hilde77 Skrevet 13. november 2017 #41 Skrevet 13. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Forstår deg så godt. Han hadde veldig dårlig unnskyldning. LITT sliten er ikke bra nok. Men når du får kjølt deg ned litt skjønner du sikkert at du bør møte han i morgen, siden han faktisk har skjønt at han tabbet seg litt ut, og vil gjøre det bra igjen. Anonymkode: 36e39...eae "litt" sliten ? hvordan vet du at han bare var litt sliten ? var du med ham den dagen ? 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #42 Skrevet 13. november 2017 2 timer siden, addict skrev: Han som nå er kjæresten min var på 2-dagers med gutta og til kl 7 på morgenen den dagen vi skulle på vår tredje date. Vi hadde ikke ligget sammen enda. Jeg var helt sikker på at han skulle avlyse, men han møtte opp i dress på restaurant og stod løpet ut til kl 03 den natta sammen med meg selv om han måtte opp kl 0515. Vil de, så kan de.. Skjønner at du er skuffet. betamann Anonymkode: dc1cb...f13 2
Gjest Sonic Skrevet 13. november 2017 #43 Skrevet 13. november 2017 Her prøver han å rette opp for i dag, da er ikke du en bitter kjerring i morgen og sier du er for sliten Skjerp deg kvinne!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #44 Skrevet 13. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: betamann Anonymkode: dc1cb...f13 Rødbetmenn ruler! Anonymkode: 8c44a...2ac 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #45 Skrevet 13. november 2017 Jo, du er sliiiiiiten i morgen. Drit han ut. Grab him by the balls. DO IT! Anonymkode: 8c44a...2ac 1
wintergirl Skrevet 13. november 2017 #46 Skrevet 13. november 2017 10 minutter siden, hilde77 skrev: "litt" sliten ? hvordan vet du at han bare var litt sliten ? var du med ham den dagen ? Ja det lurer jeg på også. Enkelte her inne sier at han ikke kan skylde på å være litt sliten. Men hva vet de om det? Har de en spåkule som ser alt? Kunne selv være sliten da jeg datet selv. Enkelte dager så måtte jeg bare være for meg selv for å kunne gi mer når vi møttes. Jeg var da ikke en dårlig person av den grunn som fortjente straff. Hadde han straffet meg så hadde jeg gitt f i hele typen. Men han hadde sine dager han også. Tenkte ikke på det. Straff er utrolig barnslig i den situasjonen her. Skal du legge standarden for han og hvordan han skal være allerde ts ? Kanskje han er den type menneske som trenger alenetid for å hente seg inn. Kanskje han var kjempe sliten og trøtt,følte han ikke hadde mye å gi den dagen. Uansett så vet du ikke alt. Og straffe han er lite pent så tidlig. Hvis du vil bli kjent med han så gi han en real sjanse. Ellers kan det hende han går videre og husker deg som en DramaQueen som han unngår i fremtiden. Man skal langt i fra tåle alt, men det fins da grenser. 6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #47 Skrevet 13. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ei halvtime busstur er flere mil. Man elsker ikke ei jente man har data tre ganger. Anonymkode: 06d7c...b77 En halvtimes busstur er også fra grorud stasjon til jernbanetorget... Ikke akkurat stress. Anonymkode: 35b2b...34e 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #48 Skrevet 13. november 2017 Draaamaaa Anonymkode: 4d085...0f9 5
Leeloo Skrevet 13. november 2017 #49 Skrevet 13. november 2017 Har jeg en konkret avtale med noen så skal jeg være "halvt i koma"-sliten før jeg avlyser, dvs. klarer fysisk ikke å komme meg til bussen. En date som ikke avlyser for hver minste ting får stor gullstjerne i boka. En ting er om de sier fra i god tid så jeg kan finne på noe annet, men å avlyse 1-2 timer før for ingenting er ikke greit. Jeg ser an hva han jobber med, er han i fysisk aktivitet mesteparten av dagen er jeg litt mer forståelsesfull, men da er han jo gjerne halvt i koma når han kommer hjem også (dukker han likevel opp da blir det garantert BJ ). Er jeg forelsket gir det meg alltid den lille ekstra energien jeg trenger; har gått på date etter å ha vært våken og på jobb i 36 timer, og gått 45 min. i -25 grader). Merker jeg at en fyr er av typen som avlyser hele tiden, har jeg mye lavere terskel for å gjøre det samme, og da ender vi jo opp med å nesten aldri treffes. Jeg synes det har blitt alt for enkelt å droppe avtaler, egentlig spesielt om det "bare" er middag og Netflix, det krever ikke all verdens av innsats. Om det gjør det har du, eller daten, for høye krav. Jeg er happy om vi bare kan vegetere på sofaen sammen og spise smågodt. I verste fall kan du spørre daten om de kan komme til deg i stede (hadde jeg vært TS kunne jeg fint pakket med meg lapskausen og reist til ham om det var aktuelt). Kan skjønne det litt mer om man skal noe som krever mental eller fysisk innsats (ikke sex, det kan man la være om man ikke orker, og det må være lov), eller om noe dukker opp, f.eks. blir beordret på jobb. Sånn sett savner jeg "gamle dager" før mobilen kom, da avtalte man på forhånd - og møtte opp. 2
Papirfly Skrevet 13. november 2017 #50 Skrevet 13. november 2017 Tråden er ryddet for personangrep. Papirfly, mod.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #51 Skrevet 13. november 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: betamann Anonymkode: dc1cb...f13 Høy stilling i forsvaret og driver med jakt, skyting og kampsport på fritida. Definitivt veldig mannemann. Men veldig forelska i meg da, så da blir han veldig myk Anonymkode: e99c6...344 2
Gjest yeans Skrevet 13. november 2017 #52 Skrevet 13. november 2017 19 hours ago, wintergirl said: Å shit! Er det ikke lov å være sliten heller nå? For noen krav enkelt har. Tror enkelte at de er så spesielle og one of a kind, at hvis et menneske ikke orker en dag så er ikke det menneske noe å samle på? Dere er helt i startfasen enda. Kanskje han faktisk var sliten,kanskje han trengte å være litt for seg selv og bare slappe helt av. Han fikk til og med dårlig samvittighet. Ikke vær for selvhøytidelig neste gang. Kanskje han dropper deg og finner seg en dame som respekterer han og forstår han når han ikke er på sitt beste. Det er faktisk lov til å være sliten SELV når man er forelsket. Ville du sagt det samme dersom en du dater var ute på byen og hadde med seg noen andre hjem for deretter avlyse på søndag fordi han var "sliten"?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #53 Skrevet 13. november 2017 17 hours ago, addict said: Han som nå er kjæresten min var på 2-dagers med gutta og til kl 7 på morgenen den dagen vi skulle på vår tredje date. Vi hadde ikke ligget sammen enda. Jeg var helt sikker på at han skulle avlyse, men han møtte opp i dress på restaurant og stod løpet ut til kl 03 den natta sammen med meg selv om han måtte opp kl 0515. Vil de, så kan de.. Skjønner at du er skuffet. Hadde jeg aldri gjort. Han må ha vært så desperat at han ikke visste hvor han skulle gjøre av seg Anonymkode: 4bff1...38e
kubrak Skrevet 13. november 2017 #54 Skrevet 13. november 2017 22 hours ago, Xfreya said: Må bare få utløp for følelsene mine! Fantastisk! Skulle møte en fyr hjemme hos meg i kveld....møttes tre ganger, hadde sex for noen dager siden. I dag var avtalen at han skulle komme til meg, men han avlyste fordi han var litt sliten og ikke ville dra ut... 30 minutter med bussen.. Så sender han mld og spør hvordan middagslagingen går. Sender bilde av fantastisk jummy lapskaus med teksten" I think the term is ur f..king loss😉." Han svarer " u r pissed". Ja tror du jeg er forbanna eller? Åpner en øl og går på tinder. Dating for noen kan være en helvettes krevende jobb for enkelte (dvs langt utenfor komfortsonen), og det blir ikke noe bedre hvis en virkelig liker personen siden man da ønsker å legge igjen ett ekstra godt inntrykk. Akkruat det trenger jo ikke være tilfellet her men ville ikke laget en storm av det. Dere er jo trossalt bare i en datingfase? Så ta det som det kommer og vær litt fleksibel sier nå jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #55 Skrevet 13. november 2017 19 minutter siden, yeans skrev: Ville du sagt det samme dersom en du dater var ute på byen og hadde med seg noen andre hjem for deretter avlyse på søndag fordi han var "sliten"? Oi, du må ha det mye vanskelig i livet om du alltid tenker det værste om folk. Det er ingenting her som indikerer at det er dette som har skjedd, og uansett om det er det som hadde skjedd, greit man LIKER det ikke, men de har jo bare møtt hverandre tre ganger og da er man ikke eklusive og lover å ikke ha sex med andre. Fort gjort det å havne til sengs med en gammel fuckfriend eller flamme om man tilfeldigvis møter de på byen, og ikke har utviklet sterke følelser for noen andre enda (som man ikke gjør etter bare tre dater) Anonymkode: 8457a...211 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #56 Skrevet 13. november 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høy stilling i forsvaret og driver med jakt, skyting og kampsport på fritida. Definitivt veldig mannemann. Men veldig forelska i meg da, så da blir han veldig myk Anonymkode: e99c6...344 høy stilling i forsvaret gjør da ingen forskjell hahahah, forsatt betamann som ofret seg selv og sin egen tid og velbehag for litt fitte Anonymkode: dc1cb...f13
Gjest yeans Skrevet 13. november 2017 #57 Skrevet 13. november 2017 18 minutes ago, AnonymBruker said: Oi, du må ha det mye vanskelig i livet om du alltid tenker det værste om folk. Det er ingenting her som indikerer at det er dette som har skjedd, og uansett om det er det som hadde skjedd, greit man LIKER det ikke, men de har jo bare møtt hverandre tre ganger og da er man ikke eklusive og lover å ikke ha sex med andre. Fort gjort det å havne til sengs med en gammel fuckfriend eller flamme om man tilfeldigvis møter de på byen, og ikke har utviklet sterke følelser for noen andre enda (som man ikke gjør etter bare tre dater) Anonymkode: 8457a...211 Snakk om å ilegge meg en hel masse tull bare fordi jeg stiller ett eneste spørsmål...
wintergirl Skrevet 13. november 2017 #58 Skrevet 13. november 2017 2 timer siden, yeans skrev: Ville du sagt det samme dersom en du dater var ute på byen og hadde med seg noen andre hjem for deretter avlyse på søndag fordi han var "sliten"? Ja. Selv om jeg dater en så har jeg ikke enerett på menneske. Jobber og står på hele uken, dater fredag,ut med sine kamerater på byen lørdag, søndag så er han sliten. Hvor står det at han hadde med seg en annen hjem på lørdag forresten? Kan selv bli sliten og ønske å være for meg selv, derfor tenkter jeg også at andre også kan føle det samme.
Gjest yeans Skrevet 13. november 2017 #59 Skrevet 13. november 2017 36 minutes ago, wintergirl said: Ja. Selv om jeg dater en så har jeg ikke enerett på menneske. Jobber og står på hele uken, dater fredag,ut med sine kamerater på byen lørdag, søndag så er han sliten. Hvor står det at han hadde med seg en annen hjem på lørdag forresten? Kan selv bli sliten og ønske å være for meg selv, derfor tenkter jeg også at andre også kan føle det samme. Selvfølgelig står det ikke i hi. Det betyr ikke at muligheten for det ikke er tilstede. Alt er ikke svart/hvitt.
wintergirl Skrevet 13. november 2017 #60 Skrevet 13. november 2017 7 minutter siden, yeans skrev: Selvfølgelig står det ikke i hi. Det betyr ikke at muligheten for det ikke er tilstede. Alt er ikke svart/hvitt. Ja, da sier vi han tok en annen dame da. Han er fæl og fortjener all straff. Ærlig talt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå