Gå til innhold

Eirin Kristiansen


alida2017

Anbefalte innlegg

På 29.2.2020 den 19.12, Mekkapekka skrev:

Er hun gravid?

Ikke som jeg vet 😛 Hvordan det, er det noe som antyder det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Rosewood skrev:

Ikke som jeg vet 😛 Hvordan det, er det noe som antyder det? 

Var bare en som kommenterte at det gikk rykter om det på Jodel😅

Hvem vet. Hun har blogget svært lite i det siste, og synes det ser ut som hun har gått litt opp i vekt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
På 11.4.2020 den 13.01, Mekkapekka skrev:

Er åpenbart at hun skjuler magen for tiden... 

Jeg syns det virker som at hun har lagt på seg over hele kroppen. Hun ble jo først kjent som "fitnessblogger" og var i en periode sykelig tynn. Nå har hun vært i noe som virker som et stabilt og godt forhold, de bygger hus sammen, hun er veldig glad i innekos=god mat. I tillegg til en stillesittende jobb. Sikkert ikke lett å venne seg til den nye kroppen etter fitness-perioden. Syns hun er smellvakker også etter vektoppgangen :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun la ut et bilde på Instagram med en veldig flat mage 11.april, så jeg syns det er litt rart å spekulere i at hun er gravid. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, esmer skrev:

Jeg syns det virker som at hun har lagt på seg over hele kroppen. Hun ble jo først kjent som "fitnessblogger" og var i en periode sykelig tynn. Nå har hun vært i noe som virker som et stabilt og godt forhold, de bygger hus sammen, hun er veldig glad i innekos=god mat. I tillegg til en stillesittende jobb. Sikkert ikke lett å venne seg til den nye kroppen etter fitness-perioden. Syns hun er smellvakker også etter vektoppgangen :)

Hm, har fulgt henne lenge. Ikke slavisk, men kan ikke huske at hun har vært sykelig tynn? Syns hun alltid har sett sunn og normalvektig ut?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så kjedelig og uinspirerende instaen hennes er. Alt er hvitt og beige.. har hun hvit hund så den kan passe inn i feeden?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansiktet hennes er i alle fall helt annerledes på ig story nå. Jeg håper det er litt vektøkning og ikke masse fillers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det vel ikke lenger noe å lure på. Sett den siste storyen hennes? 🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Avokadonøtta skrev:

Da var det vel ikke lenger noe å lure på. Sett den siste storyen hennes? 🤗

Åpenbart at hun bevisst skjuler magen sin i hvert fall. Hvorfor vet vi ikke. Jeg ser ingen åpenbar gravidmage. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, frukrines skrev:

Åpenbart at hun bevisst skjuler magen sin i hvert fall. Hvorfor vet vi ikke. Jeg ser ingen åpenbar gravidmage. 

Er kanskje bare jeg som legger godviljen til, synes bare det så ut som at hun var gravid her 😊

D74B6D56-AD00-4B48-88FB-6C3D33047D68.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Avokadonøtta skrev:

Er kanskje bare jeg som legger godviljen til, synes bare det så ut som at hun var gravid her 😊

D74B6D56-AD00-4B48-88FB-6C3D33047D68.png

Altså, jeg mistenker at hun er gravid selv, men ikke lett å si. Synes bare ikke hun så åpenbart gravid ut 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Håbrannfanger skrev:

de sier på Jodel at hun har avkreftet gravidryktene? Huff, så mye fillers..

Ja, hun la ut en story her om dagen om at hun var lei av at folk spurte om hun var gravid på personlig melding på Instagram. Akkurat det skjønner jeg jo godt, det er passe frekt å sende henne meldinger for å spørre om noe sånt. 🤪 Hun avkreftet samtidig ryktene. 

Men ja, det ser dessverre ut til at hun har ganske mye fillers rundt omkring i ansiktet nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så mye jeg følger med på henne nå... synes bloggen og insta er gørrkjedelig for å si det rett ut... mulig hun er inne i en dårlig periode eller noe, men om så er, hvorfor ikke bare si det? Inntrykket jeg får nå er at hun bare daffer rundt i det nye huset i «super comfy» joggedress og sprayer Rituals home mist og drikker te, liksom... Inspirerende...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2020 den 22.18, Håbrannfanger skrev:

de sier på Jodel at hun har avkreftet gravidryktene? Huff, så mye fillers..

Hun er jo ugjenkjennelig. Synes de virkelig dette er fint??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...