Gå til innhold

Homofobi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Axl Rose

Hvorfor er det så viktig å hyle ut at dere dater ikke bifile? Si det til de dere skal date. Er du bifil? Ja? Hadet! Eller nei? Ok skal vi møtes? Bifile vil ikke date dere heller. Dater ikke de som dømmer pga legning. Finnes nok av de som liker bifile :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At man ikke vil date en bifil mann er ikke nødvendigvis homofobisk, men ofte er det homofobe holdninger som er grunnen.

1 time siden, Mystix skrev:

Jeg hadde ikke giddet å date en mann som var så vinglete i sin seksuelle legning. 

Som bifil irriterer denne holdningen meg utrolig mye. Jeg tiltrekkes av både kvinner og menn, jeg vingler ikke.

Bifile blir møtt av så mange fordommer. Mens bifile menn ofte blir mistenkt for å "egentlig" være homofile, blir bifile kvinner mistenkt for å bare eksperimentere. I tillegg er det alle mytene om at bifile alltid er utro, sprer kjønnssykdommer, ligger med alle osv. Hvis temaet kommer opp og jeg sier at jeg er bifil prøver til og med enkelte å fortelle meg at det ikke går an å være bifil :P Mange av fordommene ser man i denne tråden også.

Anonymkode: 78450...c8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mystix skrev:

Så lenge det ikke vedgår deg så burde du heller ikke ha problemer med tanken på homofil sex.  Jeg går ikke rundt og tenker på hvordan folk har seg.  Det er IKKE normal tankegang. 

Det er da masse som ikke vedgår meg, som man kan ha tanker omkring. Jeg bare sier det jeg føler, og det er ikke naturlig for meg i det hele tatt. Nå det er sagt så diskuterer jeg aldri dette med noen, er noen så frekke at de faktisk berører temaet så bare kutter jeg det av der og da. Så i praktisk liv er dette ikke noe problem overhodet, kjenner faktisk ikke noen homofile eller hetrofile som diskuterer sitt sexliv med meg, og heldigvis for det. Men se på reklamen som går på tv? Der to homofile kliner på offentlige tv!  Jeg finner det usmakelig, og bare skifter kanal straks. Vurderer å skippe hele bedriften faktisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
28 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Det er da masse som ikke vedgår meg, som man kan ha tanker omkring. Jeg bare sier det jeg føler, og det er ikke naturlig for meg i det hele tatt. Nå det er sagt så diskuterer jeg aldri dette med noen, er noen så frekke at de faktisk berører temaet så bare kutter jeg det av der og da. Så i praktisk liv er dette ikke noe problem overhodet, kjenner faktisk ikke noen homofile eller hetrofile som diskuterer sitt sexliv med meg, og heldigvis for det. Men se på reklamen som går på tv? Der to homofile kliner på offentlige tv!  Jeg finner det usmakelig, og bare skifter kanal straks. Vurderer å skippe hele bedriften faktisk.

Stakkars deg:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Axl Rose skrev:

Stakkars deg:fnise:

Ja det må være slitsomt å ha så oppheng i vanlig folks sexliv. :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mystix skrev:
9 minutter siden, Axl Rose skrev:

Stakkars deg:fnise:

Ja det må være slitsomt å ha så oppheng i vanlig folks sexliv. :roll:

Det slitsomme er å få dette trykket opp i trynet hele tiden om man vil eller ikke, det er helt absurd faktisk. Jeg vil ikke høre om det en gang, men mange av de homofile bare må brette det ut i all offentlighet, noe ekstremt over det faktisk. Kan de ikke bare klappe kjeften sin igjen ? Leve livene sine uten å legge sitt sexliv frem for alle og enhver? Det samme gjelder jo for de hetroseksuelle, men har til gode at venner legger ut om sitt sexliv ovenfor meg. Hadde de gjort det ville jeg reagert på dette også, og bedt de faktisk holde det for seg selv mellom seg og sin partner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LBG-agendaen får vi trykt ned i halsen i disse dager av media.

Anonymkode: 6e9cb...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2017 den 20.55, Duftavsommerregn skrev:

Det er ikke noe som heter homofob. Om man ikke selv er homofil eller bifil er homofili noe helt unaturlig noe, da snakker vi om de seksuelle handlingene, det er avskyelig for de fleste av oss, det frembringer avsky faktisk. Selv om de i alle andre sammenhenger er helt normale mennesker som man kan like eller mislike som alle andre mennesker. Jeg ligger meg ikke oppi andre mennesker sine seksuelle preferanser, det er deres sak og privatliv jeg ikke trenger ta stilling til engang slik sett. Selv om jeg har mine meninger om det, trenger jeg ikke fremsette de.

Det er noe som heter homofob. Det er bilde av deg under definisjonen i ordboken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2017 den 20.50, Mystix skrev:

Jeg hadde ikke giddet å date en mann som var så vinglete i sin seksuelle legning. 

Hvordan er det vinglete å være bifil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

LBG-agendaen får vi trykt ned i halsen i disse dager av media.

Anonymkode: 6e9cb...15a

Og bra er det, da dere homofobe trenger å få det trykket så hardt ned i halsen som bare mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, jabx skrev:

Hvordan er det vinglete å være bifil?

Man finner begge kjønn attraktive. Det hadde gjort meg usikker som kvinne hvis jeg visste at han jeg var sammen med også likte menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mystix skrev:

Man finner begge kjønn attraktive. Det hadde gjort meg usikker som kvinne hvis jeg visste at han jeg var sammen med også likte menn.

Men hvorfor? Jeg blir jo ikke usikker av at mannen min liker kvinner som ikke ser ut som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Mystix skrev:

Man finner begge kjønn attraktive. Det hadde gjort meg usikker som kvinne hvis jeg visste at han jeg var sammen med også likte menn.

Men du er ikke usikker på om han du er sammen med også liker andre kvinner enn deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, jabx skrev:

Men du er ikke usikker på om han du er sammen med også liker andre kvinner enn deg?

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...