AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #1 Del Skrevet 19. november 2017 Hei, håper noen vil hjelpe. Er nå ferdig med ett broderi på en sånn ring, vet ikke helt hva de heter, syring? I hver fall, hvordan gjøres det videre nå? Hva gjør jeg med kantene? Og baksiden? Det ser jo helt på trynet ut på baksiden Som dere sikkert skjønner, er helt ny på det her På forhånd takk! Anonymkode: 40176...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #2 Del Skrevet 20. november 2017 Når du broderer så er kunsten å få en like fin bakside som fremside. Noen vasker/skyller lett opp ferdige broderier for å fjerne alt fingrene har dratt med seg underveis i arbeidet, andre stryker rammer inn og henger på veggen. Den doble ringen er en broderingsring/broderiring. http://patchwork-oasen.dk/images/PO201-0213 Anonymkode: 8fe0b...33e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #3 Del Skrevet 20. november 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Når du broderer så er kunsten å få en like fin bakside som fremside. Noen vasker/skyller lett opp ferdige broderier for å fjerne alt fingrene har dratt med seg underveis i arbeidet, andre stryker rammer inn og henger på veggen. Den doble ringen er en broderingsring/broderiring. http://patchwork-oasen.dk/images/PO201-0213 Anonymkode: 8fe0b...33e Ah! Vell, det er IKKE like fint på baksiden som fremsiden i hvert fall Det får bli neste øvelse tror jeg! Den linken du la ved får jeg bare 'error' på... Takk for svar TS Anonymkode: 40176...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #4 Del Skrevet 20. november 2017 Er det et bilde, duk, pute? Om det er et bilde så er sikkert det beste å sy på et bakstykke så får du skjult baksiden og gjort noe med kantene samtidig Anonymkode: 77016...f11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #5 Del Skrevet 20. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det et bilde, duk, pute? Om det er et bilde så er sikkert det beste å sy på et bakstykke så får du skjult baksiden og gjort noe med kantene samtidig Anonymkode: 77016...f11 Er bilde, det var lurt! Da prøver jeg det så får jeg se hvordan det går Takk! TS Anonymkode: 40176...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå