hun ikke syntes passet seg eller hadde moral til å prioritere. 

Fordi det jeg har lest,men det du skriver her har ikke lest noe om

17 minutter siden, AnonymBruker said:

En partygirl og manchaser som syns det er gøy å blotte rumpa til andre biler som en og annen 17 åring  fester 3 ganger i uken osv. 

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, S. Prydz var kjedelig, og Siv Cotton snakket bare om sex. Det virket så påtatt. 

Anna Anka var så ovenpå pga all rikdommen. Men det spørs om hun hadde vært like cocktails nå. Det hadde vært kult å få henne tilbake, sammen med Gunilla og bond-dama. 

Det som provoserer mest med disse "fruene" er at de får det til å virke som om de er så travle, og mange har ikke barn engang.  Ja det er travelt med venninnelunsjer, botox, massage, manikyravtaler og interiørkjøp dere. 

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, Peonjenta said:

Det som provoserer mest med disse "fruene" er at de får det til å virke som om de er så travle, og mange har ikke barn engang.  Ja det er travelt med venninnelunsjer, botox, massage, manikyravtaler og interiørkjøp dere. 

De har da vel barn! Bortsett fra de nye ungjentene, Elena og Jennifer. Men alle jobber jo faktisk også. Ikke sånn som jeg jobber, men likevel...

Annonse
Skrevet

Det er snart jul og jeg syns vi skal kose oss med litt oppfriskende gjensyn med noen av mange høydepunkt
eller lavmål, alt etter som en ser det. :fnise: 

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anna Anka og Gunilla åhåy det hadde blitt liv :ler:

• Liker 4
Skrevet

Åsa og Isabel er jo minst like ille som Gunilla, om ikke verre. De gjør alt for å skape konflikter og provosere henne, og det er bare unødvendig. Synes programmet var bedre uten alt dette dramaet, om det så nå er staga eller ikke. 

Anonymkode: bfd4b...37a

Skrevet (endret)
39 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Det er snart jul og jeg syns vi skal kose oss med litt oppfriskende gjensyn med noen av mange høydepunkt
eller lavmål, alt etter som en ser det. :fnise: 

Det fjeset der kan man jo skremme unger med. Eller - jeg blir redd av det fjeset. Og husk hun tror hun kan dø av å få et glass vann kastet på seg (innholdet). Stakkars ungen hennes.

Hun sier mye stygt til og om andre...

Endret av Måbarefåsiat...
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...