Gjest Forumassistent Skrevet 26. april 2018 #81 Del Skrevet 26. april 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkende utsagn. Hanne Mari, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 1. mai 2018 #82 Del Skrevet 1. mai 2018 På 18.4.2018 den 16.33, alida2017 skrev: Da er det andre(?) prosjektet som hun har jobbet med i 2(?) år avslørt! Gjestedesigner for BikBok. https://www.minmote.no/#!/artikkel/24313541/minmote-erfarer-eir-n-kristiansen-er-bikboks-nye-gjestedesigner Syns det var veldig få plagg for å ha jobbet med det så lenge som hun sier hun har gjort. LO jobbet kortere med sin kolleksjon og den hadde flere plagg, som var minst like pene etter min mening! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kk47463kkkkkkkkkkk Skrevet 2. mai 2018 #83 Del Skrevet 2. mai 2018 Freidig i kommentarfeltet, blinkefjes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mekkapekka Skrevet 28. mai 2018 #84 Del Skrevet 28. mai 2018 I «hvordan få glødende hud» innlegget burde hun skrevet botox med liten skrift. Man kan klatte på strobing cream og highlighter til den store gullmedalje, men botox er vel det som gjør susen for plettfri hud🤫 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 5. juni 2018 #85 Del Skrevet 5. juni 2018 Chanel skolisser? Omg, Eirin 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mekkapekka Skrevet 5. juni 2018 #86 Del Skrevet 5. juni 2018 Å faktisk skrive noe på bloggen virker ikke å være så nøye lenger. Millioninntekten er vel sikret gjennom annonser og div uansett... Og når bloggere blir syke med influensa eller spysyken, DA er det visst kjempeslitsomt å formidle det til leserene. Ergo ikke et eneste innlegg på dagesvis🤔 Blir litt som at jeg ikke «orker» å ringe inn syk til jobben, er jo sååå dårlig. Orkeeeer ikkeee. Kommer når jeg kommer🤷♀️ 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kk47463kkkkkkkkkkk Skrevet 9. juni 2018 #87 Del Skrevet 9. juni 2018 Blir nesten redd, huden er jo 100% glatt. Hvis ikke det er redigering til tusen så blir jeg på ekte bekymret over hva botox kan gjøre 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 10. juni 2018 #88 Del Skrevet 10. juni 2018 Det går jo BARE i reklame og annonser nå! Gud så kjedelig!! Så synd hun har tapt seg sånn, for likte virkelig bloggen hennes tidligere, og ble faktisk inspirert. Shame 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alida2017 Skrevet 20. juni 2018 Forfatter #89 Del Skrevet 20. juni 2018 Er det mulig å være så dårlig på å merke reklame?! Og så lurer jeg på hvor mange prosjekt hun egentlig har avslørt nå? Hun har vel skrevet om tre forskjellige - men er det kolleksjonen med Bik Bok, bestikk “designet” og den boksen fra l'occitane? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 2. juli 2018 #90 Del Skrevet 2. juli 2018 En leser påpeker at hun ser brun ut under føttene, og hun svarer at hun har gått uten sko. Trodde det var selvbruning jeg også 😄. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 14. juli 2018 #91 Del Skrevet 14. juli 2018 (endret) Sjekk før og etter da, for en forskjell 😦 Når skal denne duck lip moten gå ut? Det ser jo ikke ut. Hun er jo så pen og søt fra før, men de leppene blir litt for mye synes jeg. Mye søtere uten. http://wp-uploads.interactives.dk/eirinkristiansen.no/uploads/2015/10/28090803/d53a10822.jpg https://www.instagram.com/p/Bk7yknmjiUw/?hl=nb Endret 14. juli 2018 av Rosewood 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 14. juli 2018 #92 Del Skrevet 14. juli 2018 Hun var jo så nydelig før.. Skjønner ikke hvorfor unge jenter gjør dette med/mot seg selv.. 😬 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mekkapekka Skrevet 14. juli 2018 #93 Del Skrevet 14. juli 2018 (endret) 8 timer siden, Rosewood skrev: Sjekk før og etter da, for en forskjell 😦 Når skal denne duck lip moten gå ut? Det ser jo ikke ut. Hun er jo så pen og søt fra før, men de leppene blir litt for mye synes jeg. Mye søtere uten. http://wp-uploads.interactives.dk/eirinkristiansen.no/uploads/2015/10/28090803/d53a10822.jpg https://www.instagram.com/p/Bk7yknmjiUw/?hl=nb Ser ut som to forskjellige personer... Ser ut som hun har tatt mye botox i pannen også. Blitt veldig stiv og mimikkløs! Endret 14. juli 2018 av Mekkapekka 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tockit Skrevet 14. juli 2018 #94 Del Skrevet 14. juli 2018 8 timer siden, Rosewood skrev: Sjekk før og etter da, for en forskjell 😦 Når skal denne duck lip moten gå ut? Det ser jo ikke ut. Hun er jo så pen og søt fra før, men de leppene blir litt for mye synes jeg. Mye søtere uten. http://wp-uploads.interactives.dk/eirinkristiansen.no/uploads/2015/10/28090803/d53a10822.jpg https://www.instagram.com/p/Bk7yknmjiUw/?hl=nb Huff ja. Hun sier selv at hun ikke har «gått under kniven» eller lignende, men dette motbeviser hva hun sier. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kk47463kkkkkkkkkkk Skrevet 14. juli 2018 #95 Del Skrevet 14. juli 2018 Skremmende.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 14. juli 2018 #96 Del Skrevet 14. juli 2018 Kan noen si meg hva som skjer på det siste bildet hennes på insta? Er det jeg som er gæren i øynene, eller er skulderpartiet til typen redigert på en eller annen merkelig måte? 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostradamus Skrevet 14. juli 2018 #97 Del Skrevet 14. juli 2018 Men hvorfor har hun sprøytet restylane under leppene? Skal de ikke kun i selve leppen? Er det for å prøve å få de til å se større ut? Ser virkelig ikke bra ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Varmeba Skrevet 15. juli 2018 #98 Del Skrevet 15. juli 2018 11 hours ago, Lulu21 said: Kan noen si meg hva som skjer på det siste bildet hennes på insta? Er det jeg som er gæren i øynene, eller er skulderpartiet til typen redigert på en eller annen merkelig måte? 🙈 Jeg så det samme, det er utvilsomt redigert om man zoomer inn. Ting henger ikke helt sammen. Jeg vet ikke for hvilken grunn, men. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dunkel Skrevet 15. juli 2018 #99 Del Skrevet 15. juli 2018 12 timer siden, Lulu21 skrev: Kan noen si meg hva som skjer på det siste bildet hennes på insta? Er det jeg som er gæren i øynene, eller er skulderpartiet til typen redigert på en eller annen merkelig måte? 🙈 Jeg ser det samme 🤔 Man ser hun har prøvd å retusjere et eller annet og så glemt og fjerne de restene på skuldrene hans 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 15. juli 2018 #100 Del Skrevet 15. juli 2018 2 minutter siden, Dunkel skrev: Jeg ser det samme 🤔 Man ser hun har prøvd å retusjere et eller annet og så glemt og fjerne de restene på skuldrene hans 😅 Retusjeringen var ikke godt skjult en gang. Det var jo et kjempefint bilde, hvorfor klusse med det liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå