Juliejulie123 Skrevet 18. november 2017 #1 Del Skrevet 18. november 2017 Jeg ser på kalenderen på Facebook, men jeg finner det ingen steder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #2 Del Skrevet 18. november 2017 Søk opp arrangementet, google, eller spør noen om link evt. Anonymkode: 066f3...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliejulie123 Skrevet 18. november 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 18. november 2017 Takk for svar, men det går heller ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #4 Del Skrevet 18. november 2017 Hvis det er et privat arrangement får du det ikke opp, men må spørre arrangementene om link. Anonymkode: d749b...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #5 Del Skrevet 18. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis det er et privat arrangement får du det ikke opp, men må spørre arrangementene om link. Anonymkode: d749b...abf de som arrangerer mener jeg* Eller andre som du vet skal dit. Anonymkode: d749b...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliejulie123 Skrevet 18. november 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 18. november 2017 Jeg har fått linker fra flere som skal, men de får jeg ikke åpnet. Når arrangører prøver å invitere meg igjen så kommer det bare opp at jeg allerede er invitert..:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå