Gå til innhold

Menn, foretrekker dere at kvinnen har litt mage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Såklart. Alle blir jo gamle osgå, og alle får mage, sesielt etter graviditet osv. Når man elsker noen, er de uansett like sexy, uansett hvordan de ser ut! Kona er uten tvil mest sexy, når hun koser seg med den maten hun vil er lykkelig og ikke prøver å se ut på en viss måte, for å glede andre - med litt kosemage. menn som heller vil at dama skal slanke seg og ha strakere mage enn dem selv, er ikke mye til menn altså 😂

Anonymkode: 1f2d2...029

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Ts, det er hele helheten som teller. Er du en pen dame ellers, så gjør det ikke noe om du har litt mage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bilderesultat for marilyn monroe body size

Anonymkode: d2c32...5da

Alle som sitter sånn får en sånn på magen med mindre man har 8 i BMI og er døden nær. Men folk skjønner tydeligvis ikke dette selv om de har akkurat en sånn selv når de bøyer seg frem.. 

Anonymkode: ce06b...82a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2017 den 12.45, Coronas skrev:

Syns nå litt mage på menn er sexy jeg da 😍

Det ER det! Jeg er livredd for at mannen min skal miste kosemagen sin (han har begynt å trene mye), for den er så vanvittig deilig å ta på. Får aldri nok.

Anonymkode: 1c4be...3fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 20/11/2017 at 1:19 AM, AnonymBruker said:

Det er ikke noe som heter at damer er tynne fordi de har høy forbrenning, like lite som at tykke damer har lav forbrenning. Det blir alltid ramaskrik når overvektige legger skylda på lav forbrenning, men det er likevel fullstendig godkjent å legge skylda på høy forbrenning når noen sliter med lav vekt. Kutt ut forbrenningstøvet, det er ingen unnskyldning verken ene eller andre veien! :opplyser:

Behati Prinsloo har en BMI på 16,7 (178 cm høy og 53 kg) som er klinisk undervekt og såpass lavt at mange kvinner mister menstruasjonen når de kommer i så lav vekt. Du må gjerne mene det er vakkert og turn on men hun har en veldig lav kroppsvekt og er ikke normalvektig.

Jeg har heller ingen problemer med å tenne på menn med mage. Det skal bli temmelig ille før jeg mister lysten på en mann jeg ellers liker.

Anonymkode: e79c4...2bb

Fint om du leser hva jeg skriver. Jeg skriver at kosthold, trening og forbrenning påvirker dette. Hvor mye man spiser er det viktigste. Du snur hele debatten på hodet. Eller, du skaper en debatt som ikke eksisterer. Tror du jeg mente at unnskyldningen for at hun er slank er høy forbrenning? Hva slags sølete argument er det? Det er vel ingen unnskyldning. For det første nevnte jeg de tre tingene som kanskje er viktigst hva gjelder vekt, og for det andre har jeg da ikke sagt at hun skal behøve å beskylde seg for noe som helst for å ha en flott kropp hun selv vil ha.

Veier man 100 kg pluss kan man selvsagt trekke inn lav forbrenning, men det er på det rene at dette spiller en liten rolle, og for damer som er større spiller den relativt sett en mindre rolle. Så og si allle kommer innenfor en margin på 300kcal i forskjell. Veier man enormt mye er det altså langt mer enn det som gjør at man er stor.

Flott om vi ikke legger ord i munnen til hverandre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...