Gå til innhold

Det er så skuffende lett å provosere dere på KG


Gjest Balian de Ibelin

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, NotNaomi skrev:

Så rart at du er her inne. Hvorfor er du her ? Jeg er på et såkalt manneforum. Skjer aldri at det går på kjønn der . Det går det på meninger. Er der fordi jeg mest er opptatt av biler. Ingen menn der har snakket sånn om kvinner der. Så hvorfor er du her egentlig ? Sånn ærlig ?

Fordi det er underholdene for meg  å se hvor lett krenket kvinner blir

jeg er her også fordi det er mange kvinner som kommer med meninger som har oppstått fra hva de FØLER og ikke hva som er LOGISK. Da kommer jeg inn og argumenterer :)

Jeg er her også fordi det er mer seriøst på KG enn andre manneforum, der er det mer biler, pupper, våpen og fotball det går i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi
Akkurat nå, Bootyhunter skrev:

Fordi det er underholdene for meg  å se hvor lett krenket kvinner blir

jeg er her også fordi det er mange kvinner som kommer med meninger som har oppstått fra hva de FØLER og ikke hva som er LOGISK. Da kommer jeg inn og argumenterer :)

Jeg er her også fordi det er mer seriøst på KG enn andre manneforum, der er det mer biler, pupper, våpen og fotball det går i

Du er her for å se hvor lett krenket kvinner blir ? Hva gleder deg ved det i så fall ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, NotNaomi skrev:

Du er her for å se hvor lett krenket kvinner blir ? Hva gleder deg ved det i så fall ?

jeg skrev flere grunner en bare det gjordet jeg ikke ? eller leste du bare første avsnittet og gadd ikke lese resten ?

Jeg syns det er underholdene, fordi det viser hvor sårbare kvinner egentlig er , selv om de prøver for harde livet å fremstå som sterke og like gode som menn. Fasaden kan man ikke holde på for all evighet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
3 minutter siden, Bootyhunter said:

jeg skrev flere grunner en bare det gjordet jeg ikke ? eller leste du bare første avsnittet og gadd ikke lese resten ?

Jeg syns det er underholdene, fordi det viser hvor sårbare kvinner egentlig er , selv om de prøver for harde livet å fremstå som sterke og like gode som menn. Fasaden kan man ikke holde på for all evighet

Heller en sårbar kvinne som forsøker å være sterk, enn en svak mann som forsøker å ikke være sårbar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja folk på KG blir veldig lett provosert. Jeg lagde en tråd før, der jeg spurte hvorfor folk på KG var så opptatt av disse provoserende/menn vs kvinner tråder. Jeg fikk bare et par svar. Ja folk er veldig opptatt av disse trolletrådene og de har ikke et svar på hvorfor de er interessert i å svare i disse trådene hele tiden. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forståelig at de samme gamle sullikene kommer tilbake til Kvinneguiden igjen og igjen og igjen...

 Det er jo her på Kvinneguiden at alle innfødte tusseladder og nissefjotter hører hjemme...

Anonymkode: 98399...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
1 minutt siden, Bootyhunter skrev:

jeg skrev flere grunner en bare det gjordet jeg ikke ? eller leste du bare første avsnittet og gadd ikke lese resten ?

Jeg syns det er underholdene, fordi det viser hvor sårbare kvinner egentlig er , selv om de prøver for harde livet å fremstå som sterke og like gode som menn. Fasaden kan man ikke holde på for all evighet

Jo. Du skrev flere grunner. Det som var tydelig ut fra det er at du føler at du ikke har noe felles med menn. Eller føler deg underlegen menn. Så da tror du at du kan hevde deg her . Men det gjør du jo ikke. Du blir jo den tapende part uansett. Så du bør jo kanskje heller få hjelp til å finne ut hvem du er. For du finner ikke noe felles med menn og du vil latterligjøre kvinner. Så ..det er jo et problem du har. Men mulig du oppnår noe her. Vet bare ikke helt om det hjelper på psyken din da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med å provosere egentlig?Min mening er at dere ødelegger dere for de som virkelig trenger hjelp. Det er slitsomt med dere som lyver, eller dere som krenker med vilje. Tenk på de sårbare som virkelig tar seg nær av det dere skriver, dere har et ansvar! 

Anonymkode: 75389...531

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Dersom det å provosere andre skulle være " så skuffende lett " må det føles som et nederlag i seg selv. En seier uten kamp, uten motstand er tross alt ingen seier. Spørsmålet er da: Hvem er den opprinnelige taperen. 

Det sagt - Om det å forsøke å provosere noen brukere på et forum anses som den ultimate hjernetrim, det er en selv en har skuffet lett ved å ikke provosere frem nyttige egne ressurser.

Endret av gjestvest
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er når jeg blir anklaget for å ha veldig lav IQ og lav sosial intelligens/emosjonell intelligens.... da vet jeg at jeg har gjort en god jobb. Hadde hun bare visst at jeg var mensa medlem og satt og koste meg på en søndagskveld.

Anonymkode: aa6d0...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget med å provosere egentlig?Min mening er at dere ødelegger dere for de som virkelig trenger hjelp. Det er slitsomt med dere som lyver, eller dere som krenker med vilje. Tenk på de sårbare som virkelig tar seg nær av det dere skriver, dere har et ansvar! 

Anonymkode: 75389...531

Tror du de bryr seg ? Mange av de har det vondt selv. De vil dra andre med seg ned. Å være alene på bånn er nok det verste for mange. Det blir tomt og ensomt. 

Så er det de såkalte psykopatene.  De bryr seg heller ikke. Du må gjerne appellere til sympati og empati. Men det er ganske fåfengt i de fleste tilfeller. Beste er å overse. Still spørsmål. De blir oftest svar skyldig. Da har en gjort sitt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, NotNaomi skrev:

Jo. Du skrev flere grunner. Det som var tydelig ut fra det er at du føler at du ikke har noe felles med menn. Eller føler deg underlegen menn. Så da tror du at du kan hevde deg her . Men det gjør du jo ikke. Du blir jo den tapende part uansett. Så du bør jo kanskje heller få hjelp til å finne ut hvem du er. For du finner ikke noe felles med menn og du vil latterligjøre kvinner. Så ..det er jo et problem du har. Men mulig du oppnår noe her. Vet bare ikke helt om det hjelper på psyken din da :-)

hæ ? hvor kommer disse latterlige konspirasjonsteoriene dine fra ?:fnise:

jeg har VELDIG mye til felles med menn, jeg er mer mann enn de fleste menn så er langt ifra underlegen, kanskje mer overlegen enn 

å være på KG er akkurat det samme som å se på big brother på TV, underholdning

dette har ingenting med " om jeg føler meg som mann" " føler meg underlegen" #psyken min" eller whatever du prøver å finne på. lykke til Naomi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Overrasket skrev:

Heller en sårbar kvinne som forsøker å være sterk, enn en svak mann som forsøker å ikke være sårbar. 

nei, faktisk ikke. Sistnevnte er bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
3 minutter siden, Bootyhunter skrev:

hæ ? hvor kommer disse latterlige konspirasjonsteoriene dine fra ?:fnise:

jeg har VELDIG mye til felles med menn, jeg er mer mann enn de fleste menn så er langt ifra underlegen, kanskje mer overlegen enn 

å være på KG er akkurat det samme som å se på big brother på TV, underholdning

dette har ingenting med " om jeg føler meg som mann" " føler meg underlegen" #psyken min" eller whatever du prøver å finne på. lykke til Naomi 

Ok. Men særlig konspiratorisk er jeg ikke:-D forholdt meg til det du svarte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, NotNaomi skrev:

Ok. Men særlig konspiratorisk er jeg ikke:-D forholdt meg til det du svarte jeg.

spåkone da ? siden du synser så mye? 

21631.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det beste er når jeg blir anklaget for å ha veldig lav IQ og lav sosial intelligens/emosjonell intelligens.... da vet jeg at jeg har gjort en god jobb. Hadde hun bare visst at jeg var mensa medlem og satt og koste meg på en søndagskveld.

Anonymkode: aa6d0...669

 Ja, det er visst forbløffende mange Mensa-medlemmer her på Kvinneguiden! :fnise: :fnise:

 :gape:

Anonymkode: 98399...5d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bootyhunter skrev:

Fordi det er underholdene for meg  å se hvor lett krenket kvinner blir

jeg er her også fordi det er mange kvinner som kommer med meninger som har oppstått fra hva de FØLER og ikke hva som er LOGISK. Da kommer jeg inn og argumenterer :)

Jeg er her også fordi det er mer seriøst på KG enn andre manneforum, der er det mer biler, pupper, våpen og fotball det går i

Der er han igjen. Den RASJONELLE mannen :edie:

Anonymkode: acf69...91d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Overrasket skrev:

Heller en sårbar kvinne som forsøker å være sterk, enn en svak mann som forsøker å ikke være sårbar. 

On point.

Anonymkode: acf69...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...