Gå til innhold

Jeg spyr av dere batikkhekser!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke batikk ut da? Husker det var poppis på 90-tallet en gang.

Anonymkode: 6449b...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, hva tenker du om gamle griser av noen menn med thai damer som er 30-40 år yngre enn de selv?

Grilldressgriser?

Anonymkode: 684eb...117

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg ofte har tenkt det samme som ts skriver, men ville aldri ha våget å si det høyt. Da hadde hodet mitt rullet. :ninja: 

Anonymkode: 327f5...701

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må innrømme at jeg ofte har tenkt det samme som ts skriver, men ville aldri ha våget å si det høyt. Da hadde hodet mitt rullet. :ninja: 

Anonymkode: 327f5...701

Batikkhekser also known as rødstrømper. 

Anonymkode: 951a5...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Batikkhekser also known as rødstrømper. 

Anonymkode: 951a5...1b5

Nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden gjorde meg skikkelig forvirret :klo: Kan noen forklare hva en batikkheks er? Kvinner som ser ut som hekser og liker batikk? Men hva har de med innvandrere å gjøre, og hvorfor får de ikke kle seg som de vil? 

Anonymkode: baf4f...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosetelys
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden gjorde meg skikkelig forvirret :klo: Kan noen forklare hva en batikkheks er? Kvinner som ser ut som hekser og liker batikk? Men hva har de med innvandrere å gjøre, og hvorfor får de ikke kle seg som de vil? 

Anonymkode: baf4f...747

http://sv.metapedia.org/w/Batikhäxa

En ”Batikhäxa” kan jobba som socionom, förskollärare, på kommunens socialkontor eller kulturarbetare. Hon ser alla problem som socioekonomiska, individen har aldrig något eget ansvar utan om man kommer snett i samhället så är det alltid någon annans fel och orsak till det. Batikhäxan bor under fin adress men vurmar för förorten. Hon vill vara generös, med andras pengar. Batikhäxan använder gärna ”rasistkortet” när man inte har samma åsikter".

1. Kvinna.
2. Minst 40 år gammal.
3. Struntar i sitt utseende.
4. Extremt politiskt korrekta åsikter inom ämnena Feminism och Integration.
5. "Ångvält" och allmänt gapig i politiska debatter, oförsonlig om åsikten inte är på invandrare, låginkomsttagare och kvinnors sida. Uppfattas i diskussioner som "elefant i växthus".
6. Dålig/ingen koll på hur system och verklighet fungerar eftersom hon mentalt lever kvar i 60- och 70-talet. Tänker ofta med hjärtat hellre än hjärnan.
7. Har haft en trygg och problemfri uppväxt, men tror sig ha haft det väldigt svårt.
8. Adressen ska vara i fina välbärgade kvarter, men hjärtat ska finnas i förorten.
9. Svag för dikter, syslöjd, teater och skulpturer i ekologisk lera föreställande kvinnors underliv.
10. Omedveten om att hon är en Batikhäxa.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rosetelys skrev:

http://sv.metapedia.org/w/Batikhäxa

En ”Batikhäxa” kan jobba som socionom, förskollärare, på kommunens socialkontor eller kulturarbetare. Hon ser alla problem som socioekonomiska, individen har aldrig något eget ansvar utan om man kommer snett i samhället så är det alltid någon annans fel och orsak till det. Batikhäxan bor under fin adress men vurmar för förorten. Hon vill vara generös, med andras pengar. Batikhäxan använder gärna ”rasistkortet” när man inte har samma åsikter".

1. Kvinna.
2. Minst 40 år gammal.
3. Struntar i sitt utseende.
4. Extremt politiskt korrekta åsikter inom ämnena Feminism och Integration.
5. "Ångvält" och allmänt gapig i politiska debatter, oförsonlig om åsikten inte är på invandrare, låginkomsttagare och kvinnors sida. Uppfattas i diskussioner som "elefant i växthus".
6. Dålig/ingen koll på hur system och verklighet fungerar eftersom hon mentalt lever kvar i 60- och 70-talet. Tänker ofta med hjärtat hellre än hjärnan.
7. Har haft en trygg och problemfri uppväxt, men tror sig ha haft det väldigt svårt.
8. Adressen ska vara i fina välbärgade kvarter, men hjärtat ska finnas i förorten.
9. Svag för dikter, syslöjd, teater och skulpturer i ekologisk lera föreställande kvinnors underliv.
10. Omedveten om att hon är en Batikhäxa.

Takk! Men skjønner fremdeles ikke hvor batikk kommer inn :klo: 

Men jeg er heldigvis ingen batikkheks kan jeg da konkludere med, muligens noen synes jeg er en heks da! 

Anonymkode: baf4f...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rosetelys skrev:

http://sv.metapedia.org/w/Batikhäxa

En ”Batikhäxa” kan jobba som socionom, förskollärare, på kommunens socialkontor eller kulturarbetare. Hon ser alla problem som socioekonomiska, individen har aldrig något eget ansvar utan om man kommer snett i samhället så är det alltid någon annans fel och orsak till det. Batikhäxan bor under fin adress men vurmar för förorten. Hon vill vara generös, med andras pengar. Batikhäxan använder gärna ”rasistkortet” när man inte har samma åsikter".

1. Kvinna.
2. Minst 40 år gammal.
3. Struntar i sitt utseende.
4. Extremt politiskt korrekta åsikter inom ämnena Feminism och Integration.
5. "Ångvält" och allmänt gapig i politiska debatter, oförsonlig om åsikten inte är på invandrare, låginkomsttagare och kvinnors sida. Uppfattas i diskussioner som "elefant i växthus".
6. Dålig/ingen koll på hur system och verklighet fungerar eftersom hon mentalt lever kvar i 60- och 70-talet. Tänker ofta med hjärtat hellre än hjärnan.
7. Har haft en trygg och problemfri uppväxt, men tror sig ha haft det väldigt svårt.
8. Adressen ska vara i fina välbärgade kvarter, men hjärtat ska finnas i förorten.
9. Svag för dikter, syslöjd, teater och skulpturer i ekologisk lera föreställande kvinnors underliv.
10. Omedveten om att hon är en Batikhäxa.

Men må hun eie noen plagg i batikk eller ikke? :klo: Det er jo det som er spørsmålet

Anonymkode: 944aa...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men må hun eie noen plagg i batikk eller ikke? :klo: Det er jo det som er spørsmålet

Anonymkode: 944aa...6ef

Nei, det er et uttrykk. De er jo veldig forskjellige men ,ange kler seg likevel relativt likt. Vanskelig å forklare, men sånn typisk sosialist med lag på lag og store skjerf, store øredobber og overdrevent med store smykker.

Anonymkode: abb68...a7f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Latterlig tråd..

Anonymkode: 50052...a42

Det kan man si. Sier ikke at det ikke skjer, men er omfanget virkelig så stort at det er nødvendig å lage en tråd om det? Finnes det steder der det kryr av sånne i gatene? Hæ?

Anonymkode: 2b013...925

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan man si. Sier ikke at det ikke skjer, men er omfanget virkelig så stort at det er nødvendig å lage en tråd om det? Finnes det steder der det kryr av sånne i gatene? Hæ?

Anonymkode: 2b013...925

Ja i Sverige. Og i Norge. De syter i media om disse voksne oktobermennene som det er så synd på.

Anonymkode: abb68...a7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2017 den 16.41, AnonymBruker skrev:

Gratulerer! Nå har dere faen meg klart å grine dere til ny asylbehandling for «de stakkars guttepjokkene» fra Afghanistan. Æsj! Gamle kjerringer som oppfører seg som nyforelska fjortiser i møtet med eksotiske tjueåringer (ja det er det det er). Både svenske og danske medier kan fortelle om siktelser og domfellelser for seksuell aktivitet mellom ansatte og beboere på asylmottak for «enslige mindreårige». Og mørketallene er nok store her.

«Uææh! Hjertet mitt gråter! Kan de ikke få bli? Det er jo sånn kjekk ungdom!» leser jeg på facebook. Kan ikke dere gamle batikkhekser heller ta dere av hjemløse katter? Jeg spyr av dere!

Anonymkode: b581d...1c2

Gå ut i den virkelige verden å si det i stedet for og gjemme deg bak skjermen din med de onde ordene dine. Å spy av andre folk sier mest om deg. 

Endret av fuglekvitter__
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Men skjønner fremdeles ikke hvor batikk kommer inn :klo: 

Men jeg er heldigvis ingen batikkheks kan jeg da konkludere med, muligens noen synes jeg er en heks da! 

Anonymkode: baf4f...747

Det fordi slike kvinner OFTE går kledd i batikkplagg.  Trodde det var innlysende.   De jeg forbinder slike kvinner med er røde politisk, er lett overvektige, har gjerne en stor øredobb og en liten, går i store, formløse og flagrende plagg gjerne batikkmønstrede og i merker som Desigual, smykker i glass eller tre, bruker lite sminke, kanskje bare maskara og rød leppestift, har kort litt typete hår,  Dr Martins lignedende sko og la oss ikke glemme de "freshe" brillene da.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke i batikk eller annet hippie-opplegg, er godt under 40, svinser ikke rundt mottak på jakt etter et ligg og er ikke overvektig, men synes allikevel at det er en uting å sende unge mennesker til en krigssone. 

Hva blir jeg da?

Vanlig heks?

Har forøvrig en kjæreste som er enig med meg, og han går heller ikke i batikk. Trollmann?  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, bortebra skrev:

Går ikke i batikk eller annet hippie-opplegg, er godt under 40, svinser ikke rundt mottak på jakt etter et ligg og er ikke overvektig, men synes allikevel at det er en uting å sende unge mennesker til en krigssone. 

Hva blir jeg da?

Vanlig heks?

Har forøvrig en kjæreste som er enig med meg, og han går heller ikke i batikk. Trollmann?  

Du vet at utrykket ikke er en personlig fornærmelse mot deg bare fordi du er innvandrervennlig?  Uttrykket er dessuten svensk så du trenger vel ikke å være redd for å få batikkheks-stempel her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mystix skrev:

Du vet at utrykket ikke er en personlig fornærmelse mot deg bare fordi du er innvandrervennlig?  Uttrykket er dessuten svensk så du trenger vel ikke å være redd for å få batikkheks-stempel her. 

Jeg følte meg ikke personlig fornærmet. Poenget er vel heller at det er flere enn middelaldrende kvinner i hippiehabitt som synes vi skal vise anstendighet i møte med unge mennesker i nød. (Det er allerede en død blant de som er blitt tvangsreturnert, vil vi ha flere liv på samvittigheten?) Og folk må gjerne spy av det, kanskje det kommer mindre ufine oppgulp på nettet av det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...