AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #21 Skrevet 12. november 2017 11 minutter siden, Xfreya skrev: Så nå ringte han og var så lei seg for at han ikke gadd å stille opp i dag. Foreslo å møtes etter jobb i morgen. Og jeg sa kanskje det...men tingen er at jeg er så rasforbanna sur nå, så gjett hvem som dessverre kommer til å være litt sliten i morgen....yepp, akkurat så barnslig og umoden er jeg kjenner jeg nå. 😛 Oh, gad, du høres ut som meg.................yo go giiiirl Anonymkode: 6299d...186 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #22 Skrevet 12. november 2017 Deg hadde jeg ikke orket å holde på med. Er jeg sliten så forsvarers ikke det ovenfor andre. Anonymkode: 9004e...941 14
Gjest Daryl Dixon Skrevet 12. november 2017 #23 Skrevet 12. november 2017 12 minutter siden, Xfreya skrev: Så nå ringte han og var så lei seg for at han ikke gadd å stille opp i dag. Foreslo å møtes etter jobb i morgen. Og jeg sa kanskje det...men tingen er at jeg er så rasforbanna sur nå, så gjett hvem som dessverre kommer til å være litt sliten i morgen....yepp, akkurat så barnslig og umoden er jeg kjenner jeg nå. 😛 Jojo, det er lov å bli litt sur eller skuffet, det viser jo bare at du gledet deg. Men ikke la dette ødelegge. Han kan faktisk mene at dette er en deal breaker hvis du gjør et stort nummer av det og viser at du ble sur. Kan godt være han var veldig sliten eller i dårlig form og ikke matlyst, og bedre da og avlyse enn å komme og være daff og ikke orke det du har laget. Legg det bak deg, gutten vil tydeligvis treffe deg og gjøre opp for det.
Marie90 Skrevet 12. november 2017 #24 Skrevet 12. november 2017 16 minutter siden, Xfreya skrev: Så nå ringte han og var så lei seg for at han ikke gadd å stille opp i dag. Foreslo å møtes etter jobb i morgen. Og jeg sa kanskje det...men tingen er at jeg er så rasforbanna sur nå, så gjett hvem som dessverre kommer til å være litt sliten i morgen....yepp, akkurat så barnslig og umoden er jeg kjenner jeg nå. 😛 Der ja. Den reaksjonen fikk du jo faktisk fordi du uttrykte misnøye med ham, uavhengig av om du gjorde det feil. Hvilket er et bevis på at man faktisk ikke skal finne seg i alt. Hvis fyren ellers er bra og du er på utkikk etter et forhold, så hadde jeg riktignok truffet ham imorgen. Det er lov å gjøre feil, og hvis han faktisk innser det nå så er det jo greit. 5
wintergirl Skrevet 12. november 2017 #25 Skrevet 12. november 2017 Å shit! Er det ikke lov å være sliten heller nå? For noen krav enkelt har. Tror enkelte at de er så spesielle og one of a kind, at hvis et menneske ikke orker en dag så er ikke det menneske noe å samle på? Dere er helt i startfasen enda. Kanskje han faktisk var sliten,kanskje han trengte å være litt for seg selv og bare slappe helt av. Han fikk til og med dårlig samvittighet. Ikke vær for selvhøytidelig neste gang. Kanskje han dropper deg og finner seg en dame som respekterer han og forstår han når han ikke er på sitt beste. Det er faktisk lov til å være sliten SELV når man er forelsket. 20
Isambard Skrevet 12. november 2017 #26 Skrevet 12. november 2017 39 minutter siden, Xfreya skrev: ..yepp, akkurat så barnslig og umoden er jeg kjenner jeg nå. 😛 Ja. Sånn er det.
Nmtt Skrevet 12. november 2017 #27 Skrevet 12. november 2017 58 minutter siden, Xfreya skrev: Så nå ringte han og var så lei seg for at han ikke gadd å stille opp i dag. Foreslo å møtes etter jobb i morgen. Og jeg sa kanskje det...men tingen er at jeg er så rasforbanna sur nå, så gjett hvem som dessverre kommer til å være litt sliten i morgen....yepp, akkurat så barnslig og umoden er jeg kjenner jeg nå. 😛 🤦🏻♀️ Cause I’m just a teenage dirtbag baby.. vet ikke hvorfor den sangen kom opp i hodet mitt nå?! 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #28 Skrevet 12. november 2017 Herregud, hvor gammel er du?! Han har tydelig dårlig samvittighet for at han var for sliten i dag i og med at han vil møte deg i morgen.Hvis dette er hvordan du spiller spillet kommer du til å tape... Anonymkode: 1776b...f14 15
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #29 Skrevet 12. november 2017 3 timer siden, Xfreya skrev: Må bare få utløp for følelsene mine! Fantastisk! Skulle møte en fyr hjemme hos meg i kveld....møttes tre ganger, hadde sex for noen dager siden. I dag var avtalen at han skulle komme til meg, men han avlyste fordi han var litt sliten og ikke ville dra ut... 30 minutter med bussen.. Så sender han mld og spør hvordan middagslagingen går. Sender bilde av fantastisk jummy lapskaus med teksten" I think the term is ur f..king loss😉." Han svarer " u r pissed". Ja tror du jeg er forbanna eller? Åpner en øl og går på tinder. syns du er overføslom og overreagerer men dette er jo ikke nytt med oversensitive kvinner som overtenker. han var sliten og ville være hjemme den dagen. da må han få lov til det. han gav jo deg beskjed. hva har meldingen han sendte med noe å gjøre ? han sendte en mld for å skryte av maten han hadde lagt, ikke noe mer. syns du skal slutte å overtenke Anonymkode: dc1cb...f13 2
Gjest Overrasket Skrevet 12. november 2017 #30 Skrevet 12. november 2017 1 hour ago, Xfreya said: Så nå ringte han og var så lei seg for at han ikke gadd å stille opp i dag. Foreslo å møtes etter jobb i morgen. Og jeg sa kanskje det...men tingen er at jeg er så rasforbanna sur nå, så gjett hvem som dessverre kommer til å være litt sliten i morgen....yepp, akkurat så barnslig og umoden er jeg kjenner jeg nå. 😛 Jeg forsto deg deg faktisk sånn greit nok frem til jeg leste dette. At du planlegger nå å være for sliten i morgen som en barnslig hevn, det vitner om en tendens til en form for dramatikk som i hvert fall jeg ikke gidder.
makkapakka Skrevet 12. november 2017 #31 Skrevet 12. november 2017 Det ble for masete for han altså ikke så gira på deg dessverre 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #32 Skrevet 12. november 2017 2 hours ago, Mysticgirl said: Er man skikkelig forelska er man verdensmann og klarer seg fint uten så mye søvn. Hvem avbestiller pga de er litt sliten en kveld når de vet hva som venter? Hadde skjønt det om han var syk, men sliten pga 30 minutter med bussen? Noen kjører jo flere mil bare for å få et glimt av jenta di elsker. Ei halvtime busstur er flere mil. Man elsker ikke ei jente man har data tre ganger. Anonymkode: 06d7c...b77 10
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #33 Skrevet 12. november 2017 2 timer siden, Xfreya skrev: Så nå ringte han og var så lei seg for at han ikke gadd å stille opp i dag. Foreslo å møtes etter jobb i morgen. Og jeg sa kanskje det...men tingen er at jeg er så rasforbanna sur nå, så gjett hvem som dessverre kommer til å være litt sliten i morgen....yepp, akkurat så barnslig og umoden er jeg kjenner jeg nå. 😛 Herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud voks opp jente Anonymkode: 8457a...211 10
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #34 Skrevet 12. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Deg hadde jeg ikke orket å holde på med. Er jeg sliten så forsvarers ikke det ovenfor andre. Anonymkode: 9004e...941 Enig! Og det der spillet med å bli sur og ta igjen hver gang du ikke får viljen din er jo helt latterlig. Ingen forhold blir til, eller fungerer på den måten!!!!! Anonymkode: 8457a...211 13
Gjest Minesveiper Skrevet 12. november 2017 #35 Skrevet 12. november 2017 (endret) Du burde ikke ta hevn i morgen ts. Selv om jeg synes han signaliserte laber interesse med å avlyse, og med å skylde på at han var sliten, så har han nå vist at bryr seg med å ringe deg da han merket at du ble irritert og sur. Du burde ikke straffe han når han rettet opp feilen han gjorde. Jeg hadde ikke spurt deg ut igjen om du hadde oppført deg slik. Endret 12. november 2017 av Minesveiper
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. november 2017 #36 Skrevet 12. november 2017 2 timer siden, Xfreya skrev: Så nå ringte han og var så lei seg for at han ikke gadd å stille opp i dag. Foreslo å møtes etter jobb i morgen. Og jeg sa kanskje det...men tingen er at jeg er så rasforbanna sur nå, så gjett hvem som dessverre kommer til å være litt sliten i morgen....yepp, akkurat så barnslig og umoden er jeg kjenner jeg nå. 😛 Haha, nå lo jeg godt Men du kan heller bare si det i en ertende spøkende tone.. ja er jo egentlig litt sliiten men...
addict Skrevet 12. november 2017 #37 Skrevet 12. november 2017 Han som nå er kjæresten min var på 2-dagers med gutta og til kl 7 på morgenen den dagen vi skulle på vår tredje date. Vi hadde ikke ligget sammen enda. Jeg var helt sikker på at han skulle avlyse, men han møtte opp i dress på restaurant og stod løpet ut til kl 03 den natta sammen med meg selv om han måtte opp kl 0515. Vil de, så kan de.. Skjønner at du er skuffet. 9
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #38 Skrevet 12. november 2017 Du har kanskje blitt brent noen ganger og tolker alt som at han er akkurat som de andre? Du kjenner han ikke så godt enda, kan hende at det har skjedd noe, at han sliter med noe, gudene vet. Syns du skal møte han i morgen og snakke om det. Vi jenter kan være ganske flinke til å trekke konklusjoner og lage masse problemer oppe i hodene våre ;D Anonymkode: 988ad...f4b 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #39 Skrevet 12. november 2017 Forstår deg så godt. Han hadde veldig dårlig unnskyldning. LITT sliten er ikke bra nok. Men når du får kjølt deg ned litt skjønner du sikkert at du bør møte han i morgen, siden han faktisk har skjønt at han tabbet seg litt ut, og vil gjøre det bra igjen. Anonymkode: 36e39...eae 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #40 Skrevet 13. november 2017 2 timer siden, Minesveiper skrev: Du burde ikke ta hevn i morgen ts. Selv om jeg synes han signaliserte laber interesse med å avlyse, og med å skylde på at han var sliten, så har han nå vist at bryr seg med å ringe deg da han merket at du ble irritert og sur. Du burde ikke straffe han når han rettet opp feilen han gjorde. Jeg hadde ikke spurt deg ut igjen om du hadde oppført deg slik. vist man skal drive å "straffe" hverandre fordi man ikke gir nok oppmerksomhet til hverandre eller ting ikke går din vei da er dette forholdet på vei mot utgangen Anonymkode: dc1cb...f13 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå