Gå til innhold

Våkenklubben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grattis! Herlig følelse! :hoppe:

Gjest GreenSky
Skrevet

På bare en eller to uker? Du har vel ikke drevet med ekstrem-slanking? :fy:

Gjest GreenSky
Skrevet
På bare en eller to uker? Du har vel ikke drevet med ekstrem-slanking? :fy:

Ops, følte meg plutselig litt tantete! :oops:

Skrevet

Høres bra ut. (Vært flink med treningen?) :)

Er ikke lenge til den buksa sitter som et skudd ;)

Gjest GreenSky
Skrevet

Clea, avataren din, er det blå blomster, eller blå ild? Har hele tiden tenkt at det er blomster, men siden noen forsvinner og kommer tilbake, slo det meg plutselig at det kanskje er ild?

Gjest Ninakanin
Skrevet

Nei nei det er helt sykt, jeg har vært sofagris i hele mitt liv, og da jeg ble sammen med typen fikk jeg samboersyndromet, dvs man legger på seg av X antall kosekvelder med filmer og snop.

Så nå etter nyttår la jeg om kostholdet, og begynnte å trene, og hallohallo, plutselig kommer jeg inn i klær jeg ikke har kunnet ha på meg på TRE år!!!

:hoppe:

Åh jippi jippi!!!!

Skrevet

Greier du å sitte nå da? :tunge1::wink:

Skrevet

Det er ild :)

(Tror det kan skimtes litt oransje-farge innimellom)

Skrevet

Så nå etter nyttår la jeg om kostholdet, og begynnte å trene, og hallohallo, plutselig kommer jeg inn i klær jeg ikke har kunnet ha på meg på TRE år!!!

Hvilket betyr--->større garderobe :sjarmor:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja jeg sitter med den på meg nå :) :) :) :)

Vet dere, denne følelsen kan ikke beskrives. Nå har jeg vært lei meg for de ekstra kiloene i flere år, og det siste året har jeg hatt EN dongri som jeg har brukt. Hele tiden. Bare hatt på meg joggebukse de dagene den har vært på vask. Nektet å innse at jeg har lagt på meg, hele tiden sagt at jeg skal få av kiloene igjen, bla bla bla. Men jeg har vært deprimert og slitt med ting, uten å helt ha forstått det selv. Men nå driver jeg og kommer tilbake på banen, og har overskudd til å trene.. Og plutselig passer denne buksen, selve symbolet på målet mitt, at jeg vil tilbake til mitt gamle jeg!!!!

Åh gud som jeg gleder meg til å kunne gå på byen og slippe at fremmede menn kommer og klyper meg i magen som tyter ut over beltet og sier "det er flott med jenter som har mage".

Fint for dem, jeg vil desverre ikke ha!

Åh fryd, Champagne anyone?!?!!! :tommelsmil::perebrus:

Skrevet

Det er gøy å nå målene sine! :)

Champagne? yes, please!

Gjest GreenSky
Skrevet

Hva? Dustefyrer! Jeg skal inrømme at magen kommer litt utover buksa når jeg sitter. Men kroppen forandrer seg jo når en blir eldre. Blir mer kvinnelig. Synes egentlig det er ok, jeg. Jeg hadde nok ikke fått på meg de buksene jeg gikk med da jeg var 18 - 19, nå. Men figuren har forandret seg, tror jeg har fått bredere hofter. :klø: Er ikke sikker.

Hm, hva prøver jeg å si, egentlig? Jo! Flott at du har gått ned, Nina, men det er heller ikke noe negativt at du ikke kommer inn i buksene du hadde for noen år siden. Kroppen forandrer seg jo stadig. :)(tantete, nææææi)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja de fleste buksene fra slutten av tenårene kan jeg nok glemme, men denne kjøpte jeg da jeg var 18, og nærmet meg 19. Nå er jeg 22... Så hoftene mine hadde allerede begynnt å flytte litt på seg ja, bli litt mer gravidmaskin-aktige.

Åh jeg er så happy!! Så det ER faktisk mulig å snu og fikse på ting.. :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Brede hofter er ok, det. I mange land utenom vesten blir det sett på som frodig og vakkert. :)

Skrevet

Gravidmaskin-aktige? Du vet å få sagt det. :ler:

Jeg kaster inn håndkleet (som sambo alltid sier,..). Må legge meg, ellers går jeg snart løs på sjokoladen som ligger i kjøleskapet. :oops:

Dere får ha en fortsatt trivelig natt, og en fantastisk helg! ;)

I'll be back,.. :kul:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja nå som de ekstra tullekiloene begynner å flytte på seg (les: drar seg til helv.. vekk fra meg), så må jeg si at jeg er ganske stolt av og fornøyd med kroppen min. Jeg er høy og slank, og har flotte bein om jeg bare får strammet dem opp litt! Og folk sier jeg har flott rumpe :)

Så joda, jeg er så fornøyd at!

Skrevet

I'd looove to go to bed. Men må disiplinere med selv nok først. Skrive skrive skrive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...