Gjest Ninakanin Skrevet 28. januar 2005 #41 Skrevet 28. januar 2005 Bo hos deg?! Nå tipper jeg det var mange som ble sjalu nå! Haha, det hadde jo vært kjempemorsomt egentlig Men jeg tenker typen ikke hadde likt det noe særlig... Han lar meg gjøre mye rart, men ting som har med internet å gjøre er han merkelig trangsynt på. Han lirer faktisk av seg mye oppgulp når jeg sitter og koser meg med KG...
Gjest Ninakanin Skrevet 28. januar 2005 #42 Skrevet 28. januar 2005 Hvorfor er du en mandarin?' Fordi aline saaaa det
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2005 #43 Skrevet 28. januar 2005 Hvorfor er du en mandarin? Hvem er en mandarin? :klø:
jolie Skrevet 28. januar 2005 #44 Skrevet 28. januar 2005 Menn skjønner ikke KG. 'De derre forumene dine'. Jada, hva gjør han på nett da? Quizgames på IRC stiller i samme klasse synes jeg..
jolie Skrevet 28. januar 2005 #45 Skrevet 28. januar 2005 ' Fordi aline saaaa det Åja. Jeg er ikke så inne i 'den gjengen'. Suser rundt i mine egne bobler - og styrer glatt forbi alt som smaker av 'kuppede' tråder. For det har jeg fått med meg!
Gjest GreenSky Skrevet 28. januar 2005 #46 Skrevet 28. januar 2005 Bo hos deg?! Nå tipper jeg det var mange som ble sjalu nå! Haha' date=' det hadde jo vært kjempemorsomt egentlig Men jeg tenker typen ikke hadde likt det noe særlig... Han lar meg gjøre mye rart, men ting som har med internet å gjøre er han merkelig trangsynt på. Han lirer faktisk av seg mye oppgulp når jeg sitter og koser meg med KG...[/quote'] Ok, men det er flere her som kan attestere at jeg ikke er noen øksemorder, altså.
Gjest Ninakanin Skrevet 28. januar 2005 #47 Skrevet 28. januar 2005 Hvem er en mandarin? :klø: du skjønner det at Aline&co er appelsiner, som skal smøre saftene sine på lammekjøttet wodan. Og siden greeny er så ung og sprek, så ble det til at hun er en mandarin
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2005 #48 Skrevet 28. januar 2005 du skjønner det at Aline&co er appelsiner' date=' som skal smøre saftene sine på lammekjøttet wodan. Og siden greeny er så ung og sprek, så ble det til at hun er en mandarin [/quote'] Aha!!
Gjest Ninakanin Skrevet 28. januar 2005 #50 Skrevet 28. januar 2005 Jupp, det skjer heftige saker i enkelte uskyldige tråder altså... Huff jeg har lyst på snacks HHAHAHAAAA!! SKru på tv2!!!!
Gjest Ninakanin Skrevet 28. januar 2005 #52 Skrevet 28. januar 2005 It's a problemfreeeee filosophieeeeeee He could clear the savanna after every meal... Hakuna matataaaa!!
Gjest Ninakanin Skrevet 28. januar 2005 #53 Skrevet 28. januar 2005 av alle sanger på jorden... Haha, det var skikkelig koselig
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2005 #54 Skrevet 28. januar 2005 HHAHAHAAAA!! SKru på tv2!!!! Hva skjer på tv2? (Sambo har bedt meg ligge unna trykkerten)
jolie Skrevet 28. januar 2005 #55 Skrevet 28. januar 2005 Åh. Jeg orker ikke gå helt på stua. Vurderer å slentre innom kjøkkenet for en kopp te, da. Føler jeg trenger det om jeg skal sitte oppe et par timer til. Men sist jeg brukte vannkokeren gikk sikringen, og nå er vi tomme. Om jeg slår av alt lyset? Ja. Prøve.
Gjest GreenSky Skrevet 28. januar 2005 #57 Skrevet 28. januar 2005 Hva skjer på tv2? (Sambo har bedt meg ligge unna trykkerten) De spiller en disney-sang fra Løvenes Konge.
Gjest Ninakanin Skrevet 28. januar 2005 #60 Skrevet 28. januar 2005 Åh!! Jeg driver og prøver å kvitte meg med et par ekstra kilo, ikke sant? Skulle prøve en bukse nå, en som har ligget i skapet i TRE år! Sist jeg prøvte den gikk den opp halvveis på låret, og det er bare en uke eller to siden. Og nå sa det bare "svupp", og den stoppet såviiidt under baken! Er en Lee-bukse, så den er av en eller annen grunn trangere øverst på lårene enn i livet hvis dere forstår. Jeg hadde fått den igjen, hadde jeg bare fått den bittelitt høyere opp.. Åh nå ble jeg glad, det hadde jeg ikke trodd!! Kan sikkert snart begynne å bruke denne da, om noen uker max! Åh fryd og jubel!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå