Gå til innhold

Brodering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, håper noen vil hjelpe.

Er nå ferdig med ett broderi på en sånn ring, vet ikke helt hva de heter, syring? 
I hver fall, hvordan gjøres det videre nå? Hva gjør jeg med kantene? Og baksiden? Det ser jo helt på trynet ut på baksiden :fnise:
Som dere sikkert skjønner, er helt ny på det her :fnise:

På forhånd takk! :laugh:

Anonymkode: 40176...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du broderer så er kunsten å få en like fin bakside som fremside. Noen vasker/skyller lett opp ferdige broderier for å fjerne alt fingrene har dratt med seg underveis i arbeidet, andre stryker rammer inn og henger på veggen.

Den doble ringen er en broderingsring/broderiring.  

 

http://patchwork-oasen.dk/images/PO201-0213 

 

Anonymkode: 8fe0b...33e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du broderer så er kunsten å få en like fin bakside som fremside. Noen vasker/skyller lett opp ferdige broderier for å fjerne alt fingrene har dratt med seg underveis i arbeidet, andre stryker rammer inn og henger på veggen.

Den doble ringen er en broderingsring/broderiring.  

 

http://patchwork-oasen.dk/images/PO201-0213 

 

Anonymkode: 8fe0b...33e

Ah! Vell, det er IKKE like fint på baksiden som fremsiden i hvert fall :fnise: Det får bli neste øvelse tror jeg! :rolleyes: Den linken du la ved får jeg bare 'error' på... :vetikke:
Takk for svar :laugh:

 

TS

Anonymkode: 40176...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et bilde, duk, pute? Om det er et bilde så er sikkert det beste å sy på et bakstykke så får du skjult baksiden og gjort noe med kantene samtidig

Anonymkode: 77016...f11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det et bilde, duk, pute? Om det er et bilde så er sikkert det beste å sy på et bakstykke så får du skjult baksiden og gjort noe med kantene samtidig

Anonymkode: 77016...f11

Er bilde, det var lurt! Da prøver jeg det så får jeg se hvordan det går :nori: Takk!

TS

Anonymkode: 40176...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...