Gjest gjesta Skrevet 18. april 2005 #61 Del Skrevet 18. april 2005 En liten hilsen fra meg også Håper det går greitt med all planlegging !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. april 2005 #62 Del Skrevet 18. april 2005 Hellu! Gratulerer så masse med kjøp av leilighet. Ok, kjedelig å vente, men nå vet dere i alle fall at dere har funnet drømmen og skal flytte på øyeblikket! Er jo bare en måned igjen...og vips, så er det bare en måned til bryllupet! :-) Godt det ordnet seg med overnattingen også forresten, er så surt når ulike "instanser" dobbelbooker og roter til alt Her regner vi med invitasjonene går i posten imorgen! Spennende det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragsan Skrevet 19. april 2005 Forfatter #63 Del Skrevet 19. april 2005 Og da har jeg fått vårt første "Ja" svar :D Godt å være i gang... Har lastet opp bilder av invitasjonene - de er lagd over litt det samme temaet som sett-av-datoen-kortene. Omslaget er hjemmelagd papir med et hjerte av papercord, og så har jeg printet ut på vanlig papir som så er delt i to og brettet osv. (revet, ikke klippet, for å passe med de rufsete kantene på omslaget) slik at hele invitasjonen blir en liten "bok" (passer bra, vi er i aller høyeste grad bok-mennesker begge to). Den holdes sammen i ryggen med en liten bit papercord til som er "sydd" inn. Sånn smått fornøyd, det ble liksom ikke helt som planlagt, men jeg fikk da plass til all infoen vi trengte og slikt, det er vel det viktigste Omslag Oppslag 1 (her ser du innsiden av omslaget også) Oppslag 2 - det er 3 oppslag til - med mer info pluss et bilde til, men jeg gidder ikke legge ut alle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 19. april 2005 #64 Del Skrevet 19. april 2005 Lekre innbydelser!!! Jeg er mektig imponert... Tenkte bare å fortelle deg at du har vært samtaleemne nummer en for min samboer de siste dagene... Han er nemlig meget misfornøyd med at info om medlemsmøte ikke kom før i dag, og har sagt opptil flere ganger de siste dagene: "Jeg visste at det kom til å bli sånn når R sluttet som sekretær"... Du er savnet allerede, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minerva Grey Skrevet 19. april 2005 #65 Del Skrevet 19. april 2005 Fiiiine invitasjoner - og gratulerer med leilighet! Drømmer om å kjøpe vi også, men med bare en og en halv inntekt (min kjære er deltidsstudent) blir det ikke greit å få kjøpt noe i Oslo sentrum... :-? Idiotisk med steder som feilbooker og dobbeltbooker og tuller på den måten - har vært livredd for at noen skal tulle med våre bookinger hele veien. Håper du snart kommer deg på 'ordentlig' nett - ISDN når man er vant til bedre er ikke gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 20. april 2005 #66 Del Skrevet 20. april 2005 Hei Lekre invitasjoner... vi er så flinke alle sammen må jeg si. Vel ville bare være en av de første her til å si; WELCOME TO TRONDHEIM Skjønner det er treff den 28.apr på Egon tro jeg... blir du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragsan Skrevet 20. april 2005 Forfatter #67 Del Skrevet 20. april 2005 Er på vei til Køben den 28. så da kommer jeg ikke Litt svigermortrøbbel her i gården (det måtte jo komme...). For det første er hun veldig redd for at det ikke blir nok mat... For det andre mente hun at hvis hun ikke hadd hatt bunad hadde hun ikke turt å komme siden det står "Antrekk: Mørk dress/bunad" på invitasjonen. Jaja, jeg får prøve å fiske ut fra folk hav som er grunnen dersom de melder avbud, da - hvis ikke hun forstår hva "mørk dress" betyr er det jo mulig det er en del andre som ikke gjør det også. Jeg holdt på å foreslå at det var da helt greit at de damene som ikke hadde bunad kom i mørk dress, men fant ut at det ville være litt slemt, så jeg forklarte hva formuleringen betyr i stedet (og at noe av grunnen til at det står "/bunad" i det hele tatt er at det er folk som har spurt meg om de får lov til å komme i bunad). Det blir nok bra til slutt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 20. april 2005 #68 Del Skrevet 20. april 2005 Stemmer det... københavn er herlig by Leit at det blir misforsåelse med svigermor men det var jo bra at du greide å forklare henne hva mørk dress betydde, slik at ho ikke tok det bokstavelig. Når det gjelder maten så skjønner jeg i grunn at hun er bekymret... vær heller glad hun intresserer seg for dagen for her i gården er alle helt likegyldig når det gjelder planlegging. Ikke misforstå, svigermor er bare helt herlig... hun maser ikke og ikke legger hun seg opp i ting men gir gode råd og veiledning. Men i blant skulle jeg ønsket mer mas og slikt for da får jeg følelesen over at de faktisk bryr seg og gleder seg. Det sikkert bare jeg som har sårt behov for oppmerksomhet nå Ta det med et smil men la deg ikke overkjøre, det er din og din kjæres dag. Foreldre skal være til å hjelpe til og ikke bestemme Snakkes :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 22. april 2005 #69 Del Skrevet 22. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragsan Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #70 Del Skrevet 5. mai 2005 Hui, der var jeg langt nede på side 2 igjen, gitt. Det var den derre isdn-linja, da. Men... bare 14 dager til vi får leiligheten vår. HURRA! Og bare fem dager til svarfristen, og status så langt er: Ja: 38 Nei: 9 Ikke svart: 30 Og av de som ikke har svart er det ca. 11 vi ikke forventer at kommer, som bare har fått invitasjon fordi vi følte at de burde få det. Men, altså, fortsatt 19 usikre, da. Hadde vært hyggelig om de ga lyd fra seg snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. mai 2005 #71 Del Skrevet 14. mai 2005 Håper alt er bra med deg! *klemmemasse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2005 #72 Del Skrevet 15. juni 2005 Hvordan ligger du an? Du skal jo i ilden allerede til lørdag og det er lenge siden vi har hørt noe fra deg. Håper alt står bra til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. juni 2005 #73 Del Skrevet 15. juni 2005 I følge ragsans blog så går det nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. juni 2005 #74 Del Skrevet 18. juni 2005 Gratulerer med bryllupsdagen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. juni 2005 #75 Del Skrevet 18. juni 2005 TIL LYKKE MED DAGEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå