Gå til innhold

Jeg spyr av dere batikkhekser!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

On 11/15/2017 at 5:55 PM, AnonymBruker said:

Nei, det er et uttrykk. De er jo veldig forskjellige men ,ange kler seg likevel relativt likt. Vanskelig å forklare, men sånn typisk sosialist med lag på lag og store skjerf, store øredobber og overdrevent med store smykker.

Anonymkode: abb68...a7f

Men da "struntar hon inte i sitt utseende". Det høres tvert imot ut som hun bruker en god del tid på det. Det er vel heller dere som bare ikke liker stilen?

Endret av hind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre henger jeg meg også opp i uttrykket batikkheks, selv om det er litt på siden av det TS prøver å fremme :ler:

Når jeg leser beskrivelsen så skjønner jeg godt stereotypien de prøver å gi et nedsettende navn på. Men batikk? Det forbinder jeg med med hasjkultur, hippier og syre. Disse damene de prøver å hetse går jo i Desigual, Noa Noa og Benetton. 

Og heks var da et arkaisk skjellsord, men kanskje det er mer utstrakt i Sverige. 

Uansett, jeg så for meg ei dame som liker wicca, weed og Grateful Dead 

Endret av Cuntzilla
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avslørende artikkel om norske batikkhekser som herjer på norske asylmottak.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/karK8B/sexpress-paa-asylmottak-unge-menn-foeler-seg-utnyttet-av-norske-kvinner

Anonymkode: b581d...1c2

Dette var en skikkelig fæl artikkel. Burde virkelig få konsekvenser å utnytte sårbare ungdommer. Det er jo kjøp av seksuelle tjenester, og det er ulovlig i Norge. Måtte likevel le litt av dette: Your room! hehe, ta et hint gamla!

image.png.2ac5458a6050a43ef9fcce8982eb3679.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2017 den 16.41, AnonymBruker skrev:

Gratulerer! Nå har dere faen meg klart å grine dere til ny asylbehandling for «de stakkars guttepjokkene» fra Afghanistan. Æsj! Gamle kjerringer som oppfører seg som nyforelska fjortiser i møtet med eksotiske tjueåringer (ja det er det det er). Både svenske og danske medier kan fortelle om siktelser og domfellelser for seksuell aktivitet mellom ansatte og beboere på asylmottak for «enslige mindreårige». Og mørketallene er nok store her.

«Uææh! Hjertet mitt gråter! Kan de ikke få bli? Det er jo sånn kjekk ungdom!» leser jeg på facebook. Kan ikke dere gamle batikkhekser heller ta dere av hjemløse katter? Jeg spyr av dere!

Anonymkode: b581d...1c2

De er så spesielle. Har en "venninne" som er slik. Skryter av Refugees welcome på facebook, fremstiller seg selv som veldig snill osv., men hun stiller aldri opp for de norske venninnene. Har man det vanskelig, er hun den første til å backe ut. Hun bare blåser i deg. Sånn egentlig har hun null omsorgsevne, men på facebook og politisk er hun verdens mest omtenksomme. Hun dater også kun mørkhudede, helst afrikanere. 

Når det kommer til afghanske menn, så har jeg også en del inside informasjon fra en annen kvinne, en som selv er fra Afghanistan: Disse mennene kan man ikke stole på i det hele tatt, de respekterer ikke kvinner, spesielt ikke sine egne fra samme område/religiøs tilhørighet. Er ofte voldelige og uten arbeid.

Anonymkode: ac3ae...022

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Avslørende artikkel om norske batikkhekser som herjer på norske asylmottak.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/karK8B/sexpress-paa-asylmottak-unge-menn-foeler-seg-utnyttet-av-norske-kvinner

Anonymkode: b581d...1c2

Så lenge det er KVINNER som holder sånn, så er slik oppførsel liksom helt greit. 

 Dersom en mann hadde funnet på noe lignende, så ville det garantert blitt stor stå-hei og krigsoverskrifter i samtlige nettaviser. 

Anonymkode: 6ea4b...d5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge det er KVINNER som holder sånn, så er slik oppførsel liksom helt greit. 

 Dersom en mann hadde funnet på noe lignende, så ville det garantert blitt stor stå-hei og krigsoverskrifter i samtlige nettaviser. 

Anonymkode: 6ea4b...d5a

Jeg så en diskusjon om dette på Twitter i dag. Det ble linket til frieord eller noe sånt, husker ikke helt hvilken side det var. Avsender ble "hengt" for å linke til nazistisk side og ble "latterliggjort" for å kun finne en artikkel fra VG fra 2013 eller noe sånt ang halvgamle damer på sexturer til Afrika.

Det skrives jo ikke noe om dette! Og guttene/mennene vil jo ikke si fra om dette til noen heller. 

Syke, ekle damer som gjemmer seg bak godhet og nestekjærlighet og et "genuint" ønske om å hjelpe. Det eneste de vil hjelpe er vel sin egen treng for sex med unggutter tenker jeg. 

Anonymkode: 278f9...759

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Minitroll skrev:

Dette var en skikkelig fæl artikkel. Burde virkelig få konsekvenser å utnytte sårbare ungdommer. Det er jo kjøp av seksuelle tjenester, og det er ulovlig i Norge. Måtte likevel le litt av dette: Your room! hehe, ta et hint gamla!

Sist en middelaldrende kvinne ble tatt i å utnytte en sårbar tenåring seksuelt, ble hun forfremmet til kulturminister.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sykt. Er det derfor kvinner har stemt frem asylinnvandring, for å tilfredstile sine seksuelle fantasier om unge gutter? For det er et faktum at det er kvinners stemmer som har åpnet grensene.

Kvinner fikk allmenn stemmerett i 1913, bare 15 år etter at menn fikk den samme retten. Advarslene ble gjort til skamme, takket være kloke kvinner som forhørte seg med mannen om hva hun burde stemme på. Derfor gikk det fint, helt til kvinner på 70-tallet fikk ideen om at de kunne tenke selv. Resultatet sliter vi med i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle feite menn henter unge kvinner fra Thailand som de gifter seg med....skandale. Gamle feite kvinner utnytter asylsøkere uten klær og penger......få bryr seg. 

Anonymkode: fbdd3...b8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2017 den 1.01, Peonjenta skrev:

Det fordi slike kvinner OFTE går kledd i batikkplagg.  Trodde det var innlysende.   De jeg forbinder slike kvinner med er røde politisk, er lett overvektige, har gjerne en stor øredobb og en liten, går i store, formløse og flagrende plagg gjerne batikkmønstrede og i merker som Desigual, smykker i glass eller tre, bruker lite sminke, kanskje bare maskara og rød leppestift, har kort litt typete hår,  Dr Martins lignedende sko og la oss ikke glemme de "freshe" brillene da.  

Riktig !   50+, stemmer SV, ansatt i offentlig sektor. Utflytta barn, plutselig mye tid og energi til overs.  Mannen er gjerne kommet i en alder der han "dabber av", så møter hun disse, kommer nære de,først morsfølelse, så begynner undertrykte behov å melde seg.  Røsker og pirrer litt mellom de bleikfeite "bibelotekar"-låra.

Anonymkode: c6cab...65b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Horten Market said:

Sist en middelaldrende kvinne ble tatt i å utnytte en sårbar tenåring seksuelt, ble hun forfremmet til kulturminister.

Hun og hennes støttespillere klarte jo til og med å fremstille henne som det egentlige offeret. En 38 år gammel maktkvinne som hadde seg med en knapt fylt 17-åring. Det sier det meste om den moderne kvinnebevegelsen og Erna Solberg som forfremmet henne.

Anonymkode: 9c86f...f70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Gamle feite menn henter unge kvinner fra Thailand som de gifter seg med....skandale. Gamle feite kvinner utnytter asylsøkere uten klær og penger......få bryr seg. 

Anonymkode: fbdd3...b8d

Det er nok heller: Gamle feite menn henter unge kvinner fra Thailand som de gifter seg med..."nødvendig pga. de kravstore(feministiske) norske kvinnene". Gamle feite kvinner utnytter asylsøkere uten klær og penger...skandale.

Hvorfor blir dere så overrasket over at folk som har økonomiske ressurser og makt utnytter mennesker uten slike ressurser? Det skjer i ett jævla kjør hele tiden at menn utnytter kvinner og barn, det er en av verdens største industrier for helvete, så hvorfor så fortørnede nå?

Er det bare fordi det er kvinner som utnytter menn at dere reagerer så kraftig på dette?

Bare for å ha sagt det: Jeg synes ALL utnytting av mennesker er fullstendig forkastelig og galt, men jeg ser at mange menn utnytter jenter og kvinner(i særdeleshet seksuelt) under den påstand om at det er greit siden "menn MÅ ha sex".

DET ER ALDRI GREIT!

Anonymkode: 9ea7b...da6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok heller: Gamle feite menn henter unge kvinner fra Thailand som de gifter seg med..."nødvendig pga. de kravstore(feministiske) norske kvinnene". Gamle feite kvinner utnytter asylsøkere uten klær og penger...skandale.

At noen menn GIFTER seg med unge kvinner fra Thailand er uansett noe ganske annet enn at norske kvinner UTNYTTER unge asylsøkere seksuelt. Dette er å betegne som en sexindustri dekt bak frivillige hjelpetjenester.

Endret av Horten Market
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke jeg. Om de virkelig ville avslutte eller ikke ha denne intimkontakten så kunne de faktisk satt foten ned og sagt nei. Det er ingen hemmelighet at det er enkelt å komme til norden og bli her, så det at de var så redde og fortsatte å ta imot gaver for 10-20.000, vet ikke jeg. 

Anonymkode: 3744e...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...