Gå til innhold

Avlyste daten fordi han var sliten...

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

høy stilling i forsvaret gjør da ingen forskjell hahahah, forsatt betamann som ofret seg selv og sin egen tid og velbehag for litt fitte

Anonymkode: dc1cb...f13

Wow, kondolerer :fnise:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
23 timer siden, Xfreya skrev:

Så nå ringte han og var så lei seg for at han ikke gadd å stille opp i dag.  Foreslo å møtes etter jobb i morgen.  Og jeg sa kanskje det...men tingen er at jeg er så rasforbanna sur nå, så gjett hvem som dessverre kommer til å være litt sliten i morgen....yepp, akkurat så barnslig og umoden er jeg kjenner jeg nå. 😛

Jeg tror du kommer til å miste han med sånn oppførsel, du overdriver.

• Liker 3
Skrevet
På 12.11.2017 den 18.47, AnonymBruker skrev:

Hæ..? Du er sint fordi han er sliten og avlyste? 30 min med buss er langt...

Anonymkode: 898ae...dca

Haha! Hvis man er interessert er 30 min busstur peanuts.

Anonymkode: 62b09...1ad

• Liker 1
Skrevet
På 12.11.2017 den 18.45, Xfreya skrev:

Må bare få utløp for følelsene mine!

Fantastisk! Skulle møte en fyr hjemme hos meg i kveld....møttes tre ganger, hadde sex for noen dager siden. I dag var avtalen at han skulle komme til meg, men han avlyste fordi han var litt sliten og ikke ville dra ut... 30 minutter med bussen.. 

Så sender han mld og spør hvordan middagslagingen går. Sender bilde av fantastisk jummy lapskaus med teksten" I think the term is ur f..king loss😉."

Han svarer " u r pissed". Ja tror du jeg er forbanna eller? Åpner en øl og går på tinder. 

Hvor lenge før avlyste han? Var det 5-6 t før slik at du rakk å legge andre planer,eller var det 1 time før slik at kvelden din var ødelagt?

Jeg lurer også veldig på om du møtte ham i dag 🤗🤗

Anonymkode: c2638...e38

• Liker 1
Skrevet

Nope, ble ikke noe møte i dag. Han ringte rett etter at j var ferdig på jobb, men antydet overhodet ikke at han skulle møte meg. Så da ble det en 5 min prat om ingenting, og jeg spurte heller ikke. ( selv om jeg tenkte hva f..en inni meg).

Tror fyren rett og slett er gal! Som i den psykiske lidelsen mange menn lider av nemlig:

-jeg bare sier akkurat det jeg tror du vil høre, så du ikke skal mase mer på meg...

Jaja, tenker jeg slapp unna en hel del problemer ved ikke å møte denne fyren igjen.

Good riddance!😁

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Hvis man er interessert er 30 min busstur peanuts.

Anonymkode: 62b09...1ad

Eh nei, ikke for en kjerring man har møtt 3 ganger bare. 

Anonymkode: 380e9...608

Skrevet
1 minutt siden, Xfreya skrev:

Nope, ble ikke noe møte i dag. Han ringte rett etter at j var ferdig på jobb, men antydet overhodet ikke at han skulle møte meg. Så da ble det en 5 min prat om ingenting, og jeg spurte heller ikke. ( selv om jeg tenkte hva f..en inni meg).

Tror fyren rett og slett er gal! Som i den psykiske lidelsen mange menn lider av nemlig:

-jeg bare sier akkurat det jeg tror du vil høre, så du ikke skal mase mer på meg...

Jaja, tenker jeg slapp unna en hel del problemer ved ikke å møte denne fyren igjen.

Good riddance!😁

Ja, han er åpenbart helt gal, fullstendig psykisk syk!!!!! Fordi han ikke er interessert i DEG. 
Kremt tror det er du som er ganske gal jeg. "Good riddance" girl 

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh nei, ikke for en kjerring man har møtt 3 ganger bare. 

Aldri i livet om jeg hadde fortsatt å date en mann som kalte meg for "kjerring"! Det er faktisk et skjellsord!

Skrevet

Skal si du ikke tåler stort. Håper ikke han fortsetter å date deg, slik en barnslig oppførsel. Du kunne jo i det minste spørre han om hva han hadde gjort siden han var sliten.

Men hadde kanskje blitt litt snurt selv om jeg stod over middagen og det var få strakser til han skulle ha kommet.. 

Anonymkode: ae9fe...9b1

Skrevet

Dump han!

Anonymkode: c6625...80a

Skrevet
22 minutter siden, Xfreya skrev:

Good riddance!😁

Ja dette ble bare rart for dere. Etter tre dater så bør sommerfuglene være godt på plass og man bør ha massevis av energi og lyst til å møte hverandre. Dersom man allerede da "er for sliten " til å møtes for å få middag og film servert så hadde også jeg tenkt at greit, dette er ikke liv laga. Det er noe med å ha respekt for seg selv. Om han hadde kommet med en gos grunn så hadde det jo vært noe annet. Men likevel... "Orker ikke " komme på besøk for å få middag, film og sex... Sorry but he is just not that into you. Og uinteresserte mannfolk er total turn off for min del. Handler ikke om at mannen skal være tøffel. Men om at han skal være mann nok til å tørre å vise at han er interessert.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal si du ikke tåler stort. Håper ikke han fortsetter å date deg, slik en barnslig oppførsel. Du kunne jo i det minste spørre han om hva han hadde gjort siden han var sliten.

Men hadde kanskje blitt litt snurt selv om jeg stod over middagen og det var få strakser til han skulle ha kommet.. 

Anonymkode: ae9fe...9b1

Kanskje hun ikke ville spørre og grave. Det var han som valgte å bare skrive at han var sliten og ikke orket. Hun ville vel ikke virke masete eller needy. Jeg har fått et sånt avslag rett i fjeset selv en gang. Lot middagen bli kald på ovnen, dro på byen med venninner i stedet og hadde det dritkult. For å bli "stood up" er skikkelig sårende, og noe man bør gidde å tenke på når man sitter og er "så sliten ". TS hadde sikkert handlet inn mat og alt. Da kan man hvert fall ringe og gi en skikkelig forklaring og initiere til et nytt møte. Jeg tenker det handler om respekt for en eventuell partner.

• Liker 2
Skrevet

Avlyste han IGjEN???

Anonymkode: e0f2a...32d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...