Gå til innhold

Våkenklubben

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

Det er ofte stille på KG så sent på natten, så jeg lager en tråd for oss stakars små som er fanget av magnetkraften her og ikke klarer å løsrive oss fra pc'en.

Hvordan står det til? Jeg har x-files på i bakgrunnen, merkelig episode, rar musikk på innimellom, mistet litt den der klassiske spennigs-følelsen. Tåpelig..

Og hunden snorker og fiser. Har noen en plugg? Er litt ulevelig her når det trekker feil retning :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

Ikke si at alle forsvant akkurat nå...

Gjest GreenSky
Skrevet

Melder meg inn! Er god og mett etter å nettopp ha spist middag, så det sier vel sitt. :ler:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg spiste middag klokken halv elleve, hehe, så... Er ikke akkurat bondegård-tid det heller, nei :ler:

Lurer på om jeg skal spise noe. Er litt sånn..lysten på noe salt. Hadde jeg hatt fenalår hadde jeg nok spist det. Kanskje jeg skal ta et knekkebrød med noe nammenam på? Leverpostei og sylteagurk kanskje...

Gjest GreenSky
Skrevet

Noen ganger, når jeg kjeder meg sinnsykt om natten, setter jeg som mål å være den siste som svarer på det nyeste innlegget i forumene, slik at navnet mitt står i lang rekke nedenfor ved siden av forumnavnene. Hvis du skjønte hva jeg mente. Da kjeder en seg, da. :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

Lurer på om jeg skal spise noe. Er litt sånn..lysten på noe salt. Hadde jeg hatt fenalår hadde jeg nok spist det. Kanskje jeg skal ta et knekkebrød med noe nammenam på? Leverpostei og sylteagurk kanskje...

Gjør det! :) Jeg skal ta meg et glass vin, skal bare synke maten først.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Eh, ja, vet desverre hva du mener...

Åh denne x-file'sen var jo helt teit.

Hva hadde du til middag greeny? Er det greit jeg kaller deg det forresten? Har begynnt å si korte versjoner av en del navn her inne, greeny, rattle og sånne ting... :)

Skrevet

Hello!! I'm over here!! :vinke:

Lider av søvnløshet,...begynner å bli vant til det nå.. :-? Ingen søvn om natten, og heller en 4-timers-middagslur midt på dagen,...jaja, kan funke det også! :)

Skal dere også opp tidlig imorgen?

Sambo sitter å spiller ps2 (nyeste Need for speed), så jeg hører på Rammstein - Stripped for å overdøve den utrolig irriterende bil-duringen....Ja, og så snakker jeg med en venninne på MSN (som også har søvnproblemer).

Gjest GreenSky
Skrevet
Eh, ja, vet desverre hva du mener...

Åh denne x-file'sen var jo helt teit.

Hva hadde du til middag greeny? Er det greit jeg kaller deg det forresten? Har begynnt å si korte versjoner av en del navn her inne, greeny, rattle og sånne ting... :)

Satte på tv2 jeg også, rar episode. :klø:

Klart du kan kalle meg greeny. :wink:

Hadde tomatsuppe til middag med stjernemacaroni (digget stjernemacaroni da jeg var liten) Du da?

Gjest GreenSky
Skrevet
Hello!! I'm over here!! :vinke:

Lider av søvnløshet,...begynner å bli vant til det nå.. :-? Ingen søvn om natten, og heller en 4-timers-middagslur midt på dagen,...jaja, kan funke det også! :)

Skal dere også opp tidlig imorgen?

Sambo sitter å spiller ps2 (nyeste Need for speed), så jeg hører på Rammstein - Stripped for å overdøve den utrolig irriterende bil-duringen....Ja, og så snakker jeg med en venninne på MSN (som også har søvnproblemer).

Jeg har legetime kl. 10.oo i morgen, så jeg må vel opp 80.30 eller noe. :-? Rammstein er kult! :)

Gjest Ninakanin
Skrevet

tomatsuppe med macaroni!! :ler:

hm,mystisk.

kanskje det ligger i numrene? (x-files)

haha, hunden trodde ikke sine egne øyne, jeg skulle ta på en god klatt leverpostei, men så hoppet hele driten av kniven og rett ned på gulvet.. Så jeg ropte "lille veeeeenn, kom og seeee". Dyttet medisinen hans likegodt litt inni grapset, så fikk jeg gitt ham den også uten problem :ler:

Han var også fornøyd med valget mitt av nattmat

Skrevet

Jeg har legetime kl. 10.oo i morgen, så jeg må vel opp 80.30 eller noe. :-? Rammstein er kult! :)

Jeg skal opp 8.00. MÅ få litt søvn i natt (selv om jeg prøver å ignorere at jeg ikke trenger det). Idag fikk jeg bevis på at reaksjonsevnen min ikke er så god når man er trøtt,.....tipp hvem som ikke rakk å slå av alarmen på jobb idag??? :oops:

Lurer på å lage meg mat,...hmhm... :klø:

Gjest GreenSky
Skrevet

Han var også fornøyd med valget mitt av nattmat

:ler: Har enda ikke møtt en eneste hund som ikke digger leverpostei. elsker hunder. :hjerte: Men er desverre allergisk. :(

Skrevet

Uhm. Jeg er våken. Mest lyst til å sove..

Men har man tatt på seg å ta siste finishen på et gruppearbeid, så sitter man dypt i det. Må være emailet de andre innen kl 06 tenker jeg. Og på skolen til 10. Hurra.

Gjest GreenSky
Skrevet
Idag fikk jeg bevis på at reaksjonsevnen min ikke er så god når man er trøtt,.....tipp hvem som ikke rakk å slå av alarmen på jobb idag??? :oops:

Oj! :o Innbruddsalarmen?

Gjest Ninakanin
Skrevet

oj, hva slags jobb og alarm var det? og hva skjedde?

Haha stakars lille hund, jeg skulle ut og hente noe på kjøkkenet, og han kom løpende glad og fornøyd etter, trodde vel han skulle få leverpostei...

Skrevet

Oj! :o Innbruddsalarmen?

Ja,... :oops: :oops:

En positiv ting med å være alene når den går av,...jeg var flau helt for meg selv. :oops:

Sjefen tok det heldigvis veldig bra. *pjuh*

Hvor mange kjenner dere RL her inne på forumet?? :klø:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg kjenner bare Sniglå, hun er bestevenninna mi i virkeligheten. Resten kjenner jeg ikke i virkeligheten..ikke som jeg vet anyway ;)

Men jeg lurer på om Mathias bor i Bergen, var helt paraniod her en dag, følte jeg så ham.

Gjest GreenSky
Skrevet

Hvor mange kjenner dere RL her inne på forumet?? :klø:

Oj! Alle? Det er ganske mange!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...