Gå til innhold

Benedicthe Bjerke


Katten

Anbefalte innlegg

For meg virker det som at det er ekkelt at det har kommet opp i media. Ellers hadde hun gjort opp for lenge siden og betalt venninnen. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, lilletrilleline skrev:
 

For meg virker det som at det er ekkelt at det har kommet opp i media. Ellers hadde hun gjort opp for lenge siden og betalt venninnen. 

Ja.. og nå er strategien å forholde seg helt rolig og ikke kaste bensin på bålet. Ikke si noe før saken er "glemt"..

Det aller minste hun kan gjøre er å kompansere alle offrene der ute. Må være kvalmt for dem å se hun mesker seg i luksusartiker.. 😑

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Unika skrev:
 

Ja.. og nå er strategien å forholde seg helt rolig og ikke kaste bensin på bålet. Ikke si noe før saken er "glemt"..

Det aller minste hun kan gjøre er å kompansere alle offrene der ute. Må være kvalmt for dem å se hun mesker seg i luksusartiker.. 😑

Tviler på at denne saken blir glemt. Akkurat som fyllekjøringen til mannen. Tenk at hun hadde mange år på seg til å betale tilbake, men istedet slettet hun dem fra Facebook for å kutte ut kontakten. Så nå vet alle hva hun har gjort. 

Dette kommer til å henge over dem, men håper jo at hun nå kommer til å gjøre opp for seg og hvertfall ikke følge fjaset Erland Bakke skrev i kommentarfeltet. 

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner.

Raven Emerald, mod.

Edit: Ryddet for persondebatt. Edie, adm.

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benedicthe fikk autorisasjonen sin 25/10-18 i følge barnevakten vår. Så da bør i hvertfall spekulasjonene om det være over. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Veslefrikk skrev:
 

Benedicthe fikk autorisasjonen sin 25/10-18 i følge barnevakten vår. Så da bør i hvertfall spekulasjonene om det være over. 

For tre dager siden, kanskje hun ikke har brydd seg med å søke før?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Veslefrikk skrev:
 

Benedicthe fikk autorisasjonen sin 25/10-18 i følge barnevakten vår. Så da bør i hvertfall spekulasjonene om det være over. 

Det stemmer. Hun kan nå søkes opp i Helsepersonellregisteret. Fødselsdatoen hennes finnes avbildet på vitnemålet i det siste blogginnlegget.

Endret av TVtittern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer meg på, når man blir frastjålet et kort som blir misbrukt, og dette blir anmeldt - er det ikke sånn at kortselskapet dekker misbruket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun fortsatt har en anmeldelse mot seg i USA, betyr det at hun fortsatt kan bli pågrepet hvis hun reiser dit? 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, bonsaijenta skrev:
 

Hvis hun fortsatt har en anmeldelse mot seg i USA, betyr det at hun fortsatt kan bli pågrepet hvis hun reiser dit? 

 

Ja.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bloggerspråk/bløffespråk:

tatt = stjålet

eventyrlysten = tyv

beskyldninger = sannhet

 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
På 29.10.2018 den 12.13, Justlooking skrev:
 

Lurer meg på, når man blir frastjålet et kort som blir misbrukt, og dette blir anmeldt - er det ikke sånn at kortselskapet dekker misbruket?

Spiller ingen rolle om forsikringen dekker for misbruket eller ei. Hun skylder fortsatt RL penger hvis hun ikke har betalt de tilbake til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 3.11.2018 den 11.58, nicecar skrev:
 

Spiller ingen rolle om forsikringen dekker for misbruket eller ei. Hun skylder fortsatt RL penger hvis hun ikke har betalt de tilbake til henne.

.

Endret av Nova sofie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2018 den 17.00, Hummingbird2 skrev:
 

Ja.

Da skjønner jeg at hun ikke har reist dit med bloggervenninene sine. 

Jeg kan ikke tenke meg verre straff enn dette for henne. Synes egentlig litt synd på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...