Gå til innhold

Benedicthe Bjerke


Katten

Anbefalte innlegg

Bloggeren ByBenedicthe- Synes hun har så fin stil! Har hun vært modell?  Benedichte skriver også på Facebookprofilen hennnes at hun er sykepleier, men trodde ikke hun fullførte utdannelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er i hvertfall ikke i Helsepersonallregisteret.. men har jobbet som kosmetisk sykepleier på Signaturklinikken...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Gjesta skrev:

Hun er helt ræva på å merke reklame ihvertfall!

Og Jodel anser du som en sikker kilde? omg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Katten skrev:

Bloggeren ByBenedicthe- Synes hun har så fin stil! Har hun vært modell?  Benedichte skriver også på Facebookprofilen hennnes at hun er sykepleier, men trodde ikke hun fullførte utdannelsen?

Nok en av de pene vestkant jentene, med en kjedelig blogg. Minnie Mouse kjole er ikke det jeg vil definere som trendy eller kult

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Gulleplutt said:

Og Jodel anser du som en sikker kilde? omg

Jeg har da ikke sagt noe om Jodel 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke store forskjellen mellom Jodel og Kvinneguiden sånn egentlig - annet at man kan se alle innlegg fra en bruker her på Kvinneguiden.

Det som har stått på Jodel er grundig beskrevet og virker ikke som det blir tatt sånn helt ut av det blå.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, troikaen skrev:

Det er vel ikke store forskjellen mellom Jodel og Kvinneguiden sånn egentlig - annet at man kan se alle innlegg fra en bruker her på Kvinneguiden.

Det som har stått på Jodel er grundig beskrevet og virker ikke som det blir tatt sånn helt ut av det blå.

Hva er det som har stått på Jodel? 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Gjesta skrev:

Jeg har da ikke sagt noe om Jodel 

Beklager Gjesta! Jeg siterte feil person i farten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hennes mann har sittet 18 dager i fengsel og mistet lappen for 2 år for fyllekjøring. Han husket ikke at han hadde kjørt bilen engang. Dette har stått i bla VG og Se & Hør, så det er hverken rykter eller spekulasjon. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
1 time siden, Viking-girl skrev:

Hennes mann har sittet 18 dager i fengsel og mistet lappen for 2 år for fyllekjøring. Han husket ikke at han hadde kjørt bilen engang. Dette har stått i bla VG og Se & Hør, så det er hverken rykter eller spekulasjon. 

Radarpar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Viking-girl skrev:

Hennes mann har sittet 18 dager i fengsel og mistet lappen for 2 år for fyllekjøring. Han husket ikke at han hadde kjørt bilen engang. Dette har stått i bla VG og Se & Hør, så det er hverken rykter eller spekulasjon. 

 

21 minutter siden, jentekvinne skrev:

Radarpar. 

Vel, jeg hadde ikke hørt om dama før denne tråden kom og jeg har tittet litt i bloggen hennes de siste par dagene og jeg er ikke imponert, jeg får Camilla Pihl følelse, dvs bloggen er dødskjedelig. Jeg blir ikke å følge henne videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...