Gå til innhold

Eirin Kristiansen


alida2017

Anbefalte innlegg

Lurer på hvem som kjøper den juleboken hennes… Har vanskelig å se for meg noen over 30 sitte å lage minnebok for hver jul…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

1 hour ago, Jegvetik said:

Å fy søren, Snapchaten hennes..... 😳

Kan du utdype?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_isabella skrev (23 minutter siden):

Kan du utdype?

 

Jegvetik skrev (1 time siden):

Å fy søren, Snapchaten hennes..... 😳

At hun klager på dårlig renhold på et hotellrom og synes resepsjonen ikke var særlig serviceinnstilt?

Jeg har gjort akkurat det samme flere ganger…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (4 timer siden):

 

At hun klager på dårlig renhold på et hotellrom og synes resepsjonen ikke var særlig serviceinnstilt?

Jeg har gjort akkurat det samme flere ganger…

Det hun klarer å dokumentere på bilder er støv i sollys på en tv-skjenk. Å henge ut et helt hotell og sette seg selv på en pidestall ("jeg var såååå grei og hyggelig") synes jeg faktisk bare er sånn halvveis. 
 

Uansett tenkte jeg mer generelt enn som så. Jeg er i utgangspunktet tilhenger av en mer ufiltrert deling av hverdagen, men her synes jeg ikke hun kommer helt heldig ut av det. Skal ikke langt tilbake i tid før hun måtte tømme seg for frustrasjon pga en malejobb som hun ikke var helt fornøyd med hvor malerne måtte komme tilbake og gjøre jobben på nytt. "Sånn går det når man ikke gjør malejobben selv". Det handler egentlig ikke om det faktum at hun selv mener hun hadde gjort en bedre jobb enn profesjonelle malere, men bare holdningen hun viser ved å føle trangen for å offentlig oute de og det 🥴

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...