Gå til innhold

Buss til Gyldenpris, gå til Damsgårdsveien (Bergen)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I neste uke skal jeg på et møte med adresse Damsgårdsveien. Jeg søkte opp på Google Maps, og oppdaget at gangveien fra busstoppet rett etter Puddefjordsbroen (før den kjører inn i tunnelen mot Fyllingsdalen), ligger veldig nær Straxhuset. Søkte videre, og fant noen ganske avskrekkende artikler om "Strax-tunnelen". Så nå gruer jeg meg til å gå fra bussen og til dit jeg skal. Må jeg gjennom "Strax-tunnelen" for å komme til Damsgårdsveien ? 

Anonymkode: cfbbc...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du må ikke gå gjennom den verste tunnelen for å komme deg dertil. Om du går av bussen rett foran inngangen til Løvstakktunnelen, må du gjennom en tunnel, men det er ikke denne narkisene sitter i. Så kan du velge å bruke gangfelt til å komme deg over veien og ned i Damgsgårdsveien i stedet. Det er lenger å gå enn gjennom narkistunnelen, men jeg gjør det likevel. 

Se på google maps, så ser du hvor det er gangfelt. Narkistunnelen er den som går rett fra straxhuset og i t-kryss med den som går under utkjørselen fra Damsgårdstunnelen. 

Anonymkode: 52c3a...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Bruker heller litt ekstra tid,enn å gå igjennom en tunnel med narkomane. 

Anonymkode: cfbbc...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...