Gå til innhold

Våkenklubben

Fremhevede innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Men jeg lurer på om Mathias bor i Bergen, var helt paraniod her en dag, følte jeg så ham.

Trodde han bodde i Kr.Sand, jeg? Men neimen om jeg vet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det så farlig at alarmen går? Har gjort det selv. En gang var jeg så kjapp at jeg rakk å slå av før det ble registrert på vaktsentralen (ringte dem selv). En annen gang gikk den også (og jeg bryter nok noen skrevne og uskrevne regler om jeg forteller hvorfor og hvordan), og da sto den og hylte litt før jeg fikk skrudd den av. Men hadde hele tiden kontakt med vaktsentralen per tlf. Og ikkeno snusk.

Men kjempehyggelig for naboene at alarmen uler på rimi klokka 7 på lørdags morra :tunge1:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Følte på med du kjenner en del :) Har dere vært på sånn julebord kanskje? Synes det høres litt spennende og morsomt ut, egentlig. Gutter og jenter i alle slags aldre.. Eller er det bare noen "faste" hvert år dere møtes?

Skrevet
oj, hva slags jobb og alarm var det? og hva skjedde?

Det er en imidlertidig vaskejobb (på en uteplass) ;)

Ransalarmen. Jeg slo inn koden så den stoppet å hyle. Securitas skulle ha ringt sjefen for å be om en hemmelig kode, men sjefen hadde ikke fått telefon,..hm...

Jeg fant ut at ei her inne var eksen til en venn av meg pga ting hun skrev.

Har observert Spidey og Seroxata flere ganger her i byen, og Lilleulv hun jobbet sammen med noen jeg kjenner (pluss at hun har slektninger der hvor jeg er fra). Verden er ikke så stor ;)

Gjest GreenSky
Skrevet
Er det så farlig at alarmen går?  

Jeg jobber i vaktselskap, og alarmer går i utide og tide. Greit nok for vaktselskapet, men kjipt for kunden, da det er rådyrt.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Trodde han bodde i Kr.Sand, jeg? Men neimen om jeg vet!

Aner ikke hvor han bor :)

Gjest GreenSky
Skrevet
Følte på med du kjenner en del :) Har dere vært på sånn julebord kanskje? Synes det høres litt spennende og morsomt ut' date=' egentlig. Gutter og jenter i alle slags aldre.. Eller er det bare noen "faste" hvert år dere møtes?[/quote']

Begge deler. Jeg har møtt folk på treff, og utenom.

Men skal vi se.

Glammy og lurven treffer jeg ofte. liv en gang i blant. Ellers kjenner jeg Tommern, Slangen, Lille Bille, Suzy, Aline, Lestat, Aniola-Fisken, Wodan og Svez (men Svez er ikke aktiv lenger)

Også har jeg møtt :-) Anna, Tex, Embla, Saeria, Lythande, Lunazia, Donnie Darko, HuiSvingen, Laban... -- Redd for å glemme noen.

Skrevet
Er det så farlig at alarmen går?

Jeg synes slikt er utrolig pinlig. (Spes når det er ny jobb)

Tror Valhalla bor ikke så langt fra her jeg bor, så våre veier har nok møttes uten å vite om det mistenker jeg.

Skrevet

Jeg jobber i vaktselskap, og alarmer går i utide og tide. Greit nok for vaktselskapet, men kjipt for kunden, da det er rådyrt.

At alarmen går? Det rykker jo ikke ut en sjel før vi sier det. Ikke engang midt på natta. Når jeg VET at det er ene fryseren som bruker altfor lang tid på avtining og ergo trigger frysalarmen og vaktsentralen ringer meg opp midt på natta og sier jeg må komme.. Vel, da sier jeg det bare som det er og sover videre med god samvittighet. De hadde ikke kommet om jeg hadde dratt heller forresten, ikke ved bare frysalarm.

Innbruddsalarm blir noe annet. Da må både vekteren og jeg komme. Og jeg signerer på et papir om at han har vært der. Men de sender ingen vekter om de ikke får tak i noen av oss på telefon, for de har ikke nøkler selv.

Vi har da en avtale, og jeg kan ikke forstå at de skal ta ekstra betalt for å se en melding poppe opp på en skjerm og taste et par telefonnummer.

Gjest GreenSky
Skrevet

:) Oki. Mulig det er forskjellige avtaler. Jeg har i alle fall rykket ut på en god del forskjellige alarmer. :)

Skrevet

Skjønner jo at det er ulik praksis rundtomkring, og mulig jeg har feil ang vår avtale og - jeg har ikke innsyn i sånt (får sikkert vite om jeg spør). Men siden det ikke rykkes ut (for det er jo ikke noe vits i at vekteren skal stå utenfor lokalet og blomstre) kan jeg ikke skjønne at det skal taes betalt for det, selv om alarmen uler litt.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Trodde det var vanlig praksis hos flere selskaper at "you break it you buy it".

Men det vet jeg egentlig ingenting om :)

Huff jeg vurderer å legge meg.. er skikkelig trøtt. Blir dere triste da?

Gjest GreenSky
Skrevet

Skulle ønske jeg også kunne være med på treff!

Det kan du, da. :) Det er stadig et treff med jevne mellomrom. Vet ikke når det neste blir, men du kan sove hos meg hvis du tør! :wink: Dvs, hvis jeg får flyttet, har vært på visning på et sted, og får svar i løpet av helgen. Bor rimelig trangt nå.

Skrevet

Ikke jeg heller. Egentlig :tunge1:

Hvor pokker skifter jeg farge i word? For det er jo ikke merarbeid for meg å gjøre ferdig oppgaven når enkelte har valgtr å skrive med farger, annen skrift og størrelse. Grr.

Jeg synes du skal være oppe litt til.

Gjest GreenSky
Skrevet
Skjønner jo at det er ulik praksis rundtomkring' date=' og mulig jeg har feil ang vår avtale og - jeg har ikke innsyn i sånt (får sikkert vite om jeg spør). Men siden det ikke rykkes ut (for det er jo ikke noe vits i at vekteren skal stå utenfor lokalet og blomstre) kan jeg ikke skjønne at det skal taes betalt for det, selv om alarmen uler litt.[/quote']

Hmm. Jeg har hatt nøkkel til de stedene jeg har vært på. Men klart, kunden betaler ikke hvis alarmsentralen får oppgitt kodeordet av kunden.

Skrevet

Selvfølgelig. :)

(Vurderer det samme selv faktisk,..)

Gjest GreenSky
Skrevet

:(

Skrevet

Fant! Fargeskiftetingen altså :)

Skrevet

Hvorfor er du en mandarin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...