Gå til innhold

Våkenklubben

Fremhevede innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

Godnatt, det var koselig å ha deg her!! *glad jeg startet tråden*

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet
Ja nå som de ekstra tullekiloene begynner å flytte på seg (les: drar seg til helv.. vekk fra meg), så må jeg si at jeg er ganske stolt av og fornøyd med kroppen min. Jeg er høy og slank, og har flotte bein om jeg bare får strammet dem opp litt! Og folk sier jeg har flott rumpe :)

Så joda, jeg er så fornøyd at!

Det er bra! :) Er ganske fornøyd selv, bortsett fra lårene. Blæ. Hva er du mest fornøyd med, da?

Gjest GreenSky
Skrevet
I'd looove to go to bed. Men må disiplinere med selv nok først. Skrive skrive skrive.

Hørtes kjedelig ut, å sitte og skrive så seint. :trøste:

Skrevet

Hørtes kjedelig ut, å sitte og skrive så seint. :trøste:

Det er dritkjedelig! Men må leveres i morgen. Og iløpet av morgendagen må jeg bruke tiden på en helt annen del av selve oppgaven. Ikke tid til å skrive da.

Takk for trøst :)

Gjest Ninakanin
Skrevet

På hele meg?

Hmm... Jeg er ikke heeelt fornøyd ennå, men med litt trening så vil jeg nok ha en fin mage, tror jeg. Og som sagt, beina... Ooooooog... Hehe, tror kanskje jeg kan få en fin rygg? Ooooog... (hehe, du spurte, jeg er så happy nå pga buksa at ALT på meg er fint nå!!).. Ja, selvfølgelig, jeg er kjempeglad i saltvannsbrystene mine, verdens beste invistering selv om jeg kanskje må justere litt på ting og tang etterhvert (bagateller).

Og så ser jeg vel ok ut egentlig? Er egentlig mest fornøyd med personligheten min tror jeg, ut i fra det folk sier til meg virker det som jeg er en person liker å være sammen med. Og DET er flott det!!

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja jeg pleier å si at jeg er glad jeg ikke var av de populære da jeg gikk på barneskolen og ungdomsskolen spesielt, men fikk bruke disse årene til å finne meg selv, hva slags interesser jeg har og hvilke bein jeg har å stå på, sånn at man får utviklet en solid og god personlighet. For det er mange av ungdomsskole-tøffingene som møter veggen når utseende takker for seg og livets brutalitet banker på døra ;)

Gjest GreenSky
Skrevet

Hm, jeg vet. Jeg var heller ikke blandt de mest populære på barne/ungdomskolen. Faktisk ble jeg mobbet og hadde bare en venninne. Ble mobbet fordi jeg var tilflytter i en bygd på landet. Snakket en annen dialekt, og sånn. Men nå... Mobberne de, som viste seg å være minst tilpassningsdyktige ble værende i byda, fikk kjedelige jobber (som på den lokale bensinstasjonen) og giftet seg of fikk barn tidlig. De smartere (som meg) flyttet. Og nå er jeg fremdeles i ungdomsåra, men de for lengst er etablert med lite spennende liv. Den som ler sist... :sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet
Ja jeg vet' date=' bør vi legge oss?[/quote']

Bør vel det, snart. :roll: ----> Trøtte øyne-smiley.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Kjempemassegodnattiklem, det var koselig :)

Får se hvem av oss som er først oppe i morgen da ;)

Sov godt!!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Oioioi? Hvor i alle dager da? Det er alltid så skummelt å bli observert ;p

Skrevet

Oioioi? Hvor i alle dager da? Det er alltid så skummelt å bli observert ;p

Sørlandssenteret og ned i sentrum ;)

Hvis du skal på byen neste helg, så kanskje jeg ser deg/dere da også 8)

Skrevet

Skal på byen (midnight) fredag ja haha så stalk ivei ;D Og husk nå endelig å ha med godteri du skal lokke meg i bilen din med, slik at du kan ta meg med til hemmelig hytte og spise meg til kvelds:O :o :o

For slik gjør folk fra internett nemlig! :o

Skrevet
Skal på byen (midnight) fredag ja haha så stalk ivei ;D Og husk nå endelig å ha med godteri du skal lokke meg i bilen din med, slik at du kan ta meg med til hemmelig hytte og spise meg til kvelds:O :o :o

For slik gjør folk fra internett nemlig! :o

:ler::ler::ler:

• 1 måned senere...
Skrevet
Det er ofte stille på KG så sent på natten, så jeg lager en tråd for oss stakars små som er fanget av magnetkraften her og ikke klarer å løsrive oss fra pc'en.

Hvordan står det til? Jeg har x-files på i bakgrunnen, merkelig episode, rar musikk på innimellom, mistet litt den der klassiske spennigs-følelsen. Tåpelig..

Og hunden snorker og fiser. Har noen en plugg? Er litt ulevelig her når det trekker feil retning  :ler:

er en stund siden dette innlegget var se jeg....men jammen sitter jeg her med røyk og kaffe og ei bikkje som snorker og fiser....

er'e rart jeg må røyke litt :o)

en fin natt til alle ute på KG :kul:

Gjest Eurodice
Skrevet

Hei Wanter!

Er du oppe ennå? Jeg er blitt en ordentlig nattugle eller natteravn, whatever.

Jeg koser meg med ungarsk rosevin, presang fra min datter.

Jeg har en katt som ikke snorker, men som av og til sender ut en eim som er aldeles forferdelig ufyselig. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Hei Wanter!

Er du oppe ennå? Jeg er blitt en ordentlig nattugle eller natteravn, whatever.

Jeg koser meg med ungarsk rosevin, presang fra min datter.

Jeg har en katt som ikke snorker, men som av og til sender ut en eim som er aldeles forferdelig ufyselig.  :ler:

hehehe...ja det er virkelige skumle dufter fra disse firbeinte som kan slå oss tobeinte i bakken, som lyn fra klar himmel :o

*wanter*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...