Gå til innhold

Jeg spyr av dere batikkhekser!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gratulerer! Nå har dere faen meg klart å grine dere til ny asylbehandling for «de stakkars guttepjokkene» fra Afghanistan. Æsj! Gamle kjerringer som oppfører seg som nyforelska fjortiser i møtet med eksotiske tjueåringer (ja det er det det er). Både svenske og danske medier kan fortelle om siktelser og domfellelser for seksuell aktivitet mellom ansatte og beboere på asylmottak for «enslige mindreårige». Og mørketallene er nok store her.

«Uææh! Hjertet mitt gråter! Kan de ikke få bli? Det er jo sånn kjekk ungdom!» leser jeg på facebook. Kan ikke dere gamle batikkhekser heller ta dere av hjemløse katter? Jeg spyr av dere!

Anonymkode: b581d...1c2

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutes ago, Carrot said:

Er hekser ille også nå da? 

Hekser utfordrer trollmennene. Klart det er ille.

Anonymkode: 15fee...bb0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Carrot skrev:

Er hekser ille også nå da? 

Her kan du se noen eksempler fra Sverige. Jeg anbefaler å ha spybøtta i nærheten.

 

Anonymkode: b581d...1c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hekser utfordrer trollmennene. Klart det er ille.

Anonymkode: 15fee...bb0

ååh, det visste jeg ikke. Jeg trodde trollkjærringer gjorde det.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Her kan du se noen eksempler fra Sverige. Jeg anbefaler å ha spybøtta i nærheten.

 

Anonymkode: b581d...1c2

Fin sang og lite heksing - noe mindre spennende tror jeg ikke jeg har sett i dag.. Ikke ble jeg kvalm heller :heks: kjedelig! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutes ago, AnonymBruker said:

Her kan du se noen eksempler fra Sverige. Jeg anbefaler å ha spybøtta i nærheten.

 

Anonymkode: b581d...1c2

Youtube-referanser er automatisk fail.

Anonymkode: 15fee...bb0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stort sett enig i det du skriver, trådstarter. Men hvorfor bruke batikk som et skjellsord? Batikk er jo kult! 

Anonymkode: 123a7...4ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walkingdead

Åjaaa, jeg spyr av empati, uh, spyr av folk som jobber med integrering, spyr av humanisme,  uH AÆSNDIdlwh ÆSJJ!! :ironi:

Endret av Walkingdead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer! Nå har dere faen meg klart å grine dere til ny asylbehandling for «de stakkars guttepjokkene» fra Afghanistan. Æsj! Gamle kjerringer som oppfører seg som nyforelska fjortiser i møtet med eksotiske tjueåringer (ja det er det det er). Både svenske og danske medier kan fortelle om siktelser og domfellelser for seksuell aktivitet mellom ansatte og beboere på asylmottak for «enslige mindreårige». Og mørketallene er nok store her.

«Uææh! Hjertet mitt gråter! Kan de ikke få bli? Det er jo sånn kjekk ungdom!» leser jeg på facebook. Kan ikke dere gamle batikkhekser heller ta dere av hjemløse katter? Jeg spyr av dere!

Anonymkode: b581d...1c2

Helt enig med deg, men jeg tror ikke mange her kjenner til begrepet 'batikkheks' som er mest utbredt i Sverige og er et stygt skjellsord.

Anonymkode: 691bd...8f3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er stort sett enig i det du skriver, trådstarter. Men hvorfor bruke batikk som et skjellsord? Batikk er jo kult! 

Anonymkode: 123a7...4ef

Vel.......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Mystix said:

Vel.......

SÅ DU MENER DET ER NOE GALT MED BATIKK??

Anonymkode: 15fee...bb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

SÅ DU MENER DET ER NOE GALT MED BATIKK??

Anonymkode: 15fee...bb0

JEG SYNES STORT SETT DET ER GRISESTYGT!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minute ago, Mystix said:

JEG SYNES STORT SETT DET ER GRISESTYGT!!

Deg om det.

Anonymkode: 15fee...bb0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosetelys
2 timer siden, røder skrev:

Trodde heksene ble utryddet i 1700tallet?

De fikk en grei oppsving igjen når alle de ensomme asylmennene kom og batikkheksene (elsker at batikkheks er et ord ordboken min ikke retter btw) kunne få litt etterlengtet kjærlighet. De er selvfølgelig hekser mot eget folk da, ikke disse kjekkasene som hevder de er under 18 år. Se bare på han i YouTubevideoen over her, han er særlig under 18. Hvis han er under 18 er jeg det og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...