Gå til innhold

Eirin Kristiansen


alida2017

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Femilie skrev:

Har ikke sett det selv, men hun snakker visst mest om hvorfor hun holdt kjæresten skjult (fordi andre ville ødelegge for dem). Mener hun skulle lansere et av prosjektene på GKN, men tror ikke det skjedde. 

Det skjedde ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk Eirin brev fra Forbrukerombudet også? Sjekk instastory og bildet hun la ut idag! "Ad" helt øverst i hvit skrift mot hvitt tak, så den ikke før jeg begynte å studere bildet

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med å kutte ned på forbruket? Kjøpt nytt giga juletre til x antall tusen kr. Tipper den julepynten fra Ilums Bolighus heller ikke er av den billigste sorten...:klaske:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Mekkapekka skrev:

Hva skjedde med å kutte ned på forbruket? Kjøpt nytt giga juletre til x antall tusen kr. Tipper den julepynten fra Ilums Bolighus heller ikke er av den billigste sorten...:klaske:

Nå skulle jeg faktisk til å forsvare henne, fordi jeg trodde hun kjøpte juletreet ifjor. Hun kjøpte nemlig et nytt giga juletre på fire meter da, som hun skrev om i dette innlegget:

http://eirinkristiansen.no/2016/11/27/christmas-tree-shopping/

 

Men jammen kjøpte hun ikke nytt i år også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere dette bestikket hun har jobbet med i to år er så «unikt»? Veldig fint, men unikt..? Njæ. Har liksom sett det før

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Og det å betale 499 for et bestikksett som blir lager i begrenset opplag skjer ikke. Hva om jeg begynner å samle også når jeg har kommet halvveis finner jeg det ikke mer? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mayoo skrev:

Enig. Og det å betale 499 for et bestikksett som blir lager i begrenset opplag skjer ikke. Hva om jeg begynner å samle også når jeg har kommet halvveis finner jeg det ikke mer? 

Bare å pøse på med minst 6 sett med en gang, vettu 😉 Du kan til og med blande svart og gull, ops mener selvfølgelig elegant og styrke, hvis du er modig... 

ikke glem at du får en helt unik yoghurtskje som er aaaakkurat passe størrelse. Bare den alene er jo verdt den ringe sum av 499,-

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, LinniBergen skrev:

Hvordan er det mulig å bruke to år på å designe bestikk? :sukk:

Designprosesser tar faktisk ganske lang tid. Jeg tror Hardanger Bestikk ikke gir folk frie tøyler når de skal bli med å påvirke et design, for de er jo faktisk avhengige av å få solgt sluttproduktet. Bestikkelse skal være tidløse. Eneste negative er jo at det er en limited edition. De fleste samler jo over tid, men blir fort vanskelig når bestikket plutselig er ute av produksjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, halvehimmelen skrev:

Bare å pøse på med minst 6 sett med en gang, vettu 😉 Du kan til og med blande svart og gull, ops mener selvfølgelig elegant og styrke, hvis du er modig... 

ikke glem at du får en helt unik yoghurtskje som er aaaakkurat passe størrelse. Bare den alene er jo verdt den ringe sum av 499,-

Er dessverre verken elegant eller modig. Blir nok nødd til å gå for IKEA sitt behagfull jeg da.

Ikke får jeg med noe yoghurtskje heller 😟 Livet altså..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var dårlig! Hadde jeg sett dette pådekt på et bord, så hadde jeg ikke tenkt dyrt design, heller ikea. Kniven ser jo merkelig ut, men mulig det er bildene som ikke yter den rettferdighet? Å ekslusive esker og silkepapir...gidder ikke betale ekstra for silkepapir. Nei dette var skuffende 😕

Å pengebrukene og hiv og kast mentaliteten der i gården er rett og slett forkastelig!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble veldig flåsete for min del.. eleganse og styrke? Det er bestikk liksom, jee.

Og yoghurt-skje? Aldri før har jeg tenkt for meg selv Åååeeeh denne skjeen er ALT for liten/stor for yoghurten, hvorfor selges det ikke egne yoghurtskjeer?? 😥 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så en kniv, gaffel, skje og en yogurt-skje koster da 500 kr. Okeey. "Vanlige" folk har ikke råd til å bruke penger på sånne ting.  Ikke imponert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker helt klart tidløst bestikk. Kommer aldri til å kjøpe sånt bestikk for å dekke til jul, for å si det sånn! Vil jeg ha en skje i gull eller svart, finnes det både på Kremmerhuset og Ikea... Men jeg er jo "gammel" i begynnelsen av 30 årene:fnise:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk det var veldig stilig og kunne godt tenke med det svarte settet, helt til jeg så prisen! Såå fint var det altså ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den yoghurt-skjeen er ikke akkurat noe nytt. Hardangerbestikk har jo hatt den størrelsen lenge. Har den i skuffen her hjemme 🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...