Gå til innhold

Damer, har dere hatt sex med noen med penis på 14-15 cm?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aner ikke. Pleier ikke integrere linjal og målebånd som en del av forspillet.

Anonymkode: 0064b...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke????HAr aldri målt en kuk før???Har aldri brydd meg med å spørre??Bryr meg ikke??? Tenk at dette er så sykt big deal for enkelte

Anonymkode: 8c9e7...b9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke. Pleier ikke integrere linjal og målebånd som en del av forspillet.

Anonymkode: 0064b...e9f

this-is-the-most-useful-tattoo-in-the-wo

Anonymkode: 72a90...acc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørreundersøkelser forteller at en overvekt av kvinner ville valgt 2 cm større enn gjennomsnittsstørrelse på penis som gjennomsnittsstørrelse. 

Anonymkode: 9b664...4a1

Ja, den undersøkelsen ønsker jeg å se også. Du bare slenge ut dette og håper på at folk bare skal tro på det uten å vise til kilder? 

Anonymkode: f3018...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen hadde litt større penis enn nåværende, og da kunne det faktisk være vondt. Ble ofte sår! Og han var helt gjennomsnittlig. 

Nå er det perfekt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 15.11.2017 at 5:43 PM, AnonymBruker said:

Dette bekrefter det jeg, og andre menn med penis på under normalen, allerede vet, vi kan ikke gi kvinner den tilfredsstillelse som en mann med vanlig penis kan. 

Anonymkode: 72a90...acc

Altså, og dette er i forhold til bildene av hvordan livmorhalsen trekker seg sammen når man er kåt: jeg håper både du og flertallet av menn har fått nok seksualundervisning til å vite at kvinners seksuelle nytelse ikke hovedsakelig stammer fra at du stanger mot livmorhalsen? Klitorisen er utvendig, og derav trenger du ikke en gang en penis for å tilfredsstille dama. G-punktet ligger et par centimeter innafor skjeden, og man kan derfor fint tilfredsstille en kvinne med et par centimeters lengde, eller eventuelt med trente fingre.

 

Når skal det trenge inn at de færreste kvinner har et krav om en penis på så-og-så mange centimeter, og at kvinners seksuelle nytelse i svært liten grad henger sammen med penisstørrelse? Å ha en penis som stanger mot livmorhalsen min gir meg ingenting; det er bare vondt og minner mer om en gynekologisk undersøkelse med celleprøve enn en sexakt. Slapp av og ha selvtillit. Dette er verre enn trådene hvor kvinner vil operere underlivet fordi den ene kjønnsleppen er en halv centimeter lenger enn den andre. Seriøst: ingen som er villige til å gå til sengs med deg bryr seg om hvor mange centimeter langt kjønnsorganet deres måler, og dere kaster bare bort masse energi og muligheter med å være så usikre. 

Anonymkode: 0064b...e9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2017 den 15.43, AnonymBruker skrev:

Jo det har jeg :)
Har du? Hvis du har så vet du vel at når du for eksempel skal sette inn en tampong så kan det noen ganger kjennes ut som at bare den 4 cm lange tampongen stanger i livmorhalsen, men du får fortsatt inn en 15 eller 20 cm lang penis eller dildo når du er opphisset. 

 

size5.jpg

Anonymkode: 9b664...4a1

Dette er hvertfall bare tull. Alle kvinner har ulike underliv. Jeg hadde en ff som hadde en penis på 20cm, og jeg måtte avslutte den relasjonen etter 3 ganger fordi det var så vondt at jeg ville grine. Blødde og fikk mens smerter etter hver gang også. Så du dummer deg litt ut om du tror den påstanden din gjelder alle. Han jeg driver med nå har en penis på 14cm og den er helt perfekt. Jeg er i tillegg ikke særlig trang, heller vid enn trang om man skal velge.

Anonymkode: e9b66...ed2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han jeg er gift med har en på 14 cm. Den er helt perfekt! 

Anonymkode: 38e56...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2017 den 12.38, AnonymBruker skrev:

Det er jo litt over gjennomsnittet, men mange har vel vært borti noe sånt. Min største partner var i den størrelsen, og det gikk helt greit, men vi måtte jo bruke tid på oppvarming slik at jeg ikke ble sår.

Anonymkode: 093af...06e

lurer på hvordan de har konkludert med hva som er gjennomsnittet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2017 den 11.09, AnonymBruker skrev:

Ja, han jeg er gift med har en på 14 cm. Den er helt perfekt! 

Anonymkode: 38e56...ef7

Omkrets?

Anonymkode: a6f32...eb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2017 den 12.14, AnonymBruker skrev:

Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight!!! 

Anonymkode: 72a90...acc

Det er jo sant. Om du ikke er klar over det; vaginaen er ikke en evig lang tunell, og det er ganske ubehagelig når noe treffer toppen i god fart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg sikkert. Er ikke sikker på hvor lang og tykk den var, litt tykkere enn ei tynn pølse. Og vil tippe den var mellom 13 og 15 cm. Hadde ingen problemer med å kjenne den, men han varte ca 5 ganger inn og ut før han kom. Så jeg ser ikke tilbake på sexen med spesielt nytelse, men pikken var ikke problemet.

Anonymkode: 7114b...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, WubWub skrev:

14-15 er altfor smått for min del

Så er du mann da.

lol

Anonymkode: a6f32...eb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så er du mann da.

lol

Anonymkode: a6f32...eb6

jo, men 18 cm er det absolutte minstrekravet. tenner ikke på menn som har mindre pikk enn meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

58 minutter siden, WubWub skrev:

jo, men 18 cm er det absolutte minstrekravet. tenner ikke på menn som har mindre pikk enn meg

Å finne en 5% i et 5% miljø? Odds 5:2000. Lykke til i jakten.

Anonymkode: feab8...16c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å finne en 5% i et 5% miljø? Odds 5:2000. Lykke til i jakten.

Anonymkode: feab8...16c

Jeg traff en neger med 24cm pikk en gang, så det er faktisk mulig. Men småtasser under 18cm kaster jeg ikke bort tiden min på, turn off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg traff en neger med 24cm pikk en gang, så det er faktisk mulig. Men småtasser under 18cm kaster jeg ikke bort tiden min på, turn off.

At det ikke er mulig har jeg aldri nevnt. Det er jeg selv en heterofil utgave av. Men som statistikken forteller så er jo menn som er homoseksuelle i større grad opptatt av størrelse. Hos deg faktisk et krav. Sizequeen eller Buttom? Eller begge deler? 

Anonymkode: feab8...16c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...